BMW K100 84' jupats
Moderaator: Moded
BMW K100 84' jupats
Olen seda postitust juba piisavalt edasi lükanud. Täna on see päev, kus otsustasin, et võtan end kokku ja proovin siis oma esimese projektipäeviku loomist.
Inimesed, kes loodavad siit leida originaali taastamist siis see kahjuks ei ole see koht.
Long story short:
Sai mõned aastad tagasi lõpuks load tehtud, esimeseks rattaks sai ostetud xj600 paarisaja euro eest. See sai põlve otsas omamoodi caferaceri stiili ehitatud.
Paraku ei jälginud üldse seda, et ma olen pikka kasvu ~196cm ja see xj600 sai eos liiga valesti endale tehtud.
2020 suvel jälgisin mõnda aega turgu ja vaatasin, et keegi müüb lahtivõetuna k100't. Kahtlane oli muidugi osta juppideks tõmmatud vana bmw'd.
Pakkusin omanikule vahetust. Saime paar korda kokku ja üks hetk sõitis minu xj600 minema ja ma sain vastutasuks vana BMW lego.
Ütleme nii, et päris veider on kokku panna ratast, mida pole ise lahti võtnud kunagi. Ei hakanudki kohe kokku panema ja tegelt sai kohe pihta hakatud cafeka loomisega. Tegemist on täitsa omamoodi rattaga. Praktiliselt auto mootoriga mootorratas. Kuiv sidur, kardaani ülekanne, pikali rida 4 mootor, mis tehti peugeoti 1.1liitrise automootori järgi.
Päris igat pilti ei hakka ma uploadima, kellel miskit isutab ja tahab siis võib eraldi küsida. Proovin luua üpris kompaktse postituse.
Ratta sain kätte sellisena:
Mugav oli ratast ehitada, mootori panid pukile ja raam käib nelja poldiga mootori peale, ehk seda sai lihtsalt ringi vedada.
Garaazis olevast suzuki paagist sai tagumiku rattale ja ka näo. Tagumiseks amordiks sai super duke ja esihark samuti super duke.
Veljed sai valitud GS'i omad, detailid said musta värvi pärliga.
Võtme uus asukoht ja suzu paagist uus nägu.
Istme valmistamine
Istme valmistamine läks natuke nihu ja sai mitu korda seda nahka maha kakutud ja uuesti peale pandud:
Ratas kukkus ümber (Alu paak)
Õnneks Tartus asjalikud inimesed ja abi oli kiire.
Siiamaani ei saa aru, kas mulle meeldib see kükloop
Vahepeal on rohkem jubinaid külge pandud ja ka väljalase külge.
Tartus jällegi palju häid inimesi (Chris Oras), lõpuks sai asjad värvima ( Atlantis Blue Metallic, BMW color code 399 )
Isiklikult ei taju elektrist ööd ega mütsi. Õnneks on inimesi, kes oskavad sellise asjaga ümber käia.
Esimene kord ratta seljas:
Esimesed paarsada meetrit tankima:
Vahepeal sai palju asju oodatud küll hiinast ja mujalt maailmast.
Lisaks sai ka paar pilti lastud rattast teha eelmise hooaja lõpus:
Uuel hooajal muidugi tuli palju üllatusi juurde, aku suri ära, simmerid lekivad, heebli piduri silinder lekib, elektri vigu jms. Äkki see suvi saab ka päriselt sõita mitte paarteist kilomeetrit 10 soojakraadiga.
Tööd veel palju, sellise ratta puhul ilmselt projekt ei saa mitte kunagi valmis, alati on midagi teha.
Kõike hääd ja paremat!
Inimesed, kes loodavad siit leida originaali taastamist siis see kahjuks ei ole see koht.
Long story short:
Sai mõned aastad tagasi lõpuks load tehtud, esimeseks rattaks sai ostetud xj600 paarisaja euro eest. See sai põlve otsas omamoodi caferaceri stiili ehitatud.
Paraku ei jälginud üldse seda, et ma olen pikka kasvu ~196cm ja see xj600 sai eos liiga valesti endale tehtud.
2020 suvel jälgisin mõnda aega turgu ja vaatasin, et keegi müüb lahtivõetuna k100't. Kahtlane oli muidugi osta juppideks tõmmatud vana bmw'd.
Pakkusin omanikule vahetust. Saime paar korda kokku ja üks hetk sõitis minu xj600 minema ja ma sain vastutasuks vana BMW lego.
Ütleme nii, et päris veider on kokku panna ratast, mida pole ise lahti võtnud kunagi. Ei hakanudki kohe kokku panema ja tegelt sai kohe pihta hakatud cafeka loomisega. Tegemist on täitsa omamoodi rattaga. Praktiliselt auto mootoriga mootorratas. Kuiv sidur, kardaani ülekanne, pikali rida 4 mootor, mis tehti peugeoti 1.1liitrise automootori järgi.
Päris igat pilti ei hakka ma uploadima, kellel miskit isutab ja tahab siis võib eraldi küsida. Proovin luua üpris kompaktse postituse.
Ratta sain kätte sellisena:
Mugav oli ratast ehitada, mootori panid pukile ja raam käib nelja poldiga mootori peale, ehk seda sai lihtsalt ringi vedada.
Garaazis olevast suzuki paagist sai tagumiku rattale ja ka näo. Tagumiseks amordiks sai super duke ja esihark samuti super duke.
Veljed sai valitud GS'i omad, detailid said musta värvi pärliga.
Võtme uus asukoht ja suzu paagist uus nägu.
Istme valmistamine
Istme valmistamine läks natuke nihu ja sai mitu korda seda nahka maha kakutud ja uuesti peale pandud:
Ratas kukkus ümber (Alu paak)
Õnneks Tartus asjalikud inimesed ja abi oli kiire.
Siiamaani ei saa aru, kas mulle meeldib see kükloop
Vahepeal on rohkem jubinaid külge pandud ja ka väljalase külge.
Tartus jällegi palju häid inimesi (Chris Oras), lõpuks sai asjad värvima ( Atlantis Blue Metallic, BMW color code 399 )
Isiklikult ei taju elektrist ööd ega mütsi. Õnneks on inimesi, kes oskavad sellise asjaga ümber käia.
Esimene kord ratta seljas:
Esimesed paarsada meetrit tankima:
Vahepeal sai palju asju oodatud küll hiinast ja mujalt maailmast.
Lisaks sai ka paar pilti lastud rattast teha eelmise hooaja lõpus:
Uuel hooajal muidugi tuli palju üllatusi juurde, aku suri ära, simmerid lekivad, heebli piduri silinder lekib, elektri vigu jms. Äkki see suvi saab ka päriselt sõita mitte paarteist kilomeetrit 10 soojakraadiga.
Tööd veel palju, sellise ratta puhul ilmselt projekt ei saa mitte kunagi valmis, alati on midagi teha.
Kõike hääd ja paremat!
Viimati muutis jupats, 29 Apr 2022, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW K100 84' jupats
No lõpuks ometi. Kui ma nüüd sinna Tartu kanti ükskord satun, peab vaatama millal eelmisest külastusest 5a möödub, siis peaks kohvile tulema ja äkki näitad seda elukat lives kah.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Väga kena pill. Kas sumpsi lõpupütt jääbki nii? Tundub minu silmis ainuke okas hetkel
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Re: BMW K100 84' jupats
Kohvi jaoks on mul alati aega, ratast võin samuti alati näidata, anna aga märku.
Re: BMW K100 84' jupats
Aitäh! Isiklikult pole see minu silma veel riivanud. Kindlasti saaks ägedamalt ja midagi ilusamat sinna teha, aga siis juba teha korralikult ja ilmselt ka väga kallilt
Näiteks selline lahendus antud rattale meeldiks väga, aga nagu öeldakse. Aega on selle kiire asjaga.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Vot vot selline ilusti keevitatud püks koos LeoVince GP Evoga oleks väga kena lahendus juba
Mulle väga meeldivad vanade rataste ehitused, eriti cool on kohvik või scambler stiilis versioonid. See põhjalikkus mida piltidelt näha on muljet avaldav
@M.T. kui kohvile lähed võta mind ka kaasa
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Ilus, punkt.
Mul muidu pole porno vastu midagi, aga esipiduri õlipotsiku "hoidikuporno" teeks ringi
Potsikule mingi jalg/kõrv külge keevitada ei tohiks väga keeruline olla ...
Mul muidu pole porno vastu midagi, aga esipiduri õlipotsiku "hoidikuporno" teeks ringi
Potsikule mingi jalg/kõrv külge keevitada ei tohiks väga keeruline olla ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: BMW K100 84' jupats
Sellised ilusad keevised ja korralik sumps on ka äärmiselt korralik kergendus rahakotile Kunagi kindlasti tuleb ümber teha, aga kui teha siis lasta teha ka mega korralikult see asi. Aitäh, aitäh!tito kirjutas: ↑29 Apr 2022, 14:08Vot vot selline ilusti keevitatud püks koos LeoVince GP Evoga oleks väga kena lahendus juba
Mulle väga meeldivad vanade rataste ehitused, eriti cool on kohvik või scambler stiilis versioonid. See põhjalikkus mida piltidelt näha on muljet avaldav
@M.T. kui kohvile lähed võta mind ka kaasa
Re: BMW K100 84' jupats
pagan, ikka keegi pani tähele See lahendus läheb rubriigi "ajutine igavene lahendus" alla.
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?
Mida muutsid, et oma pikkusele vastavaks saada? Raami nagu ei näe, et oleks keevitet...
Masin on mitte lihtsalt ilus, vaid ütleks lausa, et päris seks!
Mida muutsid, et oma pikkusele vastavaks saada? Raami nagu ei näe, et oleks keevitet...
Masin on mitte lihtsalt ilus, vaid ütleks lausa, et päris seks!
Re: BMW K100 84' jupats
*topelt postitus
Viimati muutis jupats, 29 Apr 2022, 16:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW K100 84' jupats
Samal ajal kui ratast ehitanud, siis tegelikkuses terve aeg ajasin taga ka radiaatori katet, mis originaalis küljes.
Tuleb välja, et K100 mudeli omad on päris haruldased ja kuskilt Itaaliast võib kasutatud kraami 400+ euro eest saada.
Lõpuks nägin, et keegi rootsis ehitab sama ratast ja piltidel märkasin sama detaili mida otsin ja õnnestus omanikuga kaubale saada.
Kätte saades õnn suur kaup korralik ja ilus.
Selline on see ratas 100% stock'ina ja seal on ka näha seda radika katet:
Kätte saades meenus mulle, et paagi asukoht sai nihutatud originaal kohast tsipa kaugemale ja ilmselgelt see ei sobi sinna suurema modifitseerimiseta.
Nüüd dilemma, kas lõigata see lõhki ja teha parajaks või lasta teha sellest koopia fiibrist ja sellega mässata? kurat seda teab. Äkki on keegi millegi sarnasega kokku puutunud ja oskad ehk soovitusi või nõu jagada.
Tuleb välja, et K100 mudeli omad on päris haruldased ja kuskilt Itaaliast võib kasutatud kraami 400+ euro eest saada.
Lõpuks nägin, et keegi rootsis ehitab sama ratast ja piltidel märkasin sama detaili mida otsin ja õnnestus omanikuga kaubale saada.
Kätte saades õnn suur kaup korralik ja ilus.
Selline on see ratas 100% stock'ina ja seal on ka näha seda radika katet:
Kätte saades meenus mulle, et paagi asukoht sai nihutatud originaal kohast tsipa kaugemale ja ilmselgelt see ei sobi sinna suurema modifitseerimiseta.
Nüüd dilemma, kas lõigata see lõhki ja teha parajaks või lasta teha sellest koopia fiibrist ja sellega mässata? kurat seda teab. Äkki on keegi millegi sarnasega kokku puutunud ja oskad ehk soovitusi või nõu jagada.
Re: BMW K100 84' jupats
Ausalt öeldes pole sinnamaani veel jõudnudPrets kirjutas: ↑29 Apr 2022, 16:01Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?
Mida muutsid, et oma pikkusele vastavaks saada? Raami nagu ei näe, et oleks keevitet...
Masin on mitte lihtsalt ilus, vaid ütleks lausa, et päris seks!
Paak on toodud taha poole, iste on tehtud kaugemale, raam on saanud nüpeldamist, lenks on kaugel peidus ja jalarauad on nii nimetatud "long" version.
Sõiduasend on üpris kõhuli paagil antud rattal
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Kui tegu nii defka tükiga, siis ehk on mõistlikum päris uus teha ja originaal mõnele järgmisele hädalisele kirvehinnaga maha ärida?
Joel
-
- Postitusi: 58
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: BMW K100 84' jupats
No kui ma ükskord sinna Tartu poole plaanin, siis pean küsima kas omanik viitsib ühe lisakohvi teha
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100 84' jupats
Ilus töö aga ühest ei saa aru. Sa oled pikk ja vabatahtlikult paigutasid jalarauad nii kaugele taha? Mugavamat geomeetriat ei leidnud?
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Kui joppab ja tuled märgiga ja passis 1 koht, siis saab läbi. Kui ei joppa, siis nõutakse tagahelkurit, kaassõitja jalaraudu ja kinnihoidmise kohta (kui 2 kohaline) ja selle reg. märgi kaldega saadetakse kohe minema. Läbi saab igal juhul, vaja ainult korraks midagi muuta kui virisetakse.
Edit: peegel ka puudu.
Re: BMW K100 84' jupats
Aitäh! Lahenduse eesmärk oli see, et keha ja jalge vaheline nurk oleks võimalikult suur, äkki käib natukene verd läbi seekord.
Iseasi, kas see ka praktikas töötab, eks me näeme seda kui vähe pikem sõit saab ette võtetud, alati saab mudida neid.
Re: BMW K100 84' jupats
HeiTort kirjutas: ↑02 Mai 2022, 22:29Kui joppab ja tuled märgiga ja passis 1 koht, siis saab läbi. Kui ei joppa, siis nõutakse tagahelkurit, kaassõitja jalaraudu ja kinnihoidmise kohta (kui 2 kohaline) ja selle reg. märgi kaldega saadetakse kohe minema. Läbi saab igal juhul, vaja ainult korraks midagi muuta kui virisetakse.
Edit: peegel ka puudu.
Passis juba ühe kohalisena regatud. tuled märgiga, reg märk ongi antud hetkel ainus küsimärk, eks näis kuidas see protsess läheb.
-
- Postitusi: 1393
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 269 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100 84' jupats
Ma ei usu, et sellise nurga all märgiga läbi lastakse… Selle kohta on üsna selged ja lihtsad nõuded.
Tagumise helkuri puudumine jmt vead, mida paberil peetakse oluliseks, lastakse mõnikord ikka läbi aga numbrimärki nad minu kogemuses vaatavad.
Tagumise helkuri puudumine jmt vead, mida paberil peetakse oluliseks, lastakse mõnikord ikka läbi aga numbrimärki nad minu kogemuses vaatavad.
Re: BMW K100 84' jupats
Helkuri osas mul paar ideed on, iseasi kui permanentne see lahendus saab olema. Ülevaatuseks üritan ikkagi numbrimärgi võimalikult korrektseks saada.
Re: BMW K100 84' jupats
Kuna eelmine hooaeg sai akuga koonerdatud ja selleks ajaks see nõrk aku andis otsad. Sai ostetud vähe suurem ja kangem. Ühtlasi pidin aku kinnituse uue tegema.
Läksin antud hetkel natuke teist teed pidi. Humanast 1€ eest must nahast rihm ja tulemus järgmine:
Esialgu tundub küll, et päris hästi sai, aku ikka väga kõvasti kinni.
Iseasi kuidas see ilma ja temperatuuriga käitub.
Ilmselt peab need katki lõigatud otsad korra õmblusmasinaga üle käima, et sealt järgi ei annaks, et vähe tugevam oleks.
Läksin antud hetkel natuke teist teed pidi. Humanast 1€ eest must nahast rihm ja tulemus järgmine:
Esialgu tundub küll, et päris hästi sai, aku ikka väga kõvasti kinni.
Iseasi kuidas see ilma ja temperatuuriga käitub.
Ilmselt peab need katki lõigatud otsad korra õmblusmasinaga üle käima, et sealt järgi ei annaks, et vähe tugevam oleks.
Re: BMW K100 84' jupats
Nahk kindlasti venib, ka pandlaauk. Seega tänana "tuugalt kinni" või sõidu lõppedes juba kerge loksuga olla.
Mis seda akut ristisuunas kinni hoiab? On alusel miski ääris või nii?
Mis seda akut ristisuunas kinni hoiab? On alusel miski ääris või nii?
Re: BMW K100 84' jupats
Aku tegelt istub ise juba natukene oma pesas kinni ja päris tihedalt. Risti suunas ei hoia miskit kinni aga proovisin sikutada ja tirida ja ei usu, et ta kuskile jalutama läheb kui läheb siis ilmselt väga pika aja peale ja siis saab ehk pandlas juba järgmise augu panna
Re: BMW K100 84' jupats
Tuleb välja, et Super Duke'i 16mm pidurisilindri remondikomplekti ei leiagi kuskilt, appi tuli ebay ja pidin täitsa välja vahetama.
Vahepeal lõin ratta läikima ja otsustasin, et vaja ikkagi teha nägusam rihm ja vähe korralikumast materjalist.
Õnneks oli istme ehitamiseks kasutatud niit ikka veel alles ja sai panna ilusti sobima, nüüd tuleb hoida pöidlad pihus, et see ka vastu peab korralikult.
Vahepeal lõin ratta läikima ja otsustasin, et vaja ikkagi teha nägusam rihm ja vähe korralikumast materjalist.
Õnneks oli istme ehitamiseks kasutatud niit ikka veel alles ja sai panna ilusti sobima, nüüd tuleb hoida pöidlad pihus, et see ka vastu peab korralikult.
-
- Postitusi: 473
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100 84' jupats
Üle ei tasu mõelda. Originaalis on rataste akud näpulaiuse kummirihmaga kinnitatud ja ei ole kuulnud, et mõni aku oleks kaduma läinud.
M: Honda FT500 Cafe-racer '84
Tel: 53453529
Tel: 53453529
Re: BMW K100 84' jupats
Päris nahk lihtsalt selline, mis tegelt tahaks hooldust saada, kui ta pidevalt kuuma, niiskust, päikest saab siis ta võib ära venida või rabeneda aga noh, ilu nõuab ohvreid ja ma tegelt ei usu väga ise ka, et temaga niipea võiks midagi juhtuda
Re: BMW K100 84' jupats
Väga ilus ratas on.
Aku alla või peale mingi elastne element (tihendiriba vms.) ja asi peaks paigal püsima kui peaks liikuma hakkama.
Aku alla või peale mingi elastne element (tihendiriba vms.) ja asi peaks paigal püsima kui peaks liikuma hakkama.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.