2006 R1 väljasuremise põhjus?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
roger
Postitusi: 71
Liitunud: 15 Juul 2017, 17:32
Tsikkel: R1, HD FXDC
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas roger »

Ehk on kellelgi varasemalt kogemusi - seisab garaažis üks 2006. aasta R1 - paar aastat tagasi hakkas jukerdama, ent kuna põhiliselt sõidan teise rattaga, pole viitsinud väga korda teha. Esimest korda hakkas üle-eelmise hooaja keskel ratas pööretega keset sõitu jõnksutama - gaasi andes ei tõusnud pöörded sujuvalt, vaid ebastabiilselt. Kui gaasi järgi andsin ja siduri ära lahutasin, suri mootor välja.

Esialgu oli vea puhul veider see, et see ilmnes peale mootori külmalt käivitamist. Panid mootori külmalt käima, hakkasid sõitma, mootor hakkas jukerdama - siis jäin korraks tee äärde seisma, suretasin mootori välja, panin uuesti käima ning viga oli täielikult kadunud. Sedasi sain hooaja lõpuni ära sõidetud.

Nüüd viimasel hooajal aga hakkas see jukerdamine esile tulema üsna lakkamatult. Mõned kilomeetrid saad sõita, hakkavad pöörded hüppama ning mootor sureb välja, hoolimata sellest, kas taaskäivitad ratta või mitte.

Milles siin tõenäolisemalt viga võib olla? Bensupump? Filter? Süüteküünlad?

lauri.j??rgen
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas lauri.j??rgen »

Mingi elektroonika või elektriühenduse külmjoode? Kas see pöörete hüppamine on selline tugev jõnksutamine nagu keeraks keegi korra süüte välja ja kohe sisse tagasi või on see selline sujuvam jõu ärakadumine ja siis tagasitulemise. Kui bensiinipump jukerdama siis ma arvaks et see viga on natuke sujuvamat laadi. Kui mingi süütemoodul jukerdama siis vist pigem kaoks see jõud ära väga diskreetselt - 0 ja 1 🤔
Kasutaja avatar

Teema algataja
roger
Postitusi: 71
Liitunud: 15 Juul 2017, 17:32
Tsikkel: R1, HD FXDC
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas roger »

Pigem sujuvam, justkui kütuse-õhu tasakaal paigast ära. Mõndadel juhtudel kui seisma jätan ja tühikäigul tööle jätan, podiseb mõnikümmend sekundit kuniks sureb jälle välja.

lauri.j??rgen
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas lauri.j??rgen »

Kõige arukam soovitus mis sulle saab anda on see et pead pöörduma kuhugi kus saab teha diagnostikat.
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 320
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas wicked »

Proovi alustuseks throttle body puhtaks leotada, et siibrid vabalt liiguksid. Seal on kindlasti siibrite soontes kena kulumiskääni.

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas mega1 »

lauri.j??rgen kirjutas: 18 Mai 2023, 21:36
Kõige arukam soovitus mis sulle saab anda on see et pead pöörduma kuhugi kus saab teha diagnostikat.
Milleks? Kui vesteade ei pole armatuuris ei anna see diagnost midagi.
Puhastus ja bensupump koos paagis oleva filtriga üle vaadata küünlad ei puutu ka asjasse
Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1950
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas Vint »


Tort
Postitusi: 2030
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas Tort »

mega1 kirjutas: 21 Mai 2023, 11:38
Milleks? Kui vesteade ei pole armatuuris ei anna see diagnost midagi.
Tead või lahmid? Autodel on veatuli ju viimane level nö, obd-ga näeb juba varem asju.

lauri.j??rgen
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas lauri.j??rgen »

Tort kirjutas: 21 Mai 2023, 15:33
[quote=mega1 post_id=886201 time=<a href="tel:1684658309">1684658309</a> user_id=1853]
Milleks? Kui vesteade ei pole armatuuris ei anna see diagnost midagi.
Tead või lahmid? Autodel on veatuli ju viimane level nö, obd-ga näeb juba varem asju.
[/quote]

Kus juures mina “lahmisin” kui soovitasin minna diagnostikasse. Ma täpselt ei tea mis seeriaratta ajust näha on, aga sellel rattal peaks olema pärispalju andureid: tps, map, fuel pressure, Nuka asend, väntvõlliasend, coolant temp, intake air temp, Knock sensor. Ma ei tea kas tehaseajuga nende live väärtusi näha saab, aga kui saab siis oleks vea tuvastamisel sellest palju abi.
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 165
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas hevimees »

No on ikka tarkpead koos.Alustada tuleb andurite diagnostikaga.Siis võib selguda,et lihtsalt on vaja seadistada TPS andur.Kes multimeetrit oskab kasutada peaks sellega küll hakkama saama.Kirjelduse järgi viitab kõik justkui TPS andurile.
Heavymetal nonstop! 56479145
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 320
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas wicked »

tarkpea, olen selle läbi põdenud.
alustada kannatab lihtsamatest asjadest, nagu süsteemi puhastusest. kui throttle bodys siibrid vabalt ei liigu, ei saagi üks mootor korralikult käia.
oma kuradi andureid võid oma kuradi multimeetriga hiljem mõõta palju jaksad.
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 480
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Ma soovitaks ka vaadata TPS andurit. R1 oli isegi tehase tagasikutsumine kunagi sellepärast. Omal oli sarnased sümptomid ja kunagi ammu ja siis lahendati esinduses viisakalt ära.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
Kasutaja avatar

mardixas
Postitusi: 40
Liitunud: 12 Aug 2008, 10:15
Tsikkel: JAWA/URAL /Yamu/Honda/KTM/Kawa
Asukoht: Lääne-Viru/ Ida-Viru

Re: 2006 R1 väljasuremise põhjus?

Lugemata postitus Postitas mardixas »

Mul oli ka 2006 aasta R1 . Hakkas ka mingi aeg jukerdama.Mingil juhuslikul hetkel hakkas mootor puterdama. Algul sama ühel hooajal natuke ja teisel rohkem ja siis juba talumatu.Yamaha keskuses vahetati TPS andur ära ja ratas sõitis kui kulda. Algul Veltmotocenter'is vahetati küünlaid ja soovitati süütepoole vahetada ja isegi arvati ,et kütusepump. Läksin Yamu'sse seal pandi kohe diagnoos paika (TPS ). Aasta oli siis 2010 . Ise ostsin ratta 2008 kui kellal oli ~8000km. 2017 a müües oli kellal juba ~50000km .
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”