Kove 450 Rally

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Hei,

vaikselt on Hiinlaste "ükssarvik" Kove Rally 450 ka Euroopasse jõudmas. Soomlastel eeltellimine käib. Kas on kellelgi info selle kohta, et kas keegi Eestis kah KOVE ratastega tegeleb või plaanib tegelema hakata?

Aitäh!

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Tootja ütleb, et Eestis neil edasimüüjat ei ole kahjuks.

Siit järgmine küsimus. Kui tellida ratas väljastpoolt Eestit (Euroopast), siis milliste tegevustega sellise ratta arvelevõtmine Eestis seotud on. Dokumendid mis tavaolukorras ajab korda uue mudeli maaletooja?
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 495
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kui Soomes on tüübikinnitus olemas siis ei tohiks ka meil probleeme olla. Ette peab muidugi näitama ja maksud maksma.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Oluline on EU tüübikinnitus. Kui see on olemas siis võtab registril 10 päeva aega see kätte saada.
Soomlased võivad lihtsustatud korras (või mis iganes selle nimi oli) neid oam registrisse võtta, sama teevad Lätlased. Tegelikkuses on ju sellel tsiklil USA tüübikinnitus olemas, EU lihtalt ei tunnusta neid. Kui tsiklit müüakse Kalifornias siis on nõuded isegi karmimad, kui EU omad ja sellele vastav tüüübikinnitus ka olemas.
Küsi pigem Maanteeametist järgi, et Soomes müükase ja registreeritakse, et kuidas meil? Iseasi, kas nad vastavad, sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Macintosh kirjutas: 14 Juul 2023, 09:56
Küsi pigem Maanteeametist järgi, et Soomes müükase ja registreeritakse, et kuidas meil? Iseasi, kas nad vastavad, sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
Läheb veidi teemast mööda, aga ei saa jätta vastamata, et minu arvates on seal ajad ja asjad muutunud juba aastaid tagasi. Igati püütakse aidata ja leida lahendusi ning aktsepteeritakse ka kummalisi olukordi. Oli minul võõra, EL riigi registris olev sõiduk + võtmed. Ei omanikku, ei reg.tunnistust, mitte midagi. Aktsepteeriti meili teel saadetud pilte reg.tunnistusest ja meili teel skaneeritud ostu-müügi lepingut. Amet tegi ise ka päringu teise riiki, et kontrollida ega sõidukil pole mingeid piiranguid. Igati mõistlik, kiire ja inimlik lähenemine. Ratas sai nädalaga omanikuvahetuse ja Eesti registrisse kantud. Aastakümnetetegune suhtumine on ikka kardinaalselt muutunud aga eks meie ühiskond ole samuti.

Ja natuke rohkem teemasse - minu kogemus ütleb, et üldiselt tasub natuke oodata selliste uute asjadega. Esmakordsel kokkupuutel puudub paraku varasem teadmine (nii ametil kui iseendal) ja tundub, et bürokraatia on räme. Lasta asjal natuke settida, siis muutuvad kõik asjad lihtsamaks ja kiiremaks. Tihti aitab mõne asja loogiline seletamine ja mõne näite toomine, mitte agressiivne viitamine mingi seaduse, määruse või muu dokumendi suunas. See viimane võib tekitada ametnikus trotsi võidelda ja uskuge mind - leiab palju asju, millele vaadatakse läbi sõrmede kuigi see on must-valgelt kirjas ja lõpptulemus pole ootuspärane ega kuigi positiivne.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 495
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kood: Vali kõik

sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
Peeglist vaatab tavaliselt oma lõust vastu.
Minu kogemused arkiga (sealhulgas ka tüübikinnituse saamine rattale, mida on Eestis jätkuvalt üks eksemplar) on vaid positiivne.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas yeekim »

OT: Maanteametit kui sellist ei ole enam olemas....

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Aitäh!
Tundub, et registreerimine on mõistliku pingutusega tehtav.

Selles mõttes ei ole teema kiireloomuline, et litebike.fi lubab "toimitettavissa alustavasti loppukesällä/syksyllä" ,mis pigem tähendab 2024. Vaikselt uurin siis edasi transpordiametist ja üldse, et kas sommid ekspordiks müüvad.

Kui keegi juba kindlalt tellida kavatseb ja mingeid kanaleid teab, siis olen samuti info eest tänulik.
Samas kõige vingem oleks kui kohalik maaletooja ikkagi tekiks...
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Vint »

:roll: Näis, kas hiinakatest tuleb uus Aasia laine, niin nagu kunagi 1970-1980 Japsid muutsid kogu turu.
Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid. :) Kange kopeeringu maik on juures aga kui nad tõesti suudavad odavama hinnaga pakkuda, võib Euroopa turg ehk ümber mõtelda.
http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc

eetarga
Postitusi: 779
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Kui keegi juba kindlalt tellida kavatseb ja mingeid kanaleid teab, siis olen samuti info eest tänulik.
Samas kõige vingem oleks kui kohalik maaletooja ikkagi tekiks...



Ma ootan praegu kuni Kove suudab COC dokumentatsioon tagada, siis mõtlen edasi...
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vint kirjutas: 14 Juul 2023, 18:10
:roll: Näis, kas hiinakatest tuleb uus Aasia laine, niin nagu kunagi 1970-1980 Japsid muutsid kogu turu.
Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid. :) Kange kopeeringu maik on juures aga kui nad tõesti suudavad odavama hinnaga pakkuda, võib Euroopa turg ehk ümber mõtelda.
http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc
Vaatasin hinda Ameerikas ja pole sugugi odav
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Erx27 kirjutas: 10 Juul 2023, 17:55
Hei,

vaikselt on Hiinlaste "ükssarvik" Kove Rally 450 ka Euroopasse jõudmas. Soomlastel eeltellimine käib. Kas on kellelgi info selle kohta, et kas keegi Eestis kah KOVE ratastega tegeleb või plaanib tegelema hakata?

Aitäh!
Mis suhtes see ratas ükssarvik on?

Igaks juhuks mainin, et meil peaks siinpool lompi ka rohkem tuntud tehnikaga rallirattaid saama osta. Fantic(mootoriosa tal originaal Yamaha ja vedrustus KYB) ning KTM-i rallirattad samuti nt. (hiljuti oli 1 Jälgimäel)

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas will111 »

Võibolla mõtles, et ükssarvik hiinlaste seas :D
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Uuri lihtsalt Soome maaletooja käest, kas EL-i tüübikinnitus (EU type approval) on olemas või tulemas ja selle pealt otsustagi. Minuarust ma lugesin kevadel kuskilt itaaliakeelsest facebookist, et neil on see kas olemas või kindel plaan saada, augustis lubati esimesi demomudeleid.

Dakaris käib tehaseratastega mingi sahkermahker, aga Euroopa rallidel peab tsikkel sirge seljaga registris olema, muidu protestitakse puruks, seega olen 99% kindel, et sellega on korras - vastasel juhul poleks mingit mõtet neid siia tuua või lubada, pmst ainuke kasutus oleks hoovis kaheksaid teha.

Ainuke võrreldav ratas on KTM RFR, see maksab uuena 26k€ ja aastas tehakse neid stiilis 50tk, niiet isegi kui raha on olemas, ei pruugi seda valikut tavajussi jaoks olemas olla.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Jesper kirjutas: 14 Juul 2023, 20:17


Ainuke võrreldav ratas on KTM RFR, see maksab uuena 26k€ ja aastas tehakse neid stiilis 50tk, niiet isegi kui raha on olemas, ei pruugi seda valikut tavajussi jaoks olemas olla.
Aaa Fantic?
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ahjah, ma olin selle juba ära unustanud, aga noh, ega see pointi väga ei muuda. Ega ma pole ju ilmselgelt ühegagi sõitnud, anoh kui arvustusi uskuda, siis on Kove puhul tegemist ikka võidusõidutehnikaga, mitte a'la Red Bulli kleebiste paketiga suvavoki ümber.

Eks näis, midagi sellest ju meie elus halvemaks ei lähe, et keegi sellesse ülikitsasse nišši ühe tsikli juurde tegi. Heal juhul pääseb keegi LC4-st rallika ehitamise valust ja vaevast :mrgreen: (togi)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vint kirjutas: 14 Juul 2023, 18:10
:roll: Näis, kas hiinakatest tuleb uus Aasia laine, niin nagu kunagi 1970-1980 Japsid muutsid kogu turu.
Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid. :) Kange kopeeringu maik on juures aga kui nad tõesti suudavad odavama hinnaga pakkuda, võib Euroopa turg ehk ümber mõtelda.
http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc
Need Zongwhatewer mootorid tunduvad olevat KTM-i mootorite koopiad, aga kuidas muidugi detailide töötlustäpsus ja materjalide kvaliteet on, siis selles osas kogemus puudub. Aga eks nad ikka mingis osas sellest kuulsast chinesiumist on tehtud.
Vähemalt Alibabas on mootor nii odav, et kolvivahetuse asemel on lihtsam terve mootor vahetada.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Jesper kirjutas: 14 Juul 2023, 21:58
Ahjah, ma olin selle juba ära unustanud, aga noh, ega see pointi väga ei muuda. Ega ma pole ju ilmselgelt ühegagi sõitnud, anoh kui arvustusi uskuda, siis on Kove puhul tegemist ikka võidusõidutehnikaga, mitte a'la Red Bulli kleebiste paketiga suvavoki ümber.

Eks näis, midagi sellest ju meie elus halvemaks ei lähe, et keegi sellesse ülikitsasse nišši ühe tsikli juurde tegi. Heal juhul pääseb keegi LC4-st rallika ehitamise valust ja vaevast :mrgreen: (togi)
Kindlasti ei lähe Kove tulekuga midagi halvemaks ja las ta olla, mul pole selle vastu midagi.

Aga sinna juurde väita BS müügijuttu, et 1 on nüüd 100% ralli ja teisel ainult kleepsud on veidi naljakas. Nende USA Kove sponsoreeritud saadikute ülevaated on ka tegelt ekstra demo rataste omad ja "production odavamad mudelid" sisaldavad ka teisi komponente. Just eveRide ütles seda oma videos. . Ja mis see päris rally tehnika on? :D Sügavalt kahtlen, et see igamehe production Kove nüüd rohkem ralli on kui ktm 450 rally replica või Fanticu Rally versioon. Tema ainuke eelis on hind ja võib-olla on tal hinna ja kvaliteedi suhe väga hea ja parem, selle vastu ma ei vaidle.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper »

No ma ei saa midagi parata, aga terminit "ralli" kasutatakse tänapäeval ikka kergekäeliselt igasugu lehmade müügiks. Näiteks Tenere 700 World Raid ei ole võidusõiduratas, lihtsalt ehiti mammut kleepsudega, mida ta pole välja teeninud. Kas Kove seda on, seda näeme siis kui Erx27 oma pilli kätte saab ja loodetavasti pirtsakatele vanainimestele proovida annab :)

Asjade suures plaanis tähtsusetu fakt, anoh niisama jutujätkuks - kuna mu 350 saab järgmisel aastal 10a vanuseks, siis kergelt ikka sügeleb, et äkki peaks järgmiste sõitude jaoks mingi vähe moodsama transpordivahendi soetama :wack: Stiilis ühe Dakari läbinud RFR oleks muidu enamvähem fine, aga nende asjade hind kohe üldse ei kõneta, eriti arvestades seda, kui odavatest juppidest see ratas tegelikult koosneb.

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Eks Hiina ratas on risk ja kvaliteet teadmata. Lisaks praegu on kõik reviewed ikkagi "special batch" ratastega, mille koostekvaliteet võib olla production line ratastest oluliselt erinev (või erinevad komponendid). Turvaline oleks arvatavasti aasta oodata ja vaadata kuidas esimesed päris rattad päris kasutajate käes toime tulevad.

eveRide saab vist KOVE USA müügist ise protsenti, aga siin üks review mis on loodetavasti natuke neutraalsem (samas kindel ei ole muidugi).
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Jesper kirjutas: 15 Juul 2023, 11:47
No ma ei saa midagi parata, aga terminit "ralli" kasutatakse tänapäeval ikka kergekäeliselt igasugu lehmade müügiks. Näiteks Tenere 700 World Raid ei ole võidusõiduratas, lihtsalt ehiti mammut kleepsudega, mida ta pole välja teeninud. Kas Kove seda on, seda näeme siis kui Erx27 oma pilli kätte saab ja loodetavasti pirtsakatele vanainimestele proovida annab :)

Asjade suures plaanis tähtsusetu fakt, anoh niisama jutujätkuks - kuna mu 350 saab järgmisel aastal 10a vanuseks, siis kergelt ikka sügeleb, et äkki peaks järgmiste sõitude jaoks mingi vähe moodsama transpordivahendi soetama :wack: Stiilis ühe Dakari läbinud RFR oleks muidu enamvähem fine, aga nende asjade hind kohe üldse ei kõneta, eriti arvestades seda, kui odavatest juppidest see ratas tegelikult koosneb.
just, eriti eriliselt odavatest juppidest.
https://ktm-versand.de/en/spare-parts/6 ... pl.-d-97mm

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


motoreis
Postitusi: 244
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas motoreis »

TET facebooki grupis on John Bell nimeline tüüp oma Kove 450 Rallyga kuuks ajaks sõitma minemas. Hetkel on ta 3 päeva sõitnud ja mõned korrad isegi ratast pillanud, aga seni rattaga rahul, ütles ise, et vara veel ratta kohta midagi väita, just vastupidavuse osas. Kuu aja pärast oleme targemad.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas mx77 »

no porgandi juppide kosmiline hind on täiesti tavaline, kusjuures see hinnalipik ei taga mingit mega performance ega ka vastupidavust.
► Näita Spoilerit

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

Hei,

mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikad ;) Siiani kruisinud asfaldil, teinud ühe Männiku ringi ja TET Tallinn-Paldiski, tagasi asfalt. Igal pool läks lustiga.

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas 701 »

Kui kiirelt/aeglaselt 1. käigu ja tühikäiguga sõidab?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Erx27 kirjutas: 01 Apr 2024, 10:21
Hei,

mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikad ;) Siiani kruisinud asfaldil, teinud ühe Männiku ringi ja TET Tallinn-Paldiski, tagasi asfalt. Igal pool läks lustiga.
Kust sa selle said ja kui paljuga, kui saladus pole?
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

JaakE
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
Tsikkel: KTM 640 Adventure R
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas JaakE »

Kove 450 Rally on minuteada Eestis kohal. Oodake "ametlikku teadaannet".

Need kes on sõitnud, kiidavad. Kerge ratas mis annab andeks sõiduvigu. Aga kui suruda, siis liigub.
Project Morocco 2024 https://www.projectmorocco2024.com/
KTM 640 LC4 Adventure R

motoreis
Postitusi: 244
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Erx27 kirjutas: 01 Apr 2024, 10:21
Hei,

mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikad ;) Siiani kruisinud asfaldil, teinud ühe Männiku ringi ja TET Tallinn-Paldiski, tagasi asfalt. Igal pool läks lustiga.
Õnnitlused! Mis riigist ostsid ja mis hinnaga kätte said?

Teema algataja
Erx27
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
Tsikkel: KTM 640 Adventure
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas Erx27 »

701 kirjutas: 01 Apr 2024, 10:36
Kui kiirelt/aeglaselt 1. käigu ja tühikäiguga sõidab?
Hei,
käisin väljas kontrollimas, sest ise polnud tähelepanu pööranud. Olen viimasel ajal TE300-ga sõitnud ja seal kuidagi siduri näppimine väga käppa läinud.

Tühikäik on nõksa alla 2000rpmi (ratas sõitnud 200km) ja kiirus esimesega tiksudes on 12km/h.

See on siis stock rehvide ja 49 hambaga tagahammakaga.
Näiteks 4nda käiguga 50ga sõites on pöörded 4000rpm.

Vaatasin, et ketti vahetamata peaks saama taha panna 51 hambaga hammaka.

PS! Sidur on trossiga, aga käib kergelt (praegu veel vähemalt).
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Mis hooldusgraafikuks tahetakse ja kuidas pöörded maanteel 90km/h GEPSUGA on ? 12km/h esimese käiguga tühikäigul kõlab nagu stock 690
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”