Täna ei ole esimene aprill
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 787
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 86 korda
- Kontakt:
Täna ei ole esimene aprill
https://allradmotorrad.de/fakten/
Saate juba tellida, esimesed tsiklid hakkavad 3.kvartal 2024 valmis saama.
Minu poolt ainult - ei kommentaari - ...
Saate juba tellida, esimesed tsiklid hakkavad 3.kvartal 2024 valmis saama.
Minu poolt ainult - ei kommentaari - ...
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 131
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
USA armees on kasutusel Christini AWD Military. Ses mõttes, et pole midagi unikaalset. Teine kontseptsioon küll jah...
Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
Kolme kuu pärast on mõni insener sadula ja paagi ära vahetanud ning ongi esimene pöörava tagasillaga ratas.
Re: Täna ei ole esimene aprill
Muuseas see on juba 90ndatel tehtud, Drysdale 2x2x2, millel mõlemad rattad nii vedasid kui pöörasid https://newatlas.com/drysdale-dryvtech-2x2x2/35103/
Ma ise olen tihti mõelnud, et tegelikult hüdrauline (või tänapäeval elektriline) esivedu ei oleks mingi täiesti kosmosest alla kukkunud idee mammutile, sest 95% parameetrite osas on tegu ju sama rattaga mis enne, aga selles kõige rõvedamas augus, kus täna tuleb sõber appi kutsuda kätega "esivedu" tegema (töötab muideks väga hästi, kui ei usu, proovige), saaks lihtsalt nuppu vajutada. Ükskord sügavas Vana Tallinna poolt forsseeritud ajurünnakus koorus ka idee, et jube lahe oleks selliselt varustatud stiilis Transalpiga minna umbes Smashile, manööverdada rahva keskele ning naerdes tagapidurit peal hoides suitsetada hoopis esirehvi Tõenäoliselt oleks projektile mingi alkovastase kampaania rahade taha saamine käkitegu, sest seda tsirkust pealt nägevad õlid hakkaks tervisekaalutlustel päevapealt karsklasteks.
Muidu mõned eelnevad selleteemalised katsetused on kokku võetud siin: https://www.visordown.com/features/top- ... otorcycles
Ma ise olen tihti mõelnud, et tegelikult hüdrauline (või tänapäeval elektriline) esivedu ei oleks mingi täiesti kosmosest alla kukkunud idee mammutile, sest 95% parameetrite osas on tegu ju sama rattaga mis enne, aga selles kõige rõvedamas augus, kus täna tuleb sõber appi kutsuda kätega "esivedu" tegema (töötab muideks väga hästi, kui ei usu, proovige), saaks lihtsalt nuppu vajutada. Ükskord sügavas Vana Tallinna poolt forsseeritud ajurünnakus koorus ka idee, et jube lahe oleks selliselt varustatud stiilis Transalpiga minna umbes Smashile, manööverdada rahva keskele ning naerdes tagapidurit peal hoides suitsetada hoopis esirehvi Tõenäoliselt oleks projektile mingi alkovastase kampaania rahade taha saamine käkitegu, sest seda tsirkust pealt nägevad õlid hakkaks tervisekaalutlustel päevapealt karsklasteks.
Muidu mõned eelnevad selleteemalised katsetused on kokku võetud siin: https://www.visordown.com/features/top- ... otorcycles
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
No kui juba rataste veost rääkida, siis idekas mudas müttamisele oleks mõlema ratta vedu + mõlema ratta tagurpidi käik ka. Lisaks põhjaall n.ö. hüdraulinile tõsteseade ning täispuhutavad padjakesed, et sügavalt mudast veest saaks ilusti välja tõsda
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
Mootorrattal massažiiste no kui juba neid piire tõugata
Kaks ratast
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Täna ei ole esimene aprill
Olete te muidu ikka päris kindlad, et Touratech neid kõiki vidinaid juba ei tooda?
-
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
Vana teema ja on lahendatud suure KTM-i baasil igat moodi juba Minule teadaolevalt on Christini teinud need asjad kõige puhtamalt valmis.
Re: Täna ei ole esimene aprill
Mingid vene omad olid juba kümneid aastaid tagasi 2 ratta veoga- tagumine ratas + külgkorvi ratas. Tehase poolt vist 3 ratta veoga ei olnud (?), aga mõni meistrimees on nii teinud.
-
- Postitusi: 730
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
Pakun puusalt, et venelase vedav korviratas oli maha viksitud Zündappi pealt.
Aga tsikli esivedu on muidugi mehhaaniliselt väljakutsuvam projekt .
Aga tsikli esivedu on muidugi mehhaaniliselt väljakutsuvam projekt .
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 422
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Täna ei ole esimene aprill
2 rattalisega esivedu olete proovinud? Sõitsin märjal kahhelkivil elektriveloga ükskord, lasin ketsi, väga värdjas kogemus oli ausaltöeldes...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.