Näidikuplokk hiinast

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
recaro
Postitusi: 72
Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
Tsikkel: VN2000
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 6 korda

Näidikuplokk hiinast

Lugemata postitus Postitas recaro »

On olemas üks hiinas toodetud näiduku plokk. Sooviks kasutada metsa rattal (Honda crf 450 2003a).
Selle vidina juhtmete diagram olemas. Pildi saab ette.
Küsimus siis, kust või kuidas saaks tahhomeetri signaali sinna.
Kas keegi on sellise jamaga tegelenud ja toimima saanud.
Mind just see tahhoka asi huvitabki selle asja juures :) muu teisejärguline.
Hiinakas
Hiinakas
suzuki:)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Näidikuplokk hiinast

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Süütepoolist/juhtmest

Saadetud kettaga lauatelefonist!


hmm
Postitusi: 427
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Näidikuplokk hiinast

Lugemata postitus Postitas hmm »

mul samasugune, kuid tuli juba "pimedana" ehk anduri tuled töötasid aga muu oli pime.

Minul oli plaanis süütepooli anduri juhtmest tuleva impulsist (impulss on ~0,1V juures) sinna see pöörete asi tekitada (mul genekas välise anduriga ja signaal ilus puhas, sisemise anduriga on vaja filter koostada). See loeb /kannatab vist <5V pinget - kindlasti ei tohi kasutada kõrgepinge juhet.
Saab ka hallianduriga, kuid see nõuab nõks palju ehitamist.
Võib ju ka kasutada tekitades ümber kõrgepinge juhtme kerides 0,2mm2 juhet 5-10 keerdu ning ühendad selle anduri sisendiga - seal tekib induktsioon ning näidik peaks selle ka suutma ära lugeda.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”