Naastrehvid vs lamellid

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Bridgeston blizzak vrx2 täitsa ilma naelteta.Ja osta saab ka.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

tito kirjutas: 23 Veebr 2024, 15:43

See müüt tuleks ka ümber lükata, et naastud lõhuvad teed, ei massid teevad seda ja vesi.
Miks siis lõunapool ei ole neid sõiduautode roopaid asfaldis, aga meil on ja miks ka meil rekkadest ei jää laiasid roopaid teele?
Mass on sõiduautol ju kõvasti väiksem, aga sooned asfaldisse tekivad millegipäesat ainult neist?
Kui ma 90-ndate algul hakkasin püsivalt soomes käima,siis algul ei saanud pihta,miks neil sellised sooned seal teede sees on. Küsisin ja kohe öeldi,et see on "Nastarenkaan ura" . Meil siis polnud veel talverehv kohustuslik ja teedel sooned puudusid, kuid mõne aasta pärast olid meil ka sooned olemas.
Viimati muutis urmas66, 26 Veebr 2024, 10:06, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Assamait kirjutas: 25 Veebr 2024, 11:27
küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tiiger800
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

urmas66 kirjutas: 25 Veebr 2024, 21:30
Assamait kirjutas: 25 Veebr 2024, 11:27
küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.

Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 09:02
urmas66 kirjutas: 25 Veebr 2024, 21:30
Assamait kirjutas: 25 Veebr 2024, 11:27
küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.

Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Ain »

Ise olen Hankookidega aastaid tagasi sõitnud ja naelad kestsid küll hästi. Ma muidugi suht rahulik sõitja ja ratas ringi üldjuhul ei käi.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

joel
Postitusi: 1802
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas joel »

Tort kirjutas: 24 Veebr 2024, 22:09
Ise lamelli peal 10kond aastat, kuna 80% sõitu niikuinii linnas. Müra on maitseasi aga naise autol sihilikult naastud, et ta alevi vahel posti ei paneks ja asfaldil on naast ikka haigelt libe rehv. Igapäev seda kohalt minemise raginat kannatada tundub päris suur piin.
See hädaldamine, kui haigelt libe on naastrehv asfaldil, tundub pehmelt öeldes kummaline. Võrreldes kiilasjää, paksu lumepudru vms päriselt libeda pinnaga, mille jaoks talverehve tegelikult tarvis läheb, on puhtal asfaldil suvalise rehviga (naast, lamell, suvekas) pidamine kümnel juhul kümnest parem.
Joel
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Ain »

See Eestlaslik "täppisteadus" igas asjas on meie piirkonnale iseloomulik. On hulk inimesi kes ajavad kõik peeneks nagu oleks tegu tippvõistlejatega kes kõik on esikolmikus sajandikega...
Teisel alal oli kunagi tootjatega juttu ja nad imestasid mis küsimuste ja "probleemidega" meil müüja ja tootja poole pöördutakse.. Et näiteks Saksamaa turult pole kunagi selliseid küsimusi nendeni tulnud.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Tiiger800
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 10:03
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 09:02
urmas66 kirjutas: 25 Veebr 2024, 21:30
Assamait kirjutas: 25 Veebr 2024, 11:27
küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.

Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 10:03
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 09:02
urmas66 kirjutas: 25 Veebr 2024, 21:30

Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.

Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ain kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:32
See Eestlaslik "täppisteadus" igas asjas on meie piirkonnale iseloomulik. On hulk inimesi kes ajavad kõik peeneks nagu oleks tegu tippvõistlejatega kes kõik on esikolmikus sajandikega...
Teisel alal oli kunagi tootjatega juttu ja nad imestasid mis küsimuste ja "probleemidega" meil müüja ja tootja poole pöördutakse.. Et näiteks Saksamaa turult pole kunagi selliseid küsimusi nendeni tulnud.
Nii on ja mõned sõidavad raudselt igapäev jääteed mööda tööle ka. Isegi Harjumaal elades, Haanjast rääkimata :D
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tiiger800
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 10:03
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 09:02



Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jne
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:37
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 10:03


Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jne
Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tiiger800
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 19:39
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:37
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51



Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jne
Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.
Latakko naelutab Hankooke lätis, aga las olla, sa nagunii jääd oma arvamusele.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas ranel »

urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 19:39
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:37
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51



Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jne
Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.
Mis trikiga sa lattakost otse osta saad?
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Naastude kestmisest niipalju, et Hankookid 2. talv ja kõik alles, Sava 3. talv kõik alles. Praegused Conti "suvekad" alustasid elu naastudena ja pärast 6. talve võis olla, et ~5 oli puudu 4 rehvi peale kokku kui kruvikaga kallale läksin. Enne sai meel rehvi põletatud, et ehk tulevad siis kergemini välja :-)
Ah jaa, türklaste Antares "midagi" (mu vanal "seenel käimise" autol) on ~25% naastudest kadunud, aga seal suurem süü küündimatul sillareguleerijal.
M.T. kirjutas: 27 Veebr 2024, 13:58
A miks sa naastud välja võtsid? Need on ju just “ägedad” vennad kes Jaanipäeval ka klõbina saatel ringi vuravad :mrgreen: :wack:
Oligi äge, aga mingid trollid internetis kiitsid, et nii pidi pidamine paremaks minema (kahjuks kiirema kulumise arvelt) :mrgreen: :ner:
EDIT: Mis su postituse mõte muidu oli? Ma rehve vahetan tavaliselt mitte varem kui 25. november ja tagasi 10...15. märts :roll:
Viimati muutis Maaks, 27 Veebr 2024, 15:04, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Teema algataja
M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Maaks kirjutas: 27 Veebr 2024, 12:48
Praegused Conti "suvekad" alustasid elu naastudena ja pärast 6. talve võis olla, et ~5 oli puudu 4 rehvi peale kokku kui kruvikaga kallale läksin. Enne sai meel rehvi põletatud, et ehk tulevad siis kergemini välja :-)
A miks sa naastud välja võtsid? Need on ju just “ägedad” vennad kes Jaanipäeval ka klõbina saatel ringi vuravad :mrgreen: :wack:
Kasutaja avatar

Teema algataja
M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Maaks kirjutas: 27 Veebr 2024, 12:48
EDIT: Mis su postituse mõte muidu oli? Ma rehve vahetan tavaliselt mitte varem kui 25. november ja tagasi 10...15. märts :roll:
A peab siis alati mõte ka olema?
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas bitter »

urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 19:39
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:37
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jne
Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto.
Ma olen näinud Schenkeris rehvinaelutuspinki ja ka naelutamist. See oli küll üsna ammu ja rehvid ei olnud Hankook.
urmas66 kirjutas: 26 Veebr 2024, 12:25
Tiiger800 kirjutas: 26 Veebr 2024, 11:51

Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.
Ma arvan, et TOLLIladu ei puutu asjasse su rehviostu kontekstis (kui sa just 50 või 100 jooksu korraga ei ostnud.) Ühe jooksu kaupa ei ole mõtet rehve maale tollida. Teenustasud, riigilõivud...
joel kirjutas: 26 Veebr 2024, 10:53
Tort kirjutas: 24 Veebr 2024, 22:09
...asfaldil on naast ikka haigelt libe rehv. Igapäev seda kohalt minemise raginat kannatada tundub päris suur piin.
See hädaldamine, kui haigelt libe on naastrehv asfaldil, tundub pehmelt öeldes kummaline. Võrreldes kiilasjää, paksu lumepudru vms päriselt libeda pinnaga, mille jaoks talverehve tegelikult tarvis läheb, on puhtal asfaldil suvalise rehviga (naast, lamell, suvekas) pidamine kümnel juhul kümnest parem.
Täpselt minu mõte iga kord kui keegi jälle räägib seda. Kontekst on ikkagi talv. Kohaltminemise raginat ma kuulen fwd ja rwd autode alt. Parema veoskeemiga ei kuule pmst midagi.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas pühak »

Avastasin, et polegi selles eluliselt tähtsas teemas puid alla visanud. Parandan siis vea.
Sõitsin oma kaubikuga terve talve lamellrehvidega, sest mingid küsitava väärtusega pastlad olid juba eelmisest autost alles jäänud. Kuigi elan tallinlase meelest karupe#ses, siis terve talve jooksul ei juhtunud ühtki intsidenti ega ka napikat. Suurel teel polnud mingit vahet, sest kui sadas ja tuiskas oli tee peal ainult lahtine lumi, kus naast niikuinii ei aita. Väiksematel teedel, mis sellel talvel lausa eriti jääs olid, pidi 90 asemel sõitma 70-80ga. Päris külavaheteed olid niikuinii rohkem või vähem lumised ja seal polnud jälle vahet, kas on naastud või mitte, peaasi, et mustrit on. Naise autol on naastrehvid ja nendega oli tõsi küll, mugavam ja kindlam sõita. Aga kui eile tema autoga Tallinnas käisime, siis tüütas see klõbin ära. Naine pole aga lubanud oma autole veel suvekaid panna, sest ta kardab.
Eks minu kogemuse juures on üks nüanss ka see, et olen vana päss, kellel oli juba umbes 5 aastat juhistaaži enne, kui esimesed naastrehvid oma autole alla sain. Seega ei oska libisemist karta niikaua, kuni see kontrollitav on.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

JaakE
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
Tsikkel: KTM 640 Adventure R
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas JaakE »

Ma olen 21 aastat (alates 2003) sõitnud vaid lamelliga. Tolmu ei tooda, kevadist pori samuti mitte, asfalti ei kuluta.
Project Morocco 2024 https://www.projectmorocco2024.com/
KTM 640 LC4 Adventure R
Kasutaja avatar

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 165
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: 790ADV
Asukoht: Tln
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Mrtn5 »

Olen kaks viimast talve pannud "ekstreemi", nimelt Kesk-Euroopa lamelliga (Conti). Tulid suht uutena autoga kaasa ja jätsin proovimiseks alla. Kuna väikestele maa/külateedele satun harva või vähe, võib isegi rahul olla. Enamuse ajast linn/maantee ja tavaliselt on see puhas asfalt või lumine, töötab väga hästi. Asfaldi pidamine on neil midagi suverehvi poolset, ehk tavalisest talvekast oluliselt parem ja seega sõidan enamuse ajast tegelikult väga sobiliku rehviga. Hulluks läheb asi aga niipea kui jääle satud, neliveoga pole sõit veel hull, isegi lõbus. Maanteel olen vist paar korda 80-le lasknud värske jäite puhul, mille tunneb hästi ära kui õrnast rööpast tekitab natuke libisemist. Pidurdamine on jääl aga üsna olematu. Kõige ohtlikum koht pool talve enda värava taga :) aga õnneks see ei tule üllatusena. Kokkuvõttes aga on üllatavalt ok olnud, ootasin hullemat.

Kristjan...
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

Viimased 7a ainult lamellidega sõitnud, enne seda olin ka "naelausku", enam mitte. Korraliku lamelliga pole mingeid probleeme olnud. 30k sõidan aastas. Valdavalt linn/maantee. Mingeid hiinakaid ja Lõuna-Euroopa versioone pole kasutanud ja ei hakka ka proovima.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas bitter »

pühak kirjutas: 29 Mär 2024, 13:22
... umbes 5 aastat juhistaaži enne, kui esimesed naastrehvid oma autole alla sain. Seega ei oska libisemist karta niikaua, kuni see kontrollitav on.
Minu esimest autot ostes (keset talve) olid seal loomulikult suvekad all ja see oli täiesti tavaline. Talvemustriga rehve nägi siis vaid Soomest toodud autode all. Muster oli jõhker klots
Pilt
...ja naastud neis rehvides, mis soomlane oli raatsinud mõnesajamargasele autole alla jätta, teeni ei ulatunud. Segu oli ka kõvaks tõmmanud aga tunne oli ikka uhke ja auto püsis teel. Enamik Eestit sõitis siis üldse suvekatega, tihtipeale protekteeritute e. prottidega ja kõik olid rahul. Talverehvid olid juba tase ja kui seal mõnigi naast veel oli siis sätiti tagaklaasile vastav hoiatusmärk. Et suverehviga pässid teaksid oodata realistlikumat pidurdust ja pikivahet hoiaksid 8).
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas ranel »

JaakE kirjutas: 29 Mär 2024, 13:53
Ma olen 21 aastat (alates 2003) sõitnud vaid lamelliga. Tolmu ei tooda, kevadist pori samuti mitte, asfalti ei kuluta.
Kui naastumehi poleks, siis soolamata tänavatel naastumeesteta oleksid päris hädas. Naastrehvid karestavad jääd, lamell lihvib. Aga peale Tallinna ja Tartu on mujal ka Eestit, kus naastrehv on omal kohal.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

MustVälk
Postitusi: 148
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Võibolla mingi tolmu ja liiva osakesed mis siis aitavad lamellil paremini pidada?
Lamelli jäljed jääl.JPG
Detsember kuni Jaanuar tõesti naast parem kui kiilas jää. :)
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 181
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas renx »

ranel kirjutas: 30 Mär 2024, 14:03


Kui naastumehi poleks, siis soolamata tänavatel naastumeesteta oleksid päris hädas. Naastrehvid karestavad jääd, lamell lihvib. Aga peale Tallinna ja Tartu on mujal ka Eestit, kus naastrehv on omal kohal.
Tüüpiline naastumehe enesekiitmine... :wack: :wack: :wack: :wack:
Kas oled üldse lamelliga kunagi sõitnud, et sellist lollust levitada saab? Ma olen sõitnud mitu aastat jäärada lamelliga. Ma olen lamelliga sõitnud ebatasasel jäätunud teel mille peal on vesi. Ma sõidan oma 90te peldikuga 5mm firemax lamelliga kõikidest uutest kontrollidega autodest mööda igapäevaselt tööle sõites(kurviline kõrvalmaantee, talvel lükatakse lahti ainult väga tugeva saju korral).
Ma ei kiida ennast, lihtsalt inimesed arvavad naastust nii hästi ning levitavad müüte. Siis teevad pidevalt pigileotust, sest üllaülla naast loobib jõhkralt pigi autole, ning imestavad miks tuled nii häguseks tõmbavad ja plastik detailid halliks lähevad.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Jääl, naast vs lamell?
Füüsika vastu ei saa!!!

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 181
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas renx »

Loomulikult on naastul eelis jääl sõites. Kuid seda eelist vajavad inimesed kusagil Lõuna-Eesti künklikel ja kaldus teede peal. Ülejäänud Eesti on pigem lame.
Praegu on juba mitu nädalat meil plussis ja ikka kõik klõbistavad ringi. Samamoodi on talvel, klõbistavad lihtsalt ringi, tekitades tolmu. Naastudega autode tagant saad naastuga esiklaasi ka veel.
Isegi jäite ajal saab mitte testivõitja, vaid pigem lõpu poole pingereas oleva lamelliga nii edukalt sõidetud piirkiirustega.
Selliseid olukordi kus päriselt naastu vaja läheb on 0(jällegi, kusagil kaugel metsavahel on erand). Saab sõidetud ilma selleta ka, kui sul vähegi mõistust peas on.

Ma ei mäleta 16 aasta jooksul mitte ühtegi korda kus päriselt on naastuga mingit eelist olnud. Olen sõitnud 50:50 naastu ja lamelliga. Lamelli plussid ületavad kaugelt naastu omadused. Lamellidel on tööpinda ka rohkem.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas simp »

renx kirjutas: 31 Mär 2024, 09:00
Naastudega autode tagant saad naastuga esiklaasi ka veel.
Uus lamell korjab igast kivikesi väga hästi üles ja siis lennutab neid kõvasti tihedamini, kui naast ära lendab.

(sõidan juba aastaid lamelliga, sest käin tihti euroopa vahet)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”