Tehnoülevaatus ja müratase

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


701
Toetajaliige
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas 701 »

Soomlastel on mingi rakis mõõtmiseks. Üks keerab gaasi, teine mõõdab ja kolmas paneb kõik täpselt kirja. Kui tulemused klapivad, siis lähvad andmed stardinimekirja ja võistleja saab stardiloa. Kui testi ei läbita tuleb minna bussi juurde ja hakata käepärastest vahenditest, nagu õllepurk vms DB killerit leiutama. Terve ja korras sumpaga testi läbimine pole probleem. Tühjaks põlenud ja lahtiste sõeltega löögile ei pääse üldiselt. Mingit sorti tuuningsumpsid pole traielis teema enamasti.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

Teema algataja
Theo606
Postitusi: 10
Liitunud: 18 Apr 2017, 02:59
Tsikkel: VTX 1800

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas Theo606 »

kris. kirjutas: 26 Mär 2024, 11:30
Kui USA ratas ja üksik tüübikinnitus, siis E tähe olemasolu nõuda ei saa ... juhul kui tegemist on tootjapoolse originaalosaga.
Kui on tegemist aftermarket lisaga, peab see vastama E-nõuetele.
Jutu jätkuks - ülevaatusel ammu käidud, ja nõuti küll E tähist. Ülevaataja väitis, et alates 1999 toodetud ratastel peab kõigil olema E tähis. Küsisin küll, et mis USA-st toodud rattad siis tegema peaks, kehitati õlgu, aga "peab olema". Mul küll vist ei ole originaalväljalase (ühtegi kirja peal pole), aga ei usu, et ülevaataja sellise järelduse sai teha, ilma lähemalt uurimata ega minult küsimata. Näeb välja küll täiesti tavaline.

Aga olin varem omale lasknud ajutise ja piisavalt vaikse db killer lahenduse teha. Kiruti küll, aga lasti siiski läbi.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7212
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1869 korda
Tänatud: 518 korda

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Theo606 kirjutas: 15 Mai 2024, 00:27
kris. kirjutas: 26 Mär 2024, 11:30
Kui USA ratas ja üksik tüübikinnitus, siis E tähe olemasolu nõuda ei saa ... juhul kui tegemist on tootjapoolse originaalosaga.
Kui on tegemist aftermarket lisaga, peab see vastama E-nõuetele.
Jutu jätkuks - ülevaatusel ammu käidud, ja nõuti küll E tähist. Ülevaataja väitis, et alates 1999 toodetud ratastel peab kõigil olema E tähis. Küsisin küll, et mis USA-st toodud rattad siis tegema peaks, kehitati õlgu, aga "peab olema". Mul küll vist ei ole originaalväljalase (ühtegi kirja peal pole), aga ei usu, et ülevaataja sellise järelduse sai teha, ilma lähemalt uurimata ega minult küsimata. Näeb välja küll täiesti tavaline.

Aga olin varem omale lasknud ajutise ja piisavalt vaikse db killer lahenduse teha. Kiruti küll, aga lasti siiski läbi.
See ülevaataja ei olnud ilmselt siiski ise seadustega piisavalt kursis. Oli kollegidelt midagi kuulnud ;) Ja alati saab ülevaatajalt küsida,et milline seadus või mis iganes õigusakt tema juttu ka kinnitab.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 5281
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 387 korda

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas will111 »

Küsida saab alati...vastust ei saa kunagi :D Või kuidas see kunagine infotelefoni moto oligi. Küsida võib kõike, vastame mida iganes.
Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1069
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas indumen »

Küsida saab kindlasti, samuti saab ka teise ülevaatuspunkti minna lihtsalt, omakorda tegelikult isegi samas punktis erinevad inimesed tõlgendavad ja suhtuvad erinevalt. E märgisega sai isegi vastu näppe ühest kohast, vaadati kiirelt peale ja ei hakatud isegi edasi vaatama öeldi kohe et tule õige sumpsiga tagasi, ja polnud isegi lärmakas kogu selle teema juures.
Iga aastaga neil ka see jutt muutub omakorda nõuded muutuvad ja lõpuks keegi aru ei saa mis toimub, Üldiselt kui tuled põlevad ja pidurid toimivad ning kõrvad peast ära ei kuku kõrval seistes siis saab templi ikka sisse.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

suitsupakk
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Aug 2023, 20:45
Tsikkel: võimas

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas suitsupakk »

Kas tsikliga millel auto rehv taga saab ülevaatuselt läbi?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7350
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1054 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

suitsupakk kirjutas: Eile, 18:30
Kas tsikliga millel auto rehv taga saab ülevaatuselt läbi?
Teoorias ei saa, moororattarehvil peab olema tüübikinnituse märge R75. Aga nad peavad sulle suutma öelda, miks ei saa s.t. viidata õigusaktile. Niisama, et "ei saa ja pole lubatud" ei lenda. Samas, kui pole väga tähenärijad siis vaatavad pigem, et mustrit oleks ja mõõdud õiged (viimast juhtub harva, pigem siis, kui mingid eriti laiad rehvid all on). Tõenäoliselt ei tule nad selle peale, et pidada seda autorehviks.

Kui viitsid lugeda siis mootorratta rehvidele esitatavad nõuded leiad siit:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 1X0330(02)
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”