K: Voge 300 Rally
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 904
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
K: Voge 300 Rally
Jah, nii on, et kaalun KLRi kõrvale ka teise ratta võtmist, juhul kui peaks selguma, et KLRi parandamine liiga kulukaks või ajamahukaks osutub.
Esialgu tundus, et CRF 300 on hea valik ja ilmselt ongi. Aga nüüd avastasin, et kasutatud CRFi hinna eest saaks uue Voge 300 Rally.
Probleem on aga selles, et ma pole ühtegi Voge Rallyt käega katsunud, seljas istunud või isegi näinud. Aga päris pimesi ei tahaks raha kulutada.
Äkki on keegi, kel see ratas olemas ja on nõus seda mulle tutvustama?
Esialgu tundus, et CRF 300 on hea valik ja ilmselt ongi. Aga nüüd avastasin, et kasutatud CRFi hinna eest saaks uue Voge 300 Rally.
Probleem on aga selles, et ma pole ühtegi Voge Rallyt käega katsunud, seljas istunud või isegi näinud. Aga päris pimesi ei tahaks raha kulutada.
Äkki on keegi, kel see ratas olemas ja on nõus seda mulle tutvustama?
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 904
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
No MCNi hävitavat hinnangut lugesin jah.
Samas olen hunnikute viisi Youtube videosi vaadanud. Seal nii kriitilised ei olda. Pigem positiivsed. Samas jah, saan aru, et need võivad olla makstud videod. Tahaksi proovida, kui lühikesed need käigud ikka on, kui hull see vibra on, mis istmest, juhtrauast ja jalaraudadest läbi käib. Kõrguse poolest tundub mulle sobivat. 180 sentimeetrisel mehel ulatavad jalad täis tallaga maha. Noh, ma 178...ok..ok...ausalt öeldes vist ikak 177 aga siis saan jalad ikka maha.
Ja pagan...kas ongi nii, et sisse sõitmiseks tuleb esimesed 500 km sõita 40 km/h ja järgmised 500 maksimaalselt 70 km/h naug nende manuaal ütleb....huhh..
Lähim müüja peaks Vilniuses olema. Sinna on nagu kauge proovisõidule minna. Ja sealt tagasi, 40 km/h loksuda on kah...mission impossible.
Samas olen hunnikute viisi Youtube videosi vaadanud. Seal nii kriitilised ei olda. Pigem positiivsed. Samas jah, saan aru, et need võivad olla makstud videod. Tahaksi proovida, kui lühikesed need käigud ikka on, kui hull see vibra on, mis istmest, juhtrauast ja jalaraudadest läbi käib. Kõrguse poolest tundub mulle sobivat. 180 sentimeetrisel mehel ulatavad jalad täis tallaga maha. Noh, ma 178...ok..ok...ausalt öeldes vist ikak 177 aga siis saan jalad ikka maha.
Ja pagan...kas ongi nii, et sisse sõitmiseks tuleb esimesed 500 km sõita 40 km/h ja järgmised 500 maksimaalselt 70 km/h naug nende manuaal ütleb....huhh..
Lähim müüja peaks Vilniuses olema. Sinna on nagu kauge proovisõidule minna. Ja sealt tagasi, 40 km/h loksuda on kah...mission impossible.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Eemalt näeb täitsa kena välja.
Vaatasin neid "kasutajate" kommentaare seal MCNi lehel ja huvitav kokkusattumus, et enamus nendest on postitatud täpselt ühel ja samal kuupäeval
Kodulehel on kirjas, et "Voge is the premium brand of Loncin... "
...krt, Hiinlased ikka oskavad kägu ajada.
Vaatasin neid "kasutajate" kommentaare seal MCNi lehel ja huvitav kokkusattumus, et enamus nendest on postitatud täpselt ühel ja samal kuupäeval
Kodulehel on kirjas, et "Voge is the premium brand of Loncin... "
...krt, Hiinlased ikka oskavad kägu ajada.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: K: Voge 300 Rally
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Siin üks venekeelne üsna selgelt väljenduv tüüp teeb sellest juttu ja loeb eraldi välja nii miinused,kui plussid. Sõidab sellega Karpaatides ehk lääne ukrainas.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: K: Voge 300 Rally
CRF300L Rally on 20,1kW ja 153kg ehk suht sama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.
Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Kus juures see minu jagatud videos sõitev tüüp väidab, et see kütte kulu siiski nii väike ei olegi ehk pigem siiski 4-5l seal karpaatide maastikul sõites. Väidab,et maanteel ja siledal kruusal on paras 90km/h lasta ja siledal põllul on 70km/h väga mugav.Fox kirjutas: ↑16 Apr 2024, 16:14Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.
Selliste rataste võimsus vast ei ole pöördvõrdeline võrreldes tänavarattaga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: K: Voge 300 Rally
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?Admiral Vint kirjutas: ↑16 Apr 2024, 17:38Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.
Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.
Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Videos räägib tüüp vedrustusest ja jäi meelde , et esiamortei ole üldse mingitki moodi reguleeritav(amordi käik vist oli 20cm), ta mainib ka tootja nime, aga see ei jäänud meelde.Fox kirjutas: ↑17 Apr 2024, 09:47Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
Mootor väidetavalt mingi Kawa analoog. Video kommentaarides päris mitmeid,kes ka vist omavad ja kiidavad selle tegelase ütlused õigeks (nii hea kui halva). Raam pidi jäik olema ja ka kodaraid ja alu pöidasid see tüüp kiitis.
Peamine miinus oli selle tegelase poolt pidurite kehvem tõhusus kui Hondal (tal endal on honda ka), aga sellega pidi ära harjuma. ABS on väljalülitatav ja pidi töötama ootuspäraselt ehk hästi.
Viimati muutis urmas66, 17 Apr 2024, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: K: Voge 300 Rally
Ma ei oleks nii resoluutne, elu on näidanud, et igale kaadervärgile on kuskil ostja...
... näiteks noh, ütleme ühe hooaja vanusena 500€ eest
Maitseasi muidugi, a ma pole selle rattaklassi mõttele eriti pihta saanud - põhiargument tundub olevat, et tahaks tegelt endurokat, aga tahaks kuidagi madalat profiili hoida või tagasihoidlik olla või erineda või ma ei tea ka, stiilis et "ah mis nüüd mina, töristan siin vaikselt teti". Realistlikult on ka endurokaga võimalik täiesti vabalt mammutitel jalus tolgendada (allakirjutanu on hea näide), aga sõidumõnu on kordades rohkem ning ostad siis uue või kasutatu, solid edasimüügiväärtuse tõttu kulutad palju vähem raha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
No kui tsikli soetamise ajendiks on näiteks suvilas olles õlle järel käia või sügise poole vaarikal, siis selleks otstarbeks on pilli küll ja veel ju.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 904
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: K: Voge 300 Rally
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?
[/quote]
omasin ühe hooaja ja müüsin kuna oli vaja rahastada praeguse tsikli soetamist.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: BMW K1600GT, R1250GSA, CRF250L
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Ma usun, et hondat on sul pikas perspektiivis lihtsam hooldada ja ka hiljem müüa.Nozzu kirjutas: ↑17 Apr 2024, 14:28Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Kui soovid crf250l proovida ja viitsid harjumaale sõita, siis võta julgelt ühendust.
Kui ma ise crf-i ostsin, siis jäi silma vedrustuse teema, raskemad mehed on tagavedrustuse ringi teinud. Minu oma on 90kg raskusega päris hea vedrustusega. Võimalik, et esimene omanik on midagi ringi teinud. Varasemalt sõitsin ktmi 400ls-iga, sellel tagus vedru suhteliselt lihtsalt lõpuni.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - hetkel CRF250L/K1600GT/R1250GSA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.