juhtusin just üht artiklit lugema pro-stock seeriast USAs. Seal oli üldlevinud Haya, olid mõned üksikud CBRid. Kuid viimased astusid siiski päris asiselt vastu, ei olnud luuserid. Aga pro-stockis tehakse tsiklid ikka päris palju ringi, võimsus on kõigil üle 500hj, nii et tooriku valimine on rohkem maitseasi.
Kõik oleneb selles, mis klassis sa võistlema hakkad ja palju sa suudad raha sisse vajutada toorikule. Ja ei maksa ära unustada ka seda, et sõite võidab siiski juht oma professionaalsusega eelkõige, mitte tsikli +10 hj või +100cc.
Selle järgi küll ei saa otsustada, et kui palju eesti võistlustel kedagi oli või ei olnud.
Kui sa tahad spets kiirendusratast teha ja tahad praktiliselt piiramatult ehitada, siis võta busa või zx12. Mina võtaksin muidugi busa, sest maailmamastaabis on see ikkagi zx-st kiirem(ma ei ütle et zx alla jääb, aga siiani tundub, et busa on populaarsem ning seetõttu ka kiirenduseks vajalikke juppe rohkem saada), stockist pole maailmamastaabis muidugi eriti midagi järgi.
Yamaha või Honda jne ei ole mingid kiirendusrattad - kui sa tahad järgmistel aastatel eestis poodiumile saada, siis ära neid marke küll vaata.
Selle järgi küll ei saa otsustada, et kui palju eesti võistlustel kedagi oli või ei olnud.
Kui sa tahad spets kiirendusratast teha ja tahad praktiliselt piiramatult ehitada, siis võta busa või zx12. Mina võtaksin muidugi busa, sest maailmamastaabis on see ikkagi zx-st kiirem(ma ei ütle et zx alla jääb, aga siiani tundub, et busa on populaarsem ning seetõttu ka kiirenduseks vajalikke juppe rohkem saada), stockist pole maailmamastaabis muidugi eriti midagi järgi.
Yamaha või Honda jne ei ole mingid kiirendusrattad - kui sa tahad järgmistel aastatel eestis poodiumile saada, siis ära neid marke küll vaata.
Kas Ducatid, Triumphid, Cagivad ja teised säärased rattad on üldse out dragstripil?
Selle järgi küll ei saa otsustada, et kui palju eesti võistlustel kedagi oli või ei olnud.
Seda küll, aga vaevalt EX näol nii tõsise mehega tegu on, et kohe kargab suurde maailma special rattaga ja jätab eesti kiirendused oma poolstockpikkkiigeklassidega sootuks vahele.
streetbike klubist harley......pidi endale järgmiseks aastaks turboga hayabusa kokku panema . Mootor koos ''stage 2'' turboga tal pidavat juba olema .....pluss tutikas hayabusa
Lubas kõigile tagumist tuld näidata kiirenduse võistlustel
Kostja ratta mehhaanik või keegi(vähemalt oli ta mingi asjaosaline) ütles kah hooaja algul, et "siin on nii vägev tuuning tehtud, et sellele rattale küll keegi vastu ei saa".
... tore on kui saab korralikku kiirenduseratast näha järgmine hooaeg. Minu järgmine hooaeg hakkab järjest rohkem sinna tüürima, et ei saa spets rattaga veel rajale, aga kui finantsolukord peaks paranema, siis olen kohe platsis!
Kostja ratta mehhaanik või keegi(vähemalt oli ta mingi asjaosaline) ütles kah hooaja algul, et "siin on nii vägev tuuning tehtud, et sellele rattale küll keegi vastu ei saa".
... tore on kui saab korralikku kiirenduseratast näha järgmine hooaeg. Minu järgmine hooaeg hakkab järjest rohkem sinna tüürima, et ei saa spets rattaga veel rajale, aga kui finantsolukord peaks paranema, siis olen kohe platsis!
Kas sul siis see aasta ei olnudki veel "spetsratas"???
Ahsoo... no siis te vist tõesti ei tea mis spets ratas on. Ma räägin spetsiaalsest dragbike'st mitte võistluste jaoks muudetud tänavatsiklist.
Vastav mootor ja vastav raam.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.