sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Moderaator: Moded
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Selline näpukas jäi silma, et "Ostja meelespea" lõigus on öeldud, et hirvenahk ei säilita oma kuju märjaks saades, kuid "Kinnaste" lõigus on ristivastupidi. Vaatasin originaali ja noh, deer ja elk on mõlemad ka hirve tähenduses, aga seal on vist see elk ikka pigem põder. Eelmises lauses on ka tegelikult põdrana tõlgitud... Et siis peaks "Kinnaste" lõigus selle hirvenahast kinnaste eelistuse jutu muutma põdranahast kinnaste eelistuse vastu vist...
Aga muidu peaks ka mainima, et vägev töö on ikka ära tehtud. Ainult võta ja loe
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Maicle kirjutas:Selline näpukas jäi silma, et "Ostja meelespea" lõigus on öeldud, et hirvenahk ei säilita oma kuju märjaks saades, kuid "Kinnaste" lõigus on ristivastupidi. Vaatasin originaali ja noh, deer ja elk on mõlemad ka hirve tähenduses, aga seal on vist see elk ikka pigem põder. Eelmises lauses on ka tegelikult põdrana tõlgitud... Et siis peaks "Kinnaste" lõigus selle hirvenahast kinnaste eelistuse jutu muutma põdranahast kinnaste eelistuse vastu vist...
Aga muidu peaks ka mainima, et vägev töö on ikka ära tehtud. Ainult võta ja loe
hea on näha, et seda pikka teksti lugedes jätkub vahel ka energiat sisusse süveneda ja kaasa mõelda.
... viga parandatud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2510
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 343 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
"Don’t Waste Your Money On Fake Motorcycle Gear"
Kes lugeda ei viitsi/ ei saa aru, siis point selles et osad müüjad/ tootjad väidavad, et neil on CE ja näitavad isegi sellekohast serti, aga sert on tegelikult "põhk".
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1867 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kuidas sellest siis hoiduda? Ehk kuidas saab seda kontrollida? Tuleb välja,et lihtsat lahendust ei olegi. Et vaatan toode ja CE peal ning edasi polegi midagi teha.Maaks kirjutas: ↑01 Juul 2022, 11:57Selline artikkel jäi FEMA's silma:
"Don’t Waste Your Money On Fake Motorcycle Gear"
Kes lugeda ei viitsi/ ei saa aru, siis point selles et osad müüjad/ tootjad väidavad, et neil on CE ja näitavad isegi sellekohast serti, aga sert on tegelikult "põhk".
Siin on tegelikult CE süsteem ise ilmselt kahe jalaga ämbris kolistamas. Võiks olla ju süsteem, kus tootel olev CE tähis sisaldaks ka sellele tootele väljastataud nö ainulaadset numbrilist koodi ja selle internetiavarusse sisestade võiks ju saada infot. Või QR kood või mida iganes. Hetkel on see sertifitseerimise süsteem tõenäoliselt kallis ja kohamakas ehk kõik ei viitsisgi seda omale hankida,sest kogu muu maailm ostab ka ilma selleta need tooted ära. Samas need artiklis eelkõige mainitud kindad ei pruugi üldse kehvad olla ja see CE dokument on seal ka justkui ikkagi ehtne kuid see pole selle toote vastuvsertifikaaat vaid mingi üleüldine jura,mida saab ka sealt neilt ametlikult osta. Miks seda siis üldse müüakse? Et petised saaks legaalselt ostjaid lollitada sanktsioone kartmata?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Postitusi: 1804
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Sooh, või kohe niimoodi?
Fake CE sert on tõesti väärt ainult paberit, millele see trükitud on. Õige CE sert tagab selle, et toode mida sa kasutad vastab tõesti kehtestatud nõetele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1867 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Millegi pärast ma kaldun williga nõustuma, sest need serdid on ilmselt sama reaalset kindlust andvad kui hübriidautodele lubatud kütusekulu.
V6+pistik hübriid, akuga ls 48km
10-käiguline automaat
336 kW (457 hj) 825 Nm
230 km/h 6 sek 0-100 km/h
Keskmine 2,9 l/100 km
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Eks igaüks teeb oma valiku ise. Soovitan siis edaspidi oma sõiduvarustus ainult Aliekspressist osta.urmas66 kirjutas: ↑01 Juul 2022, 23:12Millegi pärast ma kaldun williga nõustuma, sest need serdid on ilmselt sama reaalset kindlust andvad kui hübriidautodele lubatud kütusekulu.
V6+pistik hübriid, akuga ls 48km
10-käiguline automaat
336 kW (457 hj) 825 Nm
230 km/h 6 sek 0-100 km/h
Keskmine 2,9 l/100 km
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Ehk siis, mis ma tahan öelda - olen kohanud niivõrd erinevaid CE sertifitseeritud kaitsmeid, et kui seal tõesti ka mingisugune kehtestatud nõue on, millele nad kõik vastavad siis järelikult on ka see nõue ikka uskumatult madal. Muidugi jah, CE level 1 vs level 2 näitab ka juba nii mõndagi. Aga samas olgem ausad, kui paljud casual tsiklistid neid nö. spetsiifilisi asju teavad või oskavad vaadata või vahet teha? Ma arvan, et mitte liiga paljud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1867 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Ma ei pidanud seda silmas vaid neid nö live teste kuskil sotsmeedias või youtubes, kus ka täiesti ametliku EC serdiga, täiesti tuntud tipp tootjate brändi kiivreid purustatakse nagu pähklikoori kuid mingi tundmatu tootja koorik peab sellele paremini vastu. Ehk see, et mingi toode on ideaaltingimustes saavutanud mingid minimaalsed tärnid ei tähenda, et ta seda ka päriselt on. Ehk just täpselt see võrdlus autode kütusekuluga, mida on võimalik saavutada, kuid päris elus on see pigem ebareaalne. Sama on moto varustuse testiga, kui keerad enne pauku õige külje ette ja hoiad pead teatud asendis, siis kiiver jääb küll terveks kuid kaela murrad ikkagi. Pole tõesti kunagi selle pärast midagi ostnud või ostmata jätnud, terve mõistus aitab sellisel juhul alati. kas sa mitte ise siin ei kirjutanud kuskil, et mingid teksad on küll serdiga kuid ei tohiks isegi asfalti puutuda lohisemiset sellel rääkimata.mx77 kirjutas: ↑02 Juul 2022, 00:37Eks igaüks teeb oma valiku ise. Soovitan siis edaspidi oma sõiduvarustus ainult Aliekspressist osta.urmas66 kirjutas: ↑01 Juul 2022, 23:12Millegi pärast ma kaldun williga nõustuma, sest need serdid on ilmselt sama reaalset kindlust andvad kui hübriidautodele lubatud kütusekulu.
V6+pistik hübriid, akuga ls 48km
10-käiguline automaat
336 kW (457 hj) 825 Nm
230 km/h 6 sek 0-100 km/h
Keskmine 2,9 l/100 km
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1476
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Need seikuskaamerad tunduvad üldse kiivri külje probleemsed olema. FIM keelas nende kasutamise juba aastaid tagasi ära ning nüüd hiljuti ka AMA.Ain kirjutas: ↑02 Juul 2022, 10:55Isiklikult usaldan teste mida tehakse näiteks ülikooli laborites. See mida sotsiaalmeedias tehakse on rohkem meelelahutus. Selge on ka see, et korralikud asjad maksavad. Aga lõpuks võib muidugi kehvade asjade kokkulangemine viia väga halbade tagajärgedeni. Pole küll tsikliteema aga aastaid tagasi juhtunud mäesuusaõnnetus kus kiivrile oli paigaldatud seikluskaamera on üks kõige nukramatest..
Aga vahest on ka meelelahutuslikud sotsiaalmeedia testid kõnekad https://www.youtube.com/watch?v=Tp9SbBd ... =BeachMoto
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Lisaks ka selline pisike asjaolu, et kiivri eesmärk ei olegi ise terveks jääda, vaid (negatiivse kiirenduse) energiat absorbeerides mootorratturi pead kaitsta.
Nagu autodegi puhul... sõiduki detailide kontrollitud deformatsioon vähendab kokkupõrkel tekkivat ülekoormust.
Ehk siis... parem katkine kiiver ja terve pea kui katkine pea, kuid terve kiiver.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
See on selline odavate kiivrite (ja selliste kasutajate) stampvabandus.Raiku kirjutas: ↑04 Juul 2022, 16:34Lisaks ka selline pisike asjaolu, et kiivri eesmärk ei olegi ise terveks jääda, vaid (negatiivse kiirenduse) energiat absorbeerides mootorratturi pead kaitsta.
Nagu autodegi puhul... sõiduki detailide kontrollitud deformatsioon vähendab kokkupõrkel tekkivat ülekoormust.
Ehk siis... parem katkine kiiver ja terve pea kui katkine pea, kuid terve kiiver.
Kahjuks pädeb see ainult siis, kui sa lendad peaga vastu suhteliselt siledat pinda, kus koormus jaguneb ühtlaselt. Tegelikus elus on aga asi veidi keerulisem ja see koht kuha sa oma peaga lendad ei ole sugugi sile ja kena. Sellisel juhul pole tuhkagi kasu sellest et kiivri sees olev peno on justkui oma töö teinud, aga see terav ese on läbi kooriku ka su pead tabanud. Tugev koorik jaotab ka löögienergia ühtlasemalt.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kiiver peab pea terveks jätma... ja selle saavutamine ei tähenda alati absoluutselt jäika ja purunemiskindlat koorikut.
Absoluutselt jäiga ja purunemiskindla kooriku puhul põrkaks kiiver jäigalt takistuselt lihtsalt tagasi... ning murraks ilmselt mootorratturi kaela.
Korraliku kiivirikooriku puhul on jäikus ja elastsus sobivas tasakaalus.
Peale avariid (kus kiiver saab löögi) pead nagunii kiivri pensionile saatma.
Mäletan, et nõuka ajal tehti ka ise kiivreid ning uhkustati, kuidas isetehtu pidas kuvaldalöögile paremini vastu kui poe oma.
Reaalses õnnetuses jättis siiski see "kehv poekiiver" pea tervemaks. Ehk siis sama loogika, odav/kehv kiiver võib mingis "testis" tugevam olla,
kuid kvaliteetne kraam säästab reaalses elus rohkem tervist. Kas ta ka ise seejuures katki läheb, ei oma enam rolli.
Ja katki minemine all ei pidanud ma silmas kildudeks lendamist... mingi teraviku läbitungimist vms... pigem nähtavaid pragusid jne.
PS! Kummagi eelkõneleja "argumendid" ei lükka ümber... ega lähe isegi ju vastuollu minu väitega:
"Ehk siis... parem katkine kiiver ja terve pea kui katkine pea, kuid terve kiiver."
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kiivris töötab lööki summutava elemendina EPS vooder jäiga kooriku sees. Summutamise seisukohalt ei ole vahet kummas suunas ta lööki summutab - seest väljapoole või väljast sissepoole. Ning nagu ma kirjutasin, siis jäik koorik jagab löögi suuremale pinnale.Raiku kirjutas: ↑05 Juul 2022, 17:09Võibolla siis täpsustan, et kiivri eesmärk ei olegi ise iga hinna eest terveks jääda.
Kiiver peab pea terveks jätma... ja selle saavutamine ei tähenda alati absoluutselt jäika ja purunemiskindlat koorikut.
Absoluutselt jäiga ja purunemiskindla kooriku puhul põrkaks kiiver jäigalt takistuselt lihtsalt tagasi... ning murraks ilmselt mootorratturi kaela.
Korraliku kiivirikooriku puhul on jäikus ja elastsus sobivas tasakaalus.
Peale avariid (kus kiiver saab löögi) pead nagunii kiivri pensionile saatma.
Mäletan, et nõuka ajal tehti ka ise kiivreid ning uhkustati, kuidas isetehtu pidas kuvaldalöögile paremini vastu kui poe oma.
Reaalses õnnetuses jättis siiski see "kehv poekiiver" pea tervemaks. Ehk siis sama loogika, odav/kehv kiiver võib mingis "testis" tugevam olla,
kuid kvaliteetne kraam säästab reaalses elus rohkem tervist. Kas ta ka ise seejuures katki läheb, ei oma enam rolli.
Ja katki minemine all ei pidanud ma silmas kildudeks lendamist... mingi teraviku läbitungimist vms... pigem nähtavaid pragusid jne.
PS! Kummagi eelkõneleja "argumendid" ei lükka ümber... ega lähe isegi ju vastuollu minu väitega:
"Ehk siis... parem katkine kiiver ja terve pea kui katkine pea, kuid terve kiiver."
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Postitusi: 244
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kuidas see juhtus kiirteel, vihm, kurv, ettelõikamine, auk teel?Admiral Vint kirjutas: ↑05 Juul 2022, 18:14Lisan varustuse koha pealt mõned oma mõtted läbi hiljutise kogemuse, 3 nädalat tagasi kiirteel 130ga betooni söönud ja asfalti lohisenud ca 100m.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Ahhaa, see seletab miks mul vasak õlg liigesest välja käis ja pärast tagasi pandi.. noh, edaspidi on ka õlakaitsed ning küünarnukikaitsed level 2
Tähelepanu hajus, kaldusin sõidurajalt välja ja riivasin esirattaga minust teises reast möödunud auto tagapamprit. sellest piisas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2510
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 343 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Sa oled järelduste tegemisega väga valele teele sattunud! Mitte ükski kaitse ei ole selleks suuteline, et ära hoida jäsemete "irdumist" või väljumist "töötsoonist", kui siis ainult see, mida pommigrupp kasutab ...
-
- Postitusi: 244
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Õnnelik õnnetus sel kiirusel, hea, et hing sees! Muretuid kilomeetreid!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Aitäh Paar kuud läheb veel aega aga ehk õnnestub hooaja lõpu poole jälle sadulas olla
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2510
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 343 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
https://www.accelerista.com/ratas/tsikk ... t-tousnud/
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kuigi 650 inimest pole just teab mis suur number, ilmselt vastasid pigem need omakorda kes ka tegelevad sõitmisega juba eos rohkem üle keskmise.
A kategooria lubade omanikke on üle 10 000 meil siin kodumaal kuskilt jäi hiljuti silma.
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.