Karpade reguleerimine - mis teeb mida?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Karpade reguleerimine - mis teeb mida?
karpades saab kruvida nii mõndagi asja:
1) eri suurusega dyysid
2) segukruvi
3) ujuki kõrgus
4) nõela kõrgus
kas keegi oskaks seletada, et mille muutmine kuhu mõjub? et mis yldisele minekule, mis madalatele pööretele jne.
1) eri suurusega dyysid
2) segukruvi
3) ujuki kõrgus
4) nõela kõrgus
kas keegi oskaks seletada, et mille muutmine kuhu mõjub? et mis yldisele minekule, mis madalatele pööretele jne.
Soovitan soojalt:
http://mikuni.com/pdf/hs40_manual.pdf
Väga hea lugemine ja annab paljudele küsimustele vastuse. Praktiliselt on muidugi asjad veidi kerulisemad.
http://mikuni.com/pdf/hs40_manual.pdf
Väga hea lugemine ja annab paljudele küsimustele vastuse. Praktiliselt on muidugi asjad veidi kerulisemad.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Segukruvi reguleerib eelkõige madalatel pööretel töötamist (siiber on suletud)
Nõela kõrgus reguleeerib üleminekupöörete kütusesegu (mida kõrgemal nõel, seda rohkem on düüs avatud). Kui segusiiber on täitsa üleval, siis nõel ka enam rolli ei mängi ja küttesegu koostis sõltub ainult peadüüsist - so. kõrgetel pööretel. Veel mängib rolli ka segusiibri kalle - selles mõttes, et kuivõrd ta läbi jooksvat õhku kokku surub aga seda sa vaevalt muutma hakkad. Kütuse tase ujukiruumis mõjutab küttesegu koostist kogu pöördevahemikus.
Kui su eesmärgiks on nn. hea minek siis tõsta nõela. Kui eesmärgiks on ka lõppkiirus siis võid kaaluda ka düüsi vahetust.
Muidugi mõjutab kõik see otseselt ka kütusekulu.
Nõela kõrgus reguleeerib üleminekupöörete kütusesegu (mida kõrgemal nõel, seda rohkem on düüs avatud). Kui segusiiber on täitsa üleval, siis nõel ka enam rolli ei mängi ja küttesegu koostis sõltub ainult peadüüsist - so. kõrgetel pööretel. Veel mängib rolli ka segusiibri kalle - selles mõttes, et kuivõrd ta läbi jooksvat õhku kokku surub aga seda sa vaevalt muutma hakkad. Kütuse tase ujukiruumis mõjutab küttesegu koostist kogu pöördevahemikus.
Kui su eesmärgiks on nn. hea minek siis tõsta nõela. Kui eesmärgiks on ka lõppkiirus siis võid kaaluda ka düüsi vahetust.
Muidugi mõjutab kõik see otseselt ka kütusekulu.
Kondid kasvavad ju kokku ja tsikkidele meeldivad armid.
Re: Karpade reguleerimine - mis teeb mida?
Netis on muukeelset materjali selle kohta piisavalt. ja eri karpadel võib see erineda.uuggu kirjutas:karpades saab kruvida nii mõndagi asja:
1) eri suurusega dyysid
2) segukruvi
3) ujuki kõrgus
4) nõela kõrgus
kas keegi oskaks seletada, et mille muutmine kuhu mõjub? et mis yldisele minekule, mis madalatele pööretele jne.
lühidalt -
tühikäigudüüs ja segukruvi kuni 1/4 pööretest või sibra avamisest
nõel 1/4 kuni 3/4
peadüüs 3/4 kuni täisauk
ujuk - kõike.
mitme karpaga masina regullimisest on siin juttu enngi olnud ...otsingu abil leiad. Kui keeruliseks ei taha ajada siis ühenda lihtsalt kordamööda kumbki silinder välja (maandades kindlasti ära) ja proovi need samamoodi tööle saada. See torude ja vedelikuga süsteem on muidugi juba kõrgem tase.uuggu kirjutas:aga mis poole ja mida kruvida, kui sooja mootoriga kohalt minnes töriseb ja nagu pole jõudu? tundub nagu yks pütt ei töötaks. kui pööre töuseb, siis püssib kenasti.
segukruvi? lahti või kinni?
No selle segukruvi lahti/kinni kohta ei ole nii kindlat reeglit - küttesegu peab paras olema - seega sõltub tegutsemine hetkeolukorrast.
Oskused ja teadmised tulevad katsetades ja proovides. Muidugi soovitaks mõnd "motopiiblit" lugeda. Neis on enamasti karpade tööpõhimõte ja reguleerimine väga hästi lahti seletatud.
Esialgseks lahenduseks pakuks segu kangemaks keeramine ja kui rahakotile ei hakka siis lase nii edasi.
Muidugi oleks vastajatele suureks abiks, kui ütleksid, mis rattaga ja karpaga tegu

Viimati muutis rinks, 11 Aug 2006, 14:36, muudetud 1 kord kokku.
Kondid kasvavad ju kokku ja tsikkidele meeldivad armid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.