Spidoka jama(TDM850)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Spidoka jama(TDM850)

Lugemata postitus Postitas Habib »

Hommikust!
Spidokaga probleem, kiirusel 60-80 ja üles viskab spidokaseieri põhja ja hakkab kusagil ees vinguma, kiiruse kukkudes läheb jälle normi tagasi. Härrased motodepoost ütlesid, et peaks spidoka välja vahetama, see paraku üsna kallis lõbu. Niisiis, jagab keegi sellest midagi, äkki on võimalik parandada?
Rattaks, nagu öeldud, TDM850.
Tänud ette!
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Kas spidokas on trossiga ja mehaaniline? Ega tross kulunud ei ole või määrimata? Kui spido ise lahtivõetav on, siis võiks üritada määrida.
Kui spido on elektrooniline, siis unusta see eelmine jutt ära.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Spidokas mehhaaniline, krt, jäi lisamata, aasta siis rattal 94. Võib nüüd debiilne küsimus tunduda, aga mida ja millega seal täpselt määrima peab?
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Spidoka jama(TDM850)

Lugemata postitus Postitas Hans »

Habib kirjutas:
... ja hakkab kusagil ees vinguma...
Kas spidokas hakkab vinguma, tross v hoopis too ülekanne rattalt trossile?

Kui spidokas, siis kisu lahti ja määri liikuvaid osi, tavaline üldotstabeline õli sobib.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Habib kirjutas:
Spidokas mehhaaniline, krt, jäi lisamata, aasta siis rattal 94. Võib nüüd debiilne küsimus tunduda, aga mida ja millega seal täpselt määrima peab?
Kui tross määrimata, siis maha ja reeglina käib tross kõrist välja, ilusti puhtaks, määrida (sobib ka mootoriõli) ja kokku. Ülekanne esiratta juures tuleks ka üle kontrollida ja puhastada-määrida. Spido liikuvaid osi võiks ka puhastada ja määrida (kui lahti käib). Üldiselt kasutaks mingit konsistentsemat määret, mis kohe maha ei kulu (mitte ka liiga paksu).
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

ja spido sees olevat magnetülekannet ei tohi määrida!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Spidoka jama(TDM850)

Lugemata postitus Postitas Habib »

Virago535 kirjutas:
Habib kirjutas:
... ja hakkab kusagil ees vinguma...
Kas spidokas hakkab vinguma, tross v hoopis too ülekanne rattalt trossile?

Kui spidokas, siis kisu lahti ja määri liikuvaid osi, tavaline üldotstabeline õli sobib.

Hans
Nüüd oleks ühte tillukest rääkivat ahvi vaja, kes 80km/h kiiruse juures mööda ratta esiosa turnib ja kuulab, mis seal parasjagu vingub :)
Tegelt pole endal niialju tehnilist taipu, et ise julgeks näpud külge ajada. Mõtlesin et äkki keegi kusagil parandab neid asju. Senised katsed ise peenmehhaanikaga tegelda on alati katastroofiga lõppenud :lol:
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui spido vinguma hakkab, on reeglina põhjuseks pöörleva magneti kulunud ja kuivad puksid. Kui ise peenmehaanikaga ei ole tegelenud, siis parandada üsna kallis. Võib muidugi juhtuda, et mingiks ajaks aitab ka võlli määrimine, aga elu näitab, et efekt on lühiajaline.

Samas, mul on saadaval XTZ 750 korras spidokas, ainult aastaarv '90. Sel aastakäigul olid nad TDM-iga identsed. Saada mulle pilt, kui juhtub, et on samad asjad, siis saame väikese $ eest kiire lahenduse.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”