Aprilia Pegaso 650 *Necro

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas TDM »

Sellel isendil peaks olema ujuki nõela pesad korpuses kummirõngastega mis vananedes pragunevad ja siis jookseb bensiin karpasse nõelast mööda ja ujutab üle. :(
Nende voolikute osas tahaks pilte, hetkel ei ole enam silmeees.Kas see mootori eest tulev voolik on klapikambri kaanest tulev?
Ainuke vaakum voolik mis olla saab on karpa ja silindri vahelt tulev, mujal ei tohiks vaakumit tekkidagi. :bsmile:
Aga seisma jääbki see suure männaga mootor nagu kännu taha ja vahest kolksuga tagurpidi.

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Nii. See on see ülemine kolmik, mida ma pean ülevooluks. Sellest mõni cm allpool, paistab pruuni kolmiku taguots. See peaks pealevool olema. Sest tsiklit laiali võttes oli selle kolmiku otsa sees üks pisike sõel.
Pilt
Vaakumvoolik, mis jookseb airboxi.
Pilt
Ja airboxi nippel, kuhu see vaakumvoolik jookseb.
Pilt
Kas see süsteem teistmoodi ei peaks toimima? Et see mootorist tulev vaakumvoolik jookseb karpa ülemisse kolmikusse ja airboxil on lihtsalt mingi teine tagasivool sealt nipli kaudu?
Ahjaa, see voolik, mis klapikambri kaanest tuleb, läheb otse õlipaaki. Korgi juures on väike stuts, kuhu see otsa läheb.
See vaakum airboxis tundub tõesti kuidagi mööda.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kas sul manual on? Seal peaks olema ju juttu "torutöödest".

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Olen manuali vaadanud, aga seal pole eriti torutööde kohta miskit kirjas.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mis ajast vaakum mootoriblokist tuleb (togi)

See teisel pildil peaks ikka karterituulutus olema.
Pane muidugi ülevool karterisse jooksma, on õli ikka hea ja vedel...

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Eh, eks otsib sellele voolikule õige koha, aga minu mäletamist mööda oli ta alguses sealsamas airboxi nipliga ühendatud. Aga eks ma uurin edasi.
Tulin just garaazist. Sain masina lõpuks käima. Viimane suurem remont oli starteri vabajooksu siduri vahetus, mis ühel käiamisel otsad andis.
Aga masin käib kenasti. Läheb ilusti pöördesse ja soojaks ka. Kõik tundub toimivat. Eks lähiajal tuleb tiirule ka minna, aga enne tuleb vastavat ilma oodata. Ja kindlasti gondlimajandus koos muu kraamiga külge tagasi.
Kuna uus vabajooksusiduri majandus ei sobinud(hammasratas ja hooratas suurema läbimõõduga[Uuema mudeli oma?]), siis võtsin asenduse teise mootori küljest.
Rulliku panin uue ja teine hammasratas sai natuke pinnatöötlust.
Vana hooratta tööpind. -
Pilt
Hooratta eemaldus. -
Pilt
Ja ega siin pikka pidu polegi. Ma tõesti loodan, et nüüd mu pidu ära ei rikuta. Aga kui rikutakse, eks siis tuleb uus käima tõmmata.
Tuleval hooajal on lootust, et saab pegasusega sõitma. Seekorv võtan seljakoti ka, et saaks ikka kuskil koos teepeale jääda, kui masin ootamatult ära kooleb. . :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Vahepeal on palju toimunud. Maa on kuiv, varsti läheb heinategemiseks. Ja pegasus sõidab nagu loom.
Lõpuks jõudis ta motohoovi, kus kogenumad klemmid ta sõitma panid. Eks esimene vasikas läheb ikka aia taha. Oskamatusest olin karpa valesti kokku lapanud ja üleliia hermetsi sinna määrinud. Aga asja tast sai.
Peale seda lappasin ratta kokku ja tegin esimese tiiru. Siis sai ülevaatusel ära käidud ning edukalt see läbitud.
Taha uus rehv smuugeldatud. Ja eelmine nädal sai üks pikem sõit tehtud seljakotiga. Omaette huvitav kogemus. Aga kõik on siiani kenasti veerenud ja meele võtab kohe rõõmsaks, kui saad vastutulevale "liigikaaslasele" tervituseks käppa välja sirutada. :bsmile: ,
Ehk siis kalla ja talla. Aga sõiduvarustust peaks uuendama. Aga eks sellega jõuab veel tegeleda.
Eelmise nädalaga sai 800km maha sõidetud. Ehk siis algus on tehtud :)
Uus rehv. Matador E-07
Pilt
Kuskil kaugel lõunas.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Eile töölt tulles sai suksu välja veeretatud ja natuke nokitsetud. "Pakiraami" Viskasin kinni, sest üks mutter oli vehkat pannud. Aga seda oli sinna vahele päris veider ajada. Natuke isoleeri võtme otsa, et mutter ära ei kukuks ja sai külge. Järgmine asi oli see neetud sadulalukk, mis üldse enam ei töötanud. Isegi võti ei läinud sisse... Mõeldud tehtud, luukere pealt teine lukk ja asi korras. Kui muidu ei saa, siis istme vahelt kruvikeeraja või mõne muu peene, pika orgiga suskides saab lukukeele lahti lükata ja sadul tuleb lukust lahti. Tagumist küljeplastikut maha võttes märkasin, et akuklemm on kuidagi emaselt. Mis seal ikka. Jootekolb kuumaks ja jootsin raisa kinni.Varasemalt olin lihtsalt klemmi kokku pressinud, aga eks ta ole lahti vibranud. Jootsin ära ja viskasin rüüsi peale. Ülejäänud juhtmed-mutrid poldid vaatasin ka üle. Kõik tundus timmis olevat. Ja siis tulistasin soomaale. Teepeal tuli paar masinat vastu ja nagu alati teistele käpppa visates on nägu naerul ja hea olla.
Mingiaeg viskasin ümber kondivardad. Ehk siis tegin ratta madalamaks. Luukere küljest võtsin amordilingi süsteemi. Vanad laagrid välja, uued sisse koos möördega ja viskasin külge. Nüüd on vähe parem sõita ja seismisel ei pea põdema, et koivad alt kaoksid. Seljakotiga on ka tükkmaad julgem sõita, kui mõlemad jalad kindlalt maas on. Kohvri ostsin ka ära lõpuks. Väga hea investeering. Piisavalt suur, et mõni toonekurg või moosipurk ära mahutada. Iseasi, mis kaubast peale sõitu alles on :D.
Muidu masin sõidab ilusti. Korra tegi siin miskise vimka, aga see oli ka peale seda, kui ma temaga pikalt rääkisin ja patsutasin "õlale". Ehk siis, ei tasu liialt palju kiita. Hakkab rapsima :D. Nüüd peaks olema miskine 2000 km juures läbitud. Vist isegi ehk 3000, sest ei mäleta mitmes ring lugejal peal on. Igatahes, päris paljudes kohtades juba ära käidud. Pikemad sõidud jäävad sinna 130km juurde. Aga korraga sellist otsa sõita on päris räige. Miskise pehmenduse istme alla otsima, muidu annab tunda pärast :D.

Soomaal
Pilt
Ja madaldamine
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Vidio ka.


madmax
Postitusi: 248
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas madmax »

Soomaal ongi siuksed sirged metsasihid, kui raba- ja taimestikuhuviline pole, siis seal sõita suht booring

allways mad!
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas pühak »

Pane BMW F650 sadul peale. Selle juhikoht veidi madalam ja laiem ning törts pehmem on ka. Ma pole küll 100% kindel, kas päris otse istub, aga tsiklid ise on ju suures osas identsed.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”