õige õli märgsiduriga mootoris?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Andres112

õige õli märgsiduriga mootoris?

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

Õli on Castroli tsikli 4T. Purgil pole küll märgsidurit mainitud, aga jutu järgi pidi sobima. Õli sai just vahetatud, kuna ennist pandi siisse täissünt, mis vanale masinale hästi ei sobi ja vahetus läks mineraali vastu. Sidur libiseb pärast 250km läbimist. Kui on vale õli, siis kas on võimalik, et on juba mootorit kahjustanud? Kui pole vale õli, siis äkki täissündi jäägid sees, mis ei lase siduril korralikult töötada? Või asi muus? Rattaks DR BIG 89

Andres
Kell hiline, jutt segane

Teema algataja
Andres112

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

meeldetuletus

Teema algataja
kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Kas eelmine õli oli samuti tsikli 4T?
Kuigi kõik on võimalik panen oma panuse siiski siduri enda defektile.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Panustaks samuti kulunud sidurile.
uus õli tõi ilmselt selle esile.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Teema algataja
Andres112

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

Mootor võeti ramos juppideks ja kõik kulunud osad vahetati. Asi ei tohiks kulunud siduris olla, aga mine tea.. Eelmine õli valati samuti ramos sisse, ju ta ikka tsikli õli oli.
Külmast peast on libisemine eriti hull, soojana annab veidi järgi, kuid järsult gaasi keerates libiseb ikka.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Andres112 kirjutas:
Mootor võeti ramos juppideks ja kõik kulunud osad vahetati. Asi ei tohiks kulunud siduris olla, aga mine tea.. Eelmine õli valati samuti ramos sisse, ju ta ikka tsikli õli oli.
Külmast peast on libisemine eriti hull, soojana annab veidi järgi, kuid järsult gaasi keerates libiseb ikka.
Ja ikka pakuks kulunud sidurit.
Mu omal oli eelmine suvi sarnane sündroom, ainult leebemalt.
Ehk siis külmast peast libises allates sellest hetkest, kui pöörded jõudsid 6000+ juurde. Kui mootor soojaks sai, lõppes libisemine ära (ca 10-15 km sõitu)
Oli selline terve suve (ca 18k km) lõpupoole vist pisut süvenes, sõitmist ei seganud. Talvel said sisse uued kettad ja uued vedrud. Vanad kettad olid silmnähtavalt õhemad (kulunud) kui uued. Uute ketaste ja vedrudega kadus ka probleem :D
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

kuskile ajusagaratesse on jäänud meelde midagi õlide vahetamise kohta. Et täissünt õli vahetamiseks mineraali vastu tuleb teha korralik mootoripesu vms ehk siis ei ole see vahetamine nii lihtne midagi. Ülespoole ehk mineraal->sünt pidavat OK olema (kui mootorile sobib), aga vastupidi mitte. või ma mäletan valesti?

üldiselt jah, nii vanale ja sellise töömahuga tsiklile paneks minagi poolsündi või mineraali sisse. kas pole mitte nii, et mida sündim õli, seda õhem on õlikiht ja vanema mootori puhul võib see kiht osutuda liiga õhukeseks.

äkki on see ka võti su sidurijama puhul, et sidur oli mõeldud töötama teise õlitüübi sees ja nüüd minestasid sidurikatted ära?


just guessing

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Võta sidur välja ja supler kätte ja mõõda vaheketas ning siduriketas. Siis mine poodi ja mõõd uued ning ongi pilt selge.
Tunde või silma järgi siduri olukorda ei hinda kui ta just päris pees ei ole.

Teema algataja
Andres112

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

Sidur on lahti ja supler oli käes. Kõik mõõdud on normis, nii vedrud kui kettad(manuali järgi). Tundub, et viga kipub ikkagi õlis olema. Hooga sai saksast uued kettad vedrudega juba tellitud. Nüüd ei teagi, kas panna vana kokku, või käija paar päeva jala ja siis uus pakk sisse.
Niisiis, tagasi algse teema juurde. Viimati oli mootoris CASTROL GP 4T 20W-50 mineraalõli. Sõidetud sai sellega u 600km ja pidev siduri libisemine. Õli algne värv oli punane, täna välja lastes täitsa must. Mis õli soovitate? ja kuidas saaks mootori vanast õlist võimalikult puhtaks ilma pulkadeks kiskumata ?

Andres
Kasutaja avatar

hmekk
Postitusi: 67
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:38
Tsikkel: 990 ADV
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas hmekk »

ei tea kas nii tohib aga bensiiniga saab ilusti õli asjadelt maha .. ehk saab ka mootori seest ..... bena ise aurustub kohe ära ka ju .. :roll:
aga ei tea kas tohib

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Lugemata postitus Postitas Paralax »

Vahetasin kevadel oma GS500-l samuti õli. Uurisin eelnevalt siit-sealt, mis õli see kõikse parem oleks ja otsustasin lõpuks minna Ramosse ning küsida konkreetsele rattale head õli, kül nad soovitada oskavad. Sai sealt siis spetsiaalne märgsiduriga 4T mootorrattale mõeldud poolsünt ära ostetud, oli vist "Silikolene". Pärast õlivahetust aga selgus, et sidur ei pea enam nii hästi, kui ta seda vana õliga tegi (pole õrna aimugi, mis mootoris eelnevalt sees oli, saksast tulnud ratas). Päris libisema ta ei hakanud, aga kõrgel pöördel siduriga käiku vahetades ei haagi enam koheselt mootorit järele, vaid see võtab mõned sekundi murdosad aega. Ühesõnaga, mis ma tahtsin öelda, on see, et mis iganes õli seal mootoris varem sees oli, funktsioneeris sidur tollega paremini kui uue "spetsiaalse märgsidurile mõeldud õliga".

Selline kogemus minul õlidega.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

veidi teemast mööda aga. hmm... kummaline. Silkolene peaks tegelikult väga hea õli olema, samuti Motul jms mitte niiväga laiatarbe õlimargid.

Äkki need nii vinged õlid vajavad ka väga vingeid mootoreid :) ja vanemate ning vähem forsseeritud mootoritele sobib odavam kraam paremini :?:
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 190
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

74 kw kawa kahekesi+pambud, mootor täiesti peeneks aetud ja siduri libisemisest pole märkigi. Õliks on tavaline autoõli Valvoline 5w40 täissünt + veel mingi spets libesti X1R.
Jarko
Jawa 350

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Õliteema käind läbi ka paljudest USA foorumitest ja tõesti osa mehi kasutab tavalist autoõli ja toimib(täiendusena olgu lisatud et ei tohi sisaldada spets libestavaid molekule ----oli vist nii)

ise kasutan nagu ette nähtud 10W-40 poolsünt tsikli oma
täissündiga pidi see jama olema et tihendid hakkvad vana tsikli puhul läbi laskma.

täissünti kasutatakse ise arvan et pole tarvis ja kallis ka teine ju mingi 150 eeki liiter

kui kindlalt teak ssõidaks ise ka tavalise autoõliga

mott
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Andres112 kirjutas:
Viimati oli mootoris CASTROL GP 4T 20W-50 mineraalõli. Sõidetud sai sellega u 600km ja pidev siduri libisemine. Õli algne värv oli punane, täna välja lastes täitsa must.
Oletatavasti oli Castrol heade pesemisomadustega. Uhtus vana s*ta mootorist lahti ja sellest ka õli must värvus. :roll:

terv, sokk

Teema algataja
kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Uus õli võis tõepoolest vana sodiga seguneda ja sellest ka värvus. Pealegi pole absoluutselt tähtis õli värv vaid see, mis tal sees on.
Kui õlis tükikesi, vett või muud ebavajalikku pole siis on ok.
Kui su siduril on veel originaal vedrud siis võid tõenäoliselt neid süüdistada.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

Andres112 kirjutas:
CASTROL GP 4T 20W-50 mineraalõli. Sõidetud sai sellega u 600km ja pidev siduri libisemine. Õli algne värv oli punane, täna välja lastes täitsa must. Andres
Castrol GP 4T 20W-50 on täiesti mõeldud kasutamiseks märgsiduritega. See, et ta sul kohe mustaks läks, pole ka miski imeasi, ju oli mootoris ports vana õli alles, mis uue ära määris. Kasuta teinekord miskit mootoripesuvahendit (näit. Valvoline Engine Flush) enne õlivahetust (või vaheta tihemini õli).

Ise olen kogu aeg Viragol kasutanud Pennzoil 20W50 Motorcycle Oil'i ja pole põhjust olnud kurta.

Kunagi aasta tagasi postitasin uudisegruppi ee.motolist siukse uurimuse 4T õlidest:

06.02.2004 ee.motolist
Väike uurimus 20W50 4T tsikliõlide kohta nende andmete põhjal, mis
õnnestus tootjate veebidest leida :)

Pennzoil 20W50 Motorcycle Oil
SAE 20W50; API Service SH/SG; Gravity (API) 27,8; Specific Gravity @
15,6C 0,89; Pour point C <-24; Vicosity @ 40 C cSt 159,4;
Vicosity @ 100 C cSt 17; Viscositu Index 122, Low temperature
Viscosity at -10C <4000; Flash point ei tea
_____________________
Valvoline 20W50 Motorcycle Oil
SAE 20W50; API Service SG; Specific gravity (API) ei tea; Specific
Gravity @ 15,6C 0,89; Pour point C -24; Vicosity @ 40 C cSt 151;
Vicosity @ 100 C cSt 17,5; Viscositu Index 124, Low temperature
Viscosity at -10C <4000; Flash point 234
_____________________
Valvoline Durablend 20W50 Motorcycle Oil
SAE 20W50; API Service SG, JASO MA; Specific gravity (API) ei tea;
Specific Gravity @ 15,6C 0,88; Pour point C -27; Vicosity @ 40 C cSt
159; Vicosity @ 100 C cSt 18,2; Viscositu Index 124, Low temperature
Viscosity at -10C ei tea; Flash point 224
_____________________
Mobil V Twin 20w50
SAE 20W50; API Service SH, SG/CF JASO MA; Specific gravity (API) 29,4;
Specific Gravity @ 15,6C ei tea; Pour point C -51; Vicosity @ 40 C cSt
130; Vicosity @ 100 C cSt 17,7; Viscositu Index 152, Low temperature
Viscosity at -10C 2930; Flash point 270
_____________________
Castrol GP 20w50
SAE 20W50; API Service SG; Vicosity @ 40 C cSt 175; Pour point C -27;
Flash point >180

Nendest Valvoline Durablend ja Mobil on sündid, Pennzoil, Valvoline ja
Castrol mineralkad.

Mõlemad Valvoline margid ja Pennzoil on suht sarnaste näitajatega. .
Mobil aga hiilgab oma viskoossusindexiga ja 40C viskoossusega, s.t
madalatel temperatuuridel kõige vedelam õli, samuti on ta kõrgetel
temp. paksem, kui teised. Seega konkurenstitult esimene nende
näitajate põhjal.
Ja Castrol jääb viimaseks kui kõige sitemate näitajatega.
P.S. See kommentaar ei tähenda, et Castrol oleks s**t õli :) Nende veebist ei õnnestunud ka eriti õlide parameetreid leida, nagu eespool näha, ju siis on salajane info.

Muide, lisaks õli, kui sellise näitajatele on väga olulised ka mootoriõli lisandid, peam. fosfori, tsingi, magneesiumi ja kaltsiumiühendid.

Lisaks tasub mootorratta õlide nn sidurilisanditest, autoõlide kasutamisest tsiklites lugeda sellist suht asjalikku saitti: Motorcycle Consumer News - Motorcycle Oils vs. Automotive Oils
Bottom Line

It could appear from this data, then, that there is no validity to the constantly-used argument that motorcycle-specific oils provide superior lubrication to automotive oils when used in a motorcycle. If the viscosity drop is the only criterion, then there is certainly no reason to spend the extra money on oil specifically designed for motorcycles. There does, however, appear to be a legitimate argument for using synthetic and synthetic-blend oils over the petroleum based products.

MCN's Conclusions

In speaking to a number of people involved in the production, marketing and distribution of motorcycle-specific oils, we could not find anyone who could present a valid argument for discrediting the testing done by Dr. Woolum. In general, they all tried to turn the conversation another direction by bringing up other possible advantages to using their products, while ignoring the viscosity-retention question. Yet without exception it is their own advertising that consistently brings the subject up, touting the special shear-stable polymers as the primary reason motorcyclists should purchase their products.

It is this practice to which we take exception, as we have been unable to find evidence to support these claims. In short, it seems to be nothing more than a clever marketing ploy designed to enhance their products' image and separate motorcyclists from their money.
Viimati muutis Triip, 29 Juun 2005, 20:51, muudetud 1 kord kokku.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

sang kirjutas:
kas pole mitte nii, et mida sündim õli, seda õhem on õlikiht ja vanema mootori puhul võib see kiht osutuda liiga õhukeseks.
äkki on see ka võti su sidurijama puhul, et sidur oli mõeldud töötama teise õlitüübi sees ja nüüd minestasid sidurikatted ära?
just guessing
See küll siduri tööd ei mõjuta. Loe kasvõi Amsoil kodukalt selleteemalist juttu:
Synthetics, Slipperiness and Wet Clutches in Motorcycles

Many people have the perception that since synthetics are more slippery than petroleum oils (which simple don't reduce friction as well), that wet clutch packs in either their automotive automatic transmission or motorcycle transmission will slip when using super slippery synthetics.

Look at it this way. Wet sandpaper removes paint as well as dry sandpaper does. The slipperiness of the water does not impede the sandpaper's ability to function. The same applies to the slipperiness of synthetic lubes in wet clutches.

It is simply not an issue. However, just as rinsing the sandpaper keeps it cleaner longer so it functions better longer, so the synthetic lubricant keeps wet clutch plates cleaner longer so they function better.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Mobil 15W-50
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tegelikult tasuks vaada mootorratta õlide puhul API klassifikatsiooni. Lugesin ühte topicut kuskil foorumis, kus väideti, et pärast SG klassifikatsiooni tulnud õlidel on rõhku pandud just ja põhiliselt keskkonnaomadustele, st. sobivus katiga mootoritele jne. Tänu sellele on nendes õlides vähendatud tsingi ja fosfori osakaalu, mis tegelikult tagavad õlikile koormustaluvuse ja mootori kaitse suurtel koormustel.

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

eee..motul - minge persse oma motuliga, panin ka reklaamiohvirna rattale motuli sisse, sidur kukkus kohe libisema ja millegi pärast mootoritöötemperatuur tõusis ca 20 kraadi.
Mõtlesin juba et sidur peetis...tellisin neemelt uued kettad..lasin Gustafil need ära vahetada....ja siis pani Gustaf mu kroomi Castroli sisse...ja mootortemperatuur langes taas normaalseks, kui mitte isegi rohkem sidur ei libisenud ja kui vana siduri kettaid vaadata siis need oli tegelikult täitsa kobedad.
Ja mina olen selline "idioot" kes kasutab oma 10 aastat vanas kroomis täissünti.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Kah "idioot", 12 a vanas rattas täissünt RacingWay MC 15W-40, tootja Satoil : http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... f/fs/start

2000 km seljataga, ei libise, ei tilgu :)

Jaamades ei müüda, laost saab suht soodsalt kätte

Hans

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

Taissunt Castrol 20W-50. ei libise ega kulu ja -88a ratas s6idab.
Soovitus tuli soome kolleegidelt.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Intruder kirjutas:
Ja mina olen selline "idioot" kes kasutab oma 10 aastat vanas kroomis täissünti.

Siin üks veel... ST1100 on 13 aastat vana ja u 111000 sõitnud. Millest esimesed u 50000 usas 10 aasta jooksul eelmise omaniku ja viimased u 62000 minu käes kolme suvega.
Minu käes olnud aja jooksul olen kasutanud Mobili 4T täissünt 15w50 õli.
Välja ei tilgu ja õlikulu ei esine. 7000-9000 vahetuse (Honda ise lubab 12000 välpa) pole vaja õli juurde lisada ja tase püsib (seda ka lõunapoolsete reiside ajal) Ja siduri (11 ketast märg) vahetust pole siiani teinud.
Kuna aga Mobil tõstis oluliselt hinda, siis nüüd teen viimase vahetuse selle 15w50 õliga ja siis vahetan vist Liqui Moly täissündi vastu.

USA KZ foorumis on jaganud kogemusi, kus mitmeid aastaid on edukalt sõidetud ka autoõlidega ilma mingite (siduri jm) jamadeta ja seda California kliimas õhkjahutusega mootoriga.
Kõik oleneb ju teadagi koormustest ja mootori otstarbest.

Kk

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

18a vana ratas ja täissünt PB 5000, probleeme ei ole.
___________________________

Teema algataja
Andres112

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

Tere taas
Üleeile sai uued kettad, vedrud ja õli-valvoline mineraal- pandud. Sidur enam ei libisenud, aga kohapeal oli vaba käiku pea võimatu leida. Eile sõitsin ja timmisin. Õhtul uuesti käima pannes, oli äkki sidur peal. Keerasin siis maha. Täna proovides asi toimis ja vaba leidmine oli ka palju lihtsam. Mina panin uued kettad sisse, valasin õli peale ja panin mootori käima, ega ma ei tea, kas oleks tarvis olnud kettaid ennem kuidagi töödelda vms. Peab paar päeva veel sõitma, et asi selgeks saada.
Siis, kui uued asjad juba sees olid, hakkasin mõtlema, et kui vana sidur libises, siis ma küll trossi ei timminud, ega sidurit maha keeranud:) Võib olla oligi asi selles, et sidur oli lihtsalt liiga peal ja kõik! Müstika, kui lihtsate asjade kontroll lihtsalt ei tule pähe ja vaja kohe uued kettad tellida :D Uue ja vana kogu siduripaki vahe oli kokku 1,1mm. Ei tahaks uskuda, et sellepärast ennem libises, aga mine sa tea.
Igatahes on nüüd uus sidur, mis hetkel ei libise, ja väljas 25 kraadi sooja, niiet tuld !

Andres
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üldiselt soovitatake uusi friktsioonkettaid 24H mootoriõlis hoida enne paigaldamist. Ja 1,1 mm pakkide paksuse vahet on piisav, et sidur libisema hakkaks.

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Mul kadus jälle liitrike Castroli GPS poolsünti mootorist nii 600 km iga. Panin nüüdd X1R lisandi sisse ja lisaks veel puuduva koguse õli ka, eks nüüd näeb, mis edasi saab. Mingi 400-500 km i on sõidetud, ja siduri libisemist ei esine. Õli pole hetkel ka vähenenud. Aga see õli kadumine on küll imelik. On, on, ja järsku mingi 100 kilumeetriga lännu :( . Või oleneb see kiirendustest, ja täis kiirusel sõidust ka :roll: . Vaatab nüüd, mida X1R teeb.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

suht vana teema küll ja ka palju arutatud ja vaieldud ,aga mis sellest.
sain amsoili kodukat lugedes teada, et selle firma õlid parimad. :?: :?: ja veel selgus kellegi poolt korraldatud testidest, et castrol gps mootorratta õli väga agresiivne ja korrosiooni tekitav :shock: . ja kuna õlivahetus just päevakorral ja pidin juba castroli kasuks otsustama, siis neid katsetuste tulemusi võrreldes ei oska kõigi nende teadmistega enam midagi peale hakata . :?

Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

petz61 kirjutas:

sain amsoili kodukat lugedes teada, et selle firma õlid parimad. :?: :?:

Palun ole hea ja kustuta oma segadust ja paksu pahandust ja sõimu ja mulinat tekitav teemajätk... See teema on "surnd" ja rahu talle...

Castoliga pange ei astu....

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”