Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
TonySpill
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Aug 2018, 18:19
Tsikkel: Honda CBF 600 NA

Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas TonySpill » 23 Sept 2019, 22:01

Tervist

Olen värske mootorrattur ning olen nüüdseks juba poolteist kuud oma esimese rattaga ringi sõitnud. 8)

Mingi nädal peale masina ostmist panin tähele, et kõrgematel pööretel (4k-5k kandis) on kosta mingi kergelt kraapiv/metallselt lohisev kõrge heli (pöörete tõusmisel läheb heli ka aina kõrgemaks). Kui olen juba maantee kiiruse saavutanud, on ta justkui vaiksem või olematu, aga pole päris kindel, kuna maanteel sõidu valjem müra vb summutab ta mu jaoks ära.

Algul arvasin, et eks ta ilmselt lõdva kett ole, sest täpselt niimoodi ta kõlab. Pingutasin keti vastavalt manuaali soovitustele, kuid heli ei kadunud. Ketti õlitan regulaarselt.

On ehk kellelgi sarnast probleemi oma rattaga esinenud ja oskab nõu anda?

Tänud ette!
T


Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1496
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas AzA » 24 Sept 2019, 06:09

Otsi cbf600 camshaft tightener fail.
Jms seonduvat cebari automaatketi pingutiga.
Siingi just äsja oli juttu teemast, ph Neeme võttis ka vaevaks kammenteerida.
viewtopic.php?f=1&t=107750
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8116
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Piipz » 24 Sept 2019, 09:58

Kuigi austan Neeme pakkumist vahetada nukaketipinguti koos ketiga, siis olen mina mitmel rattal vahetanud ainult pinguti (pannud manuaalse pinguti asemele) ning ükski ratas pole veel laiali vajunud. Võin aidata vahetada, kui koos ratta ja pingutiga läbi astud

vb müüakse eestis ka, pole proovinud otsida siit:
https://www.ebay.co.uk/c/2214242204
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Sciev
Postitusi: 335
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Sciev » 24 Sept 2019, 19:54

TonySpill kirjutas:
23 Sept 2019, 22:01
kõrgematel pööretel (4k-5k kandis)
Kõrgete pöörete jaoks tuleks 2-ga korrutada. Sellised rattad reaalselt tahavad ka kõrgete pööretega ja max. võimsuse lähedast sõitmist aeg-ajalt, mitte koguaeg 4000-5000-ga lödistada. :P

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas will111 » 24 Sept 2019, 20:13

see jutt on BS. välja arvatud esimene osa, et kõrged pöörded on selle mootori jaoks tõesti ikka vähe kõrgemad.

aga mis siis juhtub kui sa aegajalt ei sõida piirejas ja pikalt gaas põhjas? väljalase läheb umbe, kat ei põleta ja mootor hakkab suitsema või? :D

Sciev
Postitusi: 335
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas Sciev » 24 Sept 2019, 20:29

Proovi järgi. :)

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas will111 » 24 Sept 2019, 22:51

tõsimeeli arvad, et ma ei ole proovinud?

Teema algataja
TonySpill
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Aug 2018, 18:19
Tsikkel: Honda CBF 600 NA

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas TonySpill » 25 Sept 2019, 00:09

Piipz kirjutas:
24 Sept 2019, 09:58
Kuigi austan Neeme pakkumist vahetada nukaketipinguti koos ketiga, siis olen mina mitmel rattal vahetanud ainult pinguti (pannud manuaalse pinguti asemele) ning ükski ratas pole veel laiali vajunud. Võin aidata vahetada, kui koos ratta ja pingutiga läbi astud

vb müüakse eestis ka, pole proovinud otsida siit:
https://www.ebay.co.uk/c/2214242204
Aitäh! Kas muidu seda probleemi on võimalik ka visuaalselt tuvastada, enne kui juppe otsima/ostma hakkan? Ja kas ma peaks siis ilmselt leidma just õige pinguti CBF'ile või sobivad ka jupid mis on nt CBR'il?

Teema algataja
TonySpill
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Aug 2018, 18:19
Tsikkel: Honda CBF 600 NA

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas TonySpill » 25 Sept 2019, 00:10

Sciev kirjutas:
24 Sept 2019, 19:54
TonySpill kirjutas:
23 Sept 2019, 22:01
kõrgematel pööretel (4k-5k kandis)
Kõrgete pöörete jaoks tuleks 2-ga korrutada. Sellised rattad reaalselt tahavad ka kõrgete pööretega ja max. võimsuse lähedast sõitmist aeg-ajalt, mitte koguaeg 4000-5000-ga lödistada. :P
okkkk

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas will111 » 25 Sept 2019, 00:58

Pingutit küljest keerates peaks saama teada mitmendas astmes see oli mootori küljes. Selle järgi on võimalik küll teha järeldusi, et mis seisus võiks olla nukakett. Kuid lihtsalt väljast, midagi küljest keeramata ei ole seal midagi visuaalselt tuvastada.
Ma nii täpselt ei tea spetsiifikat, et mis nendel hondadel selle originaalpingutiga siis see tüüpprobleem on, aga tõenäoliselt on seda võimalikku probleemi ka küljest ära keerates siiski suht keeruline tuvastada, eriti kui tegu ei ole kogemustega inimesega. Kui manuaalne pinguti asemele panek aitab siis järelikult ei hoia pinguti ketti pingul. Nähtavasti siis jääb mehhanism mingil põhjusel kinni ja ei lükka tifti enam järgmisesse astmesse
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4616
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1001 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 25 Sept 2019, 11:44

Üldjuhul on kõige odavam minna kellegi juurde,kui ise selle asjaga kodus pole.Viidatud teemas ka Neeme poolt ohud välja toodud viewtopic.php?f=1&t=107750
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

jäme kobra
Postitusi: 114
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas jäme kobra » 25 Sept 2019, 17:43

Tahaksin ka teada,mis juhtub baigi mootoriga kui 5000 pöördega lödistada ?
Mingi huumor v?
Pole mõtet algajale sellist kägu ajada siin.Sõida aga rahulikult edasi just selliste pööretega nagu sulle sobib.Ja kui tekib isu tühjaks keerata,on ka mootor selleks valmis,mitte ei ole ennast umbe tõmmand,kokku pakkind,lödinat ääreni täis.
Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

will111
Postitusi: 3148
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas will111 » 25 Sept 2019, 18:45

Mitte midagi ei juhtu. Aga eks kägu ajamine on ka lõbus ajaviide :D

Igal mootoril küll on mingi pööretevahemik, mille juures ta just kõige optimaalsemalt ei tööta. Seda tunneb üldiselt ära selle järgi, et ratas (mootor) raputab/vibreerib tugevamini kui muidu. Näiteks kui linnas sõidad väga kõrge käigu ja üsna madala kiirusega. Aga ma pole sõitnud ühegi rattaga, millel veel 5k rpm juures seda effekti kuidagi tajuks.
Mootori ja ratta disaininud insenerid peaksid olema ikka täitsa lollakad kui nad disainivad asja nii, et kõige tüüpilisema ja enim kasutatava rpm juures ei tööta mootor optimaalses reziimis.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”