Järjekordne õliteema
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Järjekordne õliteema
JAWAmees kirjutas:Macintosh kirjutas:Pikk jutt...
Mac- soovitan vaadata
seda videot. IMO kõige demonstratiivsem katse,
mis näitab, et õlil ja õlil on erinevad määrdeomadused, olgugi, et standard on mitmelgi sama. Sama tegelane on nende õlidega ka teisi katseid teinud, tema kanalil natuke ringi vaadata(eeldusel, et pole probleeme vene keelega).J.
See test ei ole just täpisteadus, ka testija ise ütleb seda lõpus ja lisab,et heal juhul aitab selline test transmissiooni õli valikul.Mootori õli puhul ei ole see test üldse pädev,sest mootoris on õlil veel vajadus säilitada omadusi peale 15tkm või mõnedel isenditel ka 50tkm läbimise järel.Veokitel on ka 150tkm hooldusvälbaga autod meil siin olemas Iveco näol ja 75tkm on veokitel tavaline hooldusvälp.
Selle testi numbreid saab väga suuresti mõjutada ka selle surve avaldamise kiirusega.Ma panin tähele ,et Bardahli ja veel mõne puhul vajutas ta seda survet kiirelt ja ka tulemus oli väga hea.Selles testis vajutas ta seda kangi käega,mis pole ka just väga täpne tegevus.
Analoogne aparaat oli mul ühel tuttaval,kes üritas müüa neid mingeid(vist USA päritolu) õlilisandeid,mille tilga õlile lisades võis seda jõudu sinna rakendada suht lõpmatult ja midagi kinni ei jooksnud.Kahjuks ,aga ükski mootoritootja neid lisandeid ei tunnista ja ei kasuta.
Ma arvan,et meil siin kohalikul turul vist piraattootjate õlidega probleemi pole ja kui õli vastab mootoritootja nõuetele,siis võib seda kasutada ilma igasugu riskideta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Järjekordne õliteema
urmas66 kirjutas:JAWAmees kirjutas:Macintosh kirjutas:Pikk jutt...
Mac- soovitan vaadata
seda videot. IMO kõige demonstratiivsem katse,
mis näitab, et õlil ja õlil on erinevad määrdeomadused, olgugi, et standard on mitmelgi sama. Sama tegelane on nende õlidega ka teisi katseid teinud, tema kanalil natuke ringi vaadata(eeldusel, et pole probleeme vene keelega).J.
See test ei ole just täpisteadus, ka testija ise ütleb seda lõpus ja lisab,et heal juhul aitab selline test transmissiooni õli valikul.Mootori õli puhul ei ole see test üldse pädev,sest mootoris on õlil veel vajadus säilitada omadusi peale 15tkm või mõnedel isenditel ka 50tkm läbimise järel.Veokitel on ka 150tkm hooldusvälbaga autod meil siin olemas Iveco näol ja 75tkm on veokitel tavaline hooldusvälp.
Selle testi numbreid saab väga suuresti mõjutada ka selle surve avaldamise kiirusega.Ma panin tähele ,et Bardahli ja veel mõne puhul vajutas ta seda survet kiirelt ja ka tulemus oli väga hea.Selles testis vajutas ta seda kangi käega,mis pole ka just väga täpne tegevus.
Analoogne aparaat oli mul ühel tuttaval,kes üritas müüa neid mingeid(vist USA päritolu) õlilisandeid,mille tilga õlile lisades võis seda jõudu sinna rakendada suht lõpmatult ja midagi kinni ei jooksnud.Kahjuks ,aga ükski mootoritootja neid lisandeid ei tunnista ja ei kasuta.
Ma arvan,et meil siin kohalikul turul vist piraattootjate õlidega probleemi pole ja kui õli vastab mootoritootja nõuetele,siis võib seda kasutada ilma igasugu riskideta.
Urmas, ära pauguta kogu aeg- ürita ka kirjutatu mõtet tabada vahel. Vahet pole, kui täpne või ebatäpne on see mõõtmisviis, fakt on see, et õlide määrdeomadused erinevad, olgugi, et standard ei pruugi erineda. Standarditega on lihtsalt see teema, et nad jäävad ajale jalgu või on lihtsalt lahjad.
Kõike eelpool arvestades olen ma muidu selle leeri liige, kes arvab, et suvaline motopoes müüdav õige viskoossusega õli kõlbab.
J.
Re: Järjekordne õliteema
Keegi võiks nüüd piimaostmisest ka teaduse teha. Mul pidevalt selkus dilemma, kas Tere või Alma, aga netist abi ei ole veel saanud.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Järjekordne õliteema
Huvitav mitu sellist vanti nt.Castroli laboris töötab?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Järjekordne õliteema
Spoiler
JAWAmees kirjutas:urmas66 kirjutas:JAWAmees kirjutas:Mac- soovitan vaadata
seda videot. IMO kõige demonstratiivsem katse,
mis näitab, et õlil ja õlil on erinevad määrdeomadused, olgugi, et standard on mitmelgi sama. Sama tegelane on nende õlidega ka teisi katseid teinud, tema kanalil natuke ringi vaadata(eeldusel, et pole probleeme vene keelega).J.
See test ei ole just täpisteadus, ka testija ise ütleb seda lõpus ja lisab,et heal juhul aitab selline test transmissiooni õli valikul.Mootori õli puhul ei ole see test üldse pädev,sest mootoris on õlil veel vajadus säilitada omadusi peale 15tkm või mõnedel isenditel ka 50tkm läbimise järel.Veokitel on ka 150tkm hooldusvälbaga autod meil siin olemas Iveco näol ja 75tkm on veokitel tavaline hooldusvälp.
Selle testi numbreid saab väga suuresti mõjutada ka selle surve avaldamise kiirusega.Ma panin tähele ,et Bardahli ja veel mõne puhul vajutas ta seda survet kiirelt ja ka tulemus oli väga hea.Selles testis vajutas ta seda kangi käega,mis pole ka just väga täpne tegevus.
Analoogne aparaat oli mul ühel tuttaval,kes üritas müüa neid mingeid(vist USA päritolu) õlilisandeid,mille tilga õlile lisades võis seda jõudu sinna rakendada suht lõpmatult ja midagi kinni ei jooksnud.Kahjuks ,aga ükski mootoritootja neid lisandeid ei tunnista ja ei kasuta.
Ma arvan,et meil siin kohalikul turul vist piraattootjate õlidega probleemi pole ja kui õli vastab mootoritootja nõuetele,siis võib seda kasutada ilma igasugu riskideta.Urmas, ära pauguta kogu aeg- ürita ka kirjutatu mõtet tabada vahel. Vahet pole, kui täpne või ebatäpne on see mõõtmisviis, fakt on see, et õlide määrdeomadused erinevad, olgugi, et standard ei pruugi erineda.
Standarditega on lihtsalt see teema, et nad jäävad ajale jalgu või on lihtsalt lahjad.Kõike eelpool arvestades olen ma muidu selle leeri liige, kes arvab, et suvaline motopoes müüdav õige viskoossusega õli kõlbab.
J.
Õlide teemal sõna ei võta. Aga..
Ma tahtsin sama kirjutada, et test kus vend ise käega mingit võlli kuskile surub, ei näita lehmasittagi. Vajutan, kiiresti tahan, ja tulemused kõiguvad kuhu tahes. Pointless video ju täiesti.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Novot
Poleks uskunudki, et üks küsimus nii palju tegevust sombusesse ilma annab. Aga kuna sõita on kehva siis andke tuld, vbl mõnel tuleb ka isu peale midagi kasuliku teha ja näiteks oma rattal õli ära vahetada
Reimps joo kitsepiima
t*** ma ütlen need seadmete ja õlide tootjad oma laborite ja testidega, kulutavad ainult raha ja taovad hinda üles. Kõik teavad, et any oil is good oil ja no oil is bad oil.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:t*** ma ütlen need seadmete ja õlide tootjad oma laborite ja testidega, kulutavad ainult raha ja taovad hinda üles. Kõik teavad, et any oil is good oil ja no oil is bad oil.
Ma väga vandan, et ma julgesin siin nõmeda nõuandega lagedale tulle. Phhh, justkui iga õige viskoosusega mootorattale mõeldud kaasaegne mootoriõli sobiks. Piinlik, ma ütlen. Tõesti, ma veelkord vabandan iseenda ja kogu foorumi nimel. Hästi informeeritud moootorrattur ostab endale ikka ja alati margikohase Honda õli.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Macintosh kirjutas:Madlobster kirjutas:t*** ma ütlen need seadmete ja õlide tootjad oma laborite ja testidega, kulutavad ainult raha ja taovad hinda üles. Kõik teavad, et any oil is good oil ja no oil is bad oil.
Ma väga vandan, et ma julgesin siin nõmeda nõuandega lagedale tulle. Phhh, justkui iga õige viskoosusega mootorattale mõeldud kaasaegne mootoriõli sobiks. Piinlik, ma ütlen. Tõesti, ma veelkord vabandan iseenda ja kogu foorumi nimel. Hästi informeeritud moootorrattur ostab endale ikka ja alati margikohase Honda õli.
Võid ju ironiseerida siin ega see mu enesetunnet kehvemaks ei tee. aga sinu oma parandab kindlasti ja selle üle on ju mul ka ainult hää meel
Mul on ka nii piinlik, et sellise tobeda küsimuse julgesin postitada selle asemel, et esimene silma hakanud mootorratta pildiga kanister ligi võtta.
Tead, mis Kustuta see teema õige ära, siis me ei pea kumbki enam piinlikust tundma
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:Macintosh kirjutas:Madlobster kirjutas:t*** ma ütlen need seadmete ja õlide tootjad oma laborite ja testidega, kulutavad ainult raha ja taovad hinda üles. Kõik teavad, et any oil is good oil ja no oil is bad oil.
Ma väga vandan, et ma julgesin siin nõmeda nõuandega lagedale tulle. Phhh, justkui iga õige viskoosusega mootorattale mõeldud kaasaegne mootoriõli sobiks. Piinlik, ma ütlen. Tõesti, ma veelkord vabandan iseenda ja kogu foorumi nimel. Hästi informeeritud moootorrattur ostab endale ikka ja alati margikohase Honda õli.
Võid ju ironiseerida siin ega see mu enesetunnet kehvemaks ei tee. aga sinu oma parandab kindlasti ja selle üle on ju mul ka ainult hää meel
Mul on ka nii piinlik, et sellise tobeda küsimuse julgesin postitada selle asemel, et esimene silma hakanud mootorratta pildiga kanister ligi võtta.
Tead, mis Kustuta see teema õige ära, siis me ei pea kumbki enam piinlikust tundma
Küsida oli väga õige. Selleks see foorum siin ongi. Küll polnud aga õige lõppkokkuvõtteks naeruvääristada sulle antud nõu.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
See teema on nii loll, et tuleks kohe kinni panna või ära kustutada. Eriti selleks, et teemaalgataja oma lollust rohkem siia pritsida ei saaks.
Deem, peab vist hakkama Delfit lugema, seal on asjalikumad kommid.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Tobedaks kiskunud teema, pigem üldse ära kustutada. Midagi kasuliku on siit teemast raske välja sõeluda.
Suht tobe on vaielda, mis on naeruväärsem, kas mina kui ma ei taha kasutada any oili või sina kui arvad, et any oil on hea oil. Tõenäoliselt sõidavad meie mõlema tsiklid ilma õli probleemideta. Vaatamata sellele, et siia võib postitada tonnide kaupa netist leitud õliteste ja vaidlusi jäävad ikkagi ühed, kes kasutavad tehase /soovitatud/ õlisi ja teised, kes kasutavad mootrratta pildiga õlisi. Ei ole vaja selle pärast ei ühel ega teisel piinlikust tunda. (Katastroofi ka ei juhtu)
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Järjekordne õliteema
reimps kirjutas:Keegi võiks nüüd piimaostmisest ka teaduse teha. Mul pidevalt selkus dilemma, kas Tere või Alma, aga netist abi ei ole veel saanud.
Tere omal oli vahepeal mingi vene ajast meelde jäänud pastöriseerimise kõrvalmaitse juures, aga see võis ka selle viga olla, et meister või klient oli foorumis ise keema läinud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
reimps kirjutas:Keegi võiks nüüd piimaostmisest ka teaduse teha. Mul pidevalt selkus dilemma, kas Tere või Alma, aga netist abi ei ole veel saanud.
reimps kirjutas:Dr. Neeme rattaremondivideod on kõik täitsa ilmaasjata tehtud, nukker.
Kruuda reklaami kampaaniad ka kõik puha tühja
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Järjekordne õliteema
reimps kirjutas:Millist?
JAWAmees kirjutas:Macintosh kirjutas:Pikk jutt...
Mac- soovitan vaadata
seda videot. IMO kõige demonstratiivsem katse,
mis näitab, et õlil ja õlil on erinevad määrdeomadused, olgugi, et standard on mitmelgi sama. Sama tegelane on nende õlidega ka teisi katseid teinud, tema kanalil natuke ringi vaadata(eeldusel, et pole probleeme vene keelega).J.
Sellist
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:Eriti selleks, et teemaalgataja oma lollust rohkem siia pritsida ei saaks.
Deem, peab vist hakkama Delfit lugema, seal on asjalikumad kommid.
Sa ainult ähvardad
Macintosh kirjutas:Küll polnud aga õige lõppkokkuvõtteks naeruvääristada sulle antud nõu.
Lahe! Macintosh, lase samas vaimus edasi
urmas66
Skoor: 4.5%
Kas austet härrad viitaksid minu postile, mis põrna pihta käis? Millises postis ma keda naeruvääristasin ning milline post see nii ekstra loll oli, et pikaajalised liikmed Delfisse suisa ümber kolima peaksid?
Tean siis oma väiksesse peakolusse tampida, et enam kunagi nii ei tee, enam kunagi nii ei tee, enam kunagi....
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:mx77 kirjutas:Eriti selleks, et teemaalgataja oma lollust rohkem siia pritsida ei saaks.
Deem, peab vist hakkama Delfit lugema, seal on asjalikumad kommid.Sa ainult ähvardad
Ei ähvarda. Täna hommikul otsisin Delfist kõige tobedama teema üles ja lugesin kõik kommentaarid läbi. Peab ütlema, et palju asjalikum lugemine, kui see, mis logo õlipurgi peal ikka peab olema. Ma soovitan sul mõnest kleepsutöökojast peoga Honda logoga kleepse tellida ja need siis õlipurgile kleepida. Aga sa pead neile ütlema, et oleks ikka Honda motologo, mitte auto oma.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:Madlobster kirjutas:mx77 kirjutas:Eriti selleks, et teemaalgataja oma lollust rohkem siia pritsida ei saaks.
Deem, peab vist hakkama Delfit lugema, seal on asjalikumad kommid.Sa ainult ähvardad
Ei ähvarda. Täna hommikul otsisin Delfist kõige tobedama teema üles ja lugesin kõik kommentaarid läbi. Peab ütlema, et palju asjalikum lugemine, kui see, mis logo õlipurgi peal ikka peab olema. Ma soovitan sul mõnest kleepsutöökojast peoga Honda logoga kleepse tellida ja need siis õlipurgile kleepida. Aga sa pead neile ütlema, et oleks ikka Honda motologo, mitte auto oma.
Ühed arvavad, et erinevate logode taga on erinevate omadustega õlid (ka mina) teised arvavad, et esimesed on lollid ja vastupidi. Jääb vaid üle suuri sõnu ritta seada ning opositsioon võimalikult naeruväärsena välja paistma panna ning sellega oma positsioon ja postitusõigus välja võidelda.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Sa madlobster arvad nagu tõsimeeli, et kui me paneme Shell Advance Ultra, Mobil 1 Racing ja Castrol Racing 4T on viletsamad kui su Honda purki pandud tundmatu looma nahast tehtud õli? Sa oled ikka täisloll, ütleks ma selle peale.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:Sa madlobster arvad nagu tõsimeeli, et kui me paneme Shell Advance Ultra, Mobil 1 Racing ja Castrol Racing 4T on viletsamad kui su Honda purki pandud tundmatu looma nahast tehtud õli? Sa oled ikka täisloll, ütleks ma selle peale.
Googeldasin ühte sinu pakutud markidest
Tsitaat tootja kodulehelt antud õli kohta.
Mobil 1 Racing oils are formulated for on-track use only and are not recommended for street use
VFR800 on racing tsikkel, millega plaanin võistlustele minna ning rajal korralikult kuuma anda.
Ma arvan, et sul on endal mõtekas tiba tagasi tõmmata ja oma totrusi mitte välja pritsida. Vaatamata suurtele püüdlustele kõiki lolliks tembeldada ei pea sind keegi targemaks õli tehase inseneridest ega ka mootori tootjatest. Sinu põhiõiguste hulka kuulub oma regedes kasutada, mis õli sa iganes soovid.
Ausõna pean neid vastanuid kümme korda targemateks, kes jälgivad tehase soovitusi kui neid, kes otsivad purgi pealt (racing, turbo, ultra formula, number one jne silte)
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:VFR800 on racing tsikkel, millega plaanin võistlustele minna ning rajal korralikult kuuma anda.
...
Ausõna pean neid vastanuid kümme korda targemateks, kes jälgivad tehase soovitusi kui neid, kes otsivad purgi pealt (racing, turbo, ultra formula, number one jne silte)
Miks sa ei võiks kasutada mõne tuntud tootja API SG/JASO MA (või mida manual ette näeb) ja vastava viskoossusega õli? Sa ikka ei saa poindile pihta ma vaatan. Keegi ei soovita sulle mingit ABDULLA RACING 4T õli.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:Madlobster kirjutas:VFR800 on racing tsikkel, millega plaanin võistlustele minna ning rajal korralikult kuuma anda.
...
Ausõna pean neid vastanuid kümme korda targemateks, kes jälgivad tehase soovitusi kui neid, kes otsivad purgi pealt (racing, turbo, ultra formula, number one jne silte)Miks sa ei võiks kasutada mõne tuntud tootja API SG/JASO MA (või mida manual ette näeb) ja vastava viskoossusega õli? Sa ikka ei saa poindile pihta ma vaatan. Keegi ei soovita sulle mingit ABDULLA RACING 4T õli.
Kõik on juba OK (sisse kallamise vaev vaid jäänud)
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:mx77 kirjutas:Sa madlobster arvad nagu tõsimeeli, et kui me paneme Shell Advance Ultra, Mobil 1 Racing ja Castrol Racing 4T on viletsamad kui su Honda purki pandud tundmatu looma nahast tehtud õli? Sa oled ikka täisloll, ütleks ma selle peale.
Googeldasin ühte sinu pakutud markidest
Tsitaat tootja kodulehelt antud õli kohta.Mobil 1 Racing oils are formulated for on-track use only and are not recommended for street use
Kust karu peest sa küll oma info hangid? Kui juba suutsid googeldada, oleksid võinud ka lingi panna. Ilmselt polnud see mitte tootja leht, vaid mõne teise foorumi mõne teise madlobsteri arvamus.
Loe seda: https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobi ... rcycle-oil
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:Madlobster kirjutas:mx77 kirjutas:Sa madlobster arvad nagu tõsimeeli, et kui me paneme Shell Advance Ultra, Mobil 1 Racing ja Castrol Racing 4T on viletsamad kui su Honda purki pandud tundmatu looma nahast tehtud õli? Sa oled ikka täisloll, ütleks ma selle peale.
Googeldasin ühte sinu pakutud markidest
Tsitaat tootja kodulehelt antud õli kohta.Mobil 1 Racing oils are formulated for on-track use only and are not recommended for street use
Kust karu peest sa küll oma info hangid? Kui juba suutsid googeldada, oleksid võinud ka lingi panna. Ilmselt polnud see mitte tootja leht, vaid mõne teise foorumi mõne teise madlobsteri arvamus.
Loe seda: https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobi ... rcycle-oil
http://lmgtfy.com/?q=Mobil+1+Racing
(minul ülevalt teine link (võib olla erinev))
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Vabandan tagasihoidlikult kõigi ees, keda antud küsimus isiklikult solvas.
Õlide kohta rohkem küsimusi ei ole. Soovi korral võib veel mõned korrad jalaga panna (vastu ei hakka). Kui sellest väheks jääb siis võlli teemas saab ka veel aadrit lasta
Peale nende teemade ammendumist tuleb oodata uut küsimust või siis trahvi teema uuesti üles kaevata mudu kisub igavaks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Järjekordne õliteema
Madlobster kirjutas:Ausõna pean neid vastanuid kümme korda targemateks, kes jälgivad tehase soovitusi kui neid, kes otsivad purgi pealt (racing, turbo, ultra formula, number one jne silte)
Raudselt ei tea sellised "kümme korda targemad" mootoritest suurt midagi.Pane pahaks või võta heaks,aga enne kui nii põhjalikku väidet üles visata, võiks ikka ise, kas või netist, omale asju selgemaks teha.Eriti mis puudutab võidusõidu õlisid,kütust ja mootoreid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.