Järjekordne õliteema
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
jaan mmc kirjutas:Küsijale suupihta löömisest, tunneb ära amatöörid.
Wow, proff ütles ka midagi asjalikku lõpuks.
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:jaan mmc kirjutas:Küsijale suupihta löömisest, tunneb ära amatöörid.
Wow, proff ütles ka midagi asjalikku lõpuks.
Mul veel mootorite poolelt siiski paljut nägemata, nagu universaalne klapi poolkuu ja väntvõlli tagumis kogemus aga tänan.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
haade kirjutas:Kus kohas meil saab v-rodi õli osta? Vaja ära vahetada.
Sellele tsiklile läbi läheb kas "Harley Davidsoni Vrod õli" või eelpool põhjalikult käsitletud ülikvaliteetne "Honda õli". Julgemad mootorratturid ostavad mõne tuntud tootja (Shell, Mobil, Castrol, Eni, BP jne) sünteetilist või poolsünteetilist 10w40 4T mootorrattaõli (suvalisest motopoest).
Kui nüüd päris tõsisel moel rääkida, siis kõik 10w40 4T mootorrattaõlid sobivad (sünteetilised või poolsünteetilised) ühtviisi hästi.
Re: Järjekordne õliteema
Her. Macintos, miks soovitus mootoriõli põhjalikumalt valida ja isegi originaali kasutada, sind nii keema ajab? Kui sa tähele paned siis ma pole poolt halba sõnagi nö. tunnustatud leti õlide kohta öelnud, veelvähem, et need kuidagi ei kõlbaks. Arvad, et suunan meelega mingit ulmet ostma, mida võib olla polegi eestist osta. Riiulifirma all pidasin silmas brände mis tulevad ja lähevad, nagu rändkaupmehed, kui tootega mingi küsimus tekib, pole kelleltki küsida. Minu point oli/on pigem selles, et õlide valik nö. letil on vägagi kirju ja päris esimese ettejuhtuva viskoosusindeksi soovituse järgi mina küll seda ei teeks. Ma tean ka seda, et nii mõnigi pommikondel tsikkel võib ka üliodava automootori õliga probleemidette kogu ekspluatatsiooniaja kesta. Aga ma eeldan, et on ka vastupidiseid näiteid ja mitte nii kõigesööjaid mootoreid. Seega miks mitte panna kasvõi üheks hooajaks võimalusel originaal sisse.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Järjekordne õliteema
Suvalisel ajahetkel pole mõtet liiga head õli sisse panna korraks, võib kuskilt midagi lahti leotada. Pigem tarvitatakse neid manuaalis soovitatud margipõhiseid õlisi seni kuni siklil garantii kehtib. Peale seda perioodi on igaühe oma valik kas jääb sama äraproovitut kasutama või hakkab erinevate õlidega eksperimenteerima.
Re: Järjekordne õliteema
Seda jah, kehvade pesuomadustega või muul põhjusel nõgitunud mootorisse täis süntide valamine või enne vahetust pesuaine kasutamine on riskantne.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
jaan mmc kirjutas:Kui sa tähele paned siis ma pole poolt halba sõnagi nö. tunnustatud leti õlide kohta öelnud, veelvähem, et need kuidagi ei kõlbaks. Arvad, et suunan meelega mingit ulmet ostma, mida võib olla polegi eestist osta. Minu point oli/on pigem selles, et õlide valik nö. letil on vägagi kirju ja päris esimese ettejuhtuva viskoosusindeksi soovituse järgi mina küll seda ei teeks. Ma tean ka seda, et nii mõnigi pommikondel tsikkel võib ka üliodava automootori õliga probleemidette kogu ekspluatatsiooniaja kesta. Aga ma eeldan, et on ka vastupidiseid näiteid ja mitte nii kõigesööjaid mootoreid. Seega miks mitte panna kasvõi üheks hooajaks võimalusel originaal sisse.
jaan mmc, miks sa arvad, et mas sinu suunas osundasin. Ma ei soovita "üliodavat automootori õli" kellelegi. Kasutaks tervet mõistust, äärmused on halvad. Ma soovitasin "õige viskoosusega mootorattaõli".Selle kirjelduse leiad sa igast mootorratta omaniku käsiraamatust. Sellest arusaamine võiks igale täiskasvanule jõukohane olla (isegi kui manual on inglise/saksa/itaalia/hispaania keeles). Mõned nopped:
Triumph Street Triple... engines are designed to use 10W/40 or 10W /50 semi or fully synthetic motorcycle engine oil that meets specification API SH (or higher) and JASO MA.
Kawasaki Ninja 1000 Recommended engine oil: API SG, SH, SJ, SL or SM with JASO. MA, MA1, MA2 rating. Viscosity SAE 10w-40
Honda ... check the label to make sure that the oil satisfies all of the following standards: JASO T 903 standard1: MA, SAE standard2: 10W-30, API classification*3: SG or higher
Mis neid kõiki ühendab? Seal on kolm selget komponenti: mootorattaõli, standard ja viskoosus. Ei tohiks väga raske ju olla aru saada, et kui lähed poodi, ostad õige viskoossusega (ntx 10w40) Shell Advance Ultra 4T või Valvoline Motorcycle Oil 4T või Castrol Power 1 4T või Mobil Extra 4T (jätka jada omade valikutega) siis on täiesti võimatu eksida. Ja kui sa tõesti ei saa sellest aru, siis mine mõnda motopoodi. Nad ei nõustu sulle seal lihtsalt midagi muud müüma. Äkki me suudame kuidagi olla üle hirmust foorumisse kogunenud idoootide ees (Jaan, sinu, mitte minu arvamus). No nende, kes on võimetud jälgima tootja ülilihtsat juhendit (10w40, mootorrataõli, standard), lähevad poes õliriiuli ees hulluks ning ostavd kindlasti kas Universaalõli traktorile STOU 15W40 (200L vaadis) või siis Hüdraulika-transmissiooni-märgpiduri Spetsiaalõli UNITRAC SAE 80W ning valavad selle oma tsiklisse.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Järjekordne õliteema
Standart võib ju täidetud olla, kuid õlid on siiski eri omadustega. Näide oma rattaga olemas,(m1800r) sellel selline traktori käigukast, aga belray õli kasutades läheb käiguvahetus tunduvalt paremaks, eriti esimeselt teisele. Proovitud sama asja mitmel intruderil...
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
jaan mmc kirjutas:[
Mul veel mootorite poolelt siiski paljut nägemata, nagu universaalne klapi poolkuu ja väntvõlli tagumis kogemus aga tänan.
Ma toon sulle kahe erineva ratta klappide poolkuud, kui suudad neil vahet teha toon sulle joogi sinu valikul.
ja keegi ei ole väntvõlli tagumisest midagi rääkinud - sõna-sõnalt oli juttu koputamisest. Kui sinusugune "proff" ei tee nendel kahle erineval mõistel vahet, siis on kasulikum suu kinni hoida.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Järjekordne õliteema
stev666 kirjutas:Standart võib ju täidetud olla, kuid õlid on siiski eri omadustega. Näide oma rattaga olemas,(m1800r) sellel selline traktori käigukast, aga belray õli kasutades läheb käiguvahetus tunduvalt paremaks, eriti esimeselt teisele. Proovitud sama asja mitmel intruderil...
Mitte et see ei võiks nii olla, aga see läheb külajutu uskumise tasandile. Kas uskuda silte ja standardeid või kellegi väidetavat kogemust? Kuidas hinnata mootoriõli sobivust muul moel peale standarditele vastavuse ja tootja usaldusväärsuse? Heli järgi? Kas võtab õli? Keegi mõõdab peale iga õlivahetust kulumist? Milline oleks siis otsustamise kriteerium, kas piisavalt palju takkakiitjaid margifoorumis?
Näide: Minu ratastel on esinenud mootoriprobleeme Castroli ja Motorexi õlide kasutamise ajal, samas pole esinenud mingisuguse XL õli kasutamise ajal. Järeldus - Castrol ja Motorex on pask?
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:jaan mmc kirjutas:[
Mul veel mootorite poolelt siiski paljut nägemata, nagu universaalne klapi poolkuu ja väntvõlli tagumis kogemus aga tänan.
Ma toon sulle kahe erineva ratta klappide poolkuud, kui suudad neil vahet teha toon sulle joogi sinu valikul.
ja keegi ei ole väntvõlli tagumisest midagi rääkinud - sõna-sõnalt oli juttu koputamisest. Kui sinusugune "proff" ei tee nendel kahle erineval mõistel vahet, siis on kasulikum suu kinni hoida.
Ja see 2 mootori poolkuude identsus tõestab mida, et poolkuu on soviv ka ülejäänud kümnetele mootoritele ja klappidele?
Ma seda koputamist ei lahkaks rohkem, üheselt vale töövõte pole vaidlus koht.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
jaan mmc kirjutas:[
Ja see 2 mootori poolkuude identsus tõestab mida, et poolkuu on soviv ka ülejäänud kümnetele mootoritele ja klappidele?
Sinusuguse "profi" väide oli ju, et KÕIK on erinevad.
Re: Järjekordne õliteema
mx77 kirjutas:jaan mmc kirjutas:[
Ja see 2 mootori poolkuude identsus tõestab mida, et poolkuu on soviv ka ülejäänud kümnetele mootoritele ja klappidele?Sinusuguse "profi" väide oli ju, et KÕIK on erinevad.
Vale väide, loe korralikult.viewtopic.php?f=74&t=71213&p=758691#p758691
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Meelteseagduses tegin posti aga ei oska kustutada seega EDIT.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
Ei ma nii väga mäd ei ole
Ma küll arvasin, et ma siia teemasse enam ei postita ja ei vaata aga uudisimu sai võitu. Ja peale lugemist sai ka kribamise ja paugutamise isu ka võitu.
Natuke mõeldes siis arvasin, et käib ilma minu õlitagi libedalt ja otsustasin viimase posti ära kustutada. Ei leidnud delete nupp (ei tea kas ongi ) ja siis lihtsalt tegin EDIT
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:stev666 kirjutas:Standart võib ju täidetud olla, kuid õlid on siiski eri omadustega. Näide oma rattaga olemas,(m1800r) sellel selline traktori käigukast, aga belray õli kasutades läheb käiguvahetus tunduvalt paremaks, eriti esimeselt teisele. Proovitud sama asja mitmel intruderil...
Mitte et see ei võiks nii olla, aga see läheb külajutu uskumise tasandile. Kas uskuda silte ja standardeid või kellegi väidetavat kogemust? Kuidas hinnata mootoriõli sobivust muul moel peale standarditele vastavuse ja tootja usaldusväärsuse? Heli järgi? Kas võtab õli? Keegi mõõdab peale iga õlivahetust kulumist? Milline oleks siis otsustamise kriteerium, kas piisavalt palju takkakiitjaid margifoorumis?
Näide: Minu ratastel on esinenud mootoriprobleeme Castroli ja Motorexi õlide kasutamise ajal, samas pole esinenud mingisuguse XL õli kasutamise ajal. Järeldus - Castrol ja Motorex on pask?
Preili Tort, tõmba hinge nüüd. Ei maininud oma postis kusagil, et mõni õli on pask. Ja tegu ei ole külajutuka kui räägin oma rattast. Lihtsalt ütlein, et intruderi traktori kast toimib paremini mainitud õliga.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Järjekordne õliteema
Aga millist õli tulle tohib valada?
Ma kunagi kallasin mingit emulsioonõli sodi tulle, aga see ajas jubedat haisu ja lõke kustus ära.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Järjekordne õliteema
pühak kirjutas:Aga millist õli tulle tohib valada?
Ma kunagi kallasin mingit emulsioonõli sodi tulle, aga see ajas jubedat haisu ja lõke kustus ära.
Siia teemasse kalla, mis õli tahad, kõik põleb särinal
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:stev666 kirjutas:Standart võib ju täidetud olla, kuid õlid on siiski eri omadustega. Näide oma rattaga olemas,(m1800r) sellel selline traktori käigukast, aga belray õli kasutades läheb käiguvahetus tunduvalt paremaks, eriti esimeselt teisele. Proovitud sama asja mitmel intruderil...
Mitte et see ei võiks nii olla, aga see läheb külajutu uskumise tasandile. Kas uskuda silte ja standardeid või kellegi väidetavat kogemust? Kuidas hinnata mootoriõli sobivust muul moel peale standarditele vastavuse ja tootja usaldusväärsuse? Heli järgi? Kas võtab õli? Keegi mõõdab peale iga õlivahetust kulumist? Milline oleks siis otsustamise kriteerium, kas piisavalt palju takkakiitjaid margifoorumis?
Näide: Minu ratastel on esinenud mootoriprobleeme Castroli ja Motorexi õlide kasutamise ajal, samas pole esinenud mingisuguse XL õli kasutamise ajal. Järeldus - Castrol ja Motorex on pask?
Tordi küsimuse püstitus on täitsa asine. Ma ütlleks nii, et silte ja standardeid tuleb uskuda aga aeg ajalt kontrollida, lihtsalt nime pole mõtekas osta, aeg ajalt tuleb praktikutelt küsida ja muul moel jälgida, kas nime taga kvaliteet ka on. Tänased arengud on küll sellised, et alatasa üllatab mõni hea mainega toode, halvas mõttes, alates autotootjatest, lõpetades jalanõudega. Ja kui keegi nimetu teeb kasvõi ühele mudelile parema õli, kui keegi nimega, siis miks mitte esimene ausse tõsta, asja eest siis ju. Hindamis kriteeriume on tõesti palju, kõik Tordi mainitud pluss veel kümneid.
Aga valgusta, mis probleem sul XLikasutades lahenes.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Järjekordne õliteema
Küsimus oli retooriline, sest kuidas sa ise ikka õli kvaliteeti hindad, kui just mootorit laiali ei võta ja näiteks silindri kulumist ei mõõda, seejuures niiviisi mitme õliga, et neid võrrelda. Et üks onu youtubes kangi surub ei ole laborianalüüs. Jah, mõne õliga saab vanema siduri enne libisema kui teisega, aga see on ka kõik vist. XL ei ravinud midagi, lihtsalt sel ajal ei läinud midagi perse ja perse läheb asi esmalt ikkagi töötundide või defekti tõttu. Kallaks ikkagi tavarattasse nii Castroli, Motorexi või XL-i, täiesti suva.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:Küsimus oli retooriline, sest kuidas sa ise ikka õli kvaliteeti hindad, kui just mootorit laiali ei võta ja näiteks silindri kulumist ei mõõda, seejuures niiviisi mitme õliga, et neid võrrelda. Et üks onu youtubes kangi surub ei ole laborianalüüs. Jah, mõne õliga saab vanema siduri enne libisema kui teisega, aga see on ka kõik vist. XL ei ravinud midagi, lihtsalt sel ajal ei läinud midagi perse ja perse läheb asi esmalt ikkagi töötundide või defekti tõttu. Kallaks ikkagi tavarattasse nii Castroli, Motorexi või XL-i, täiesti suva.
Peale mootori laiali võtmist oleks veel võimalik, välba läbinud välja lastud õli, laborianlüüs ja võibolla ka düno võiks anda mingi aimduse.Eriti kui reklaamitakse midagi "eriti hästi määrivat" ja mootorile võimsust andvat toodet versus "tavaline" toode.
Isiklikult arvan,et kui õli vastab ikka nendele omadustele,mis seal pakendil kirjas ja kasutada õiget õli ,siis see lahti võtmise test võiks anda mingi adekvaatse tulemuse ainult pikema läbisõidu puhul.Sakslased teevad autoajakirjas autodele 100tkm testi ja seal võiks olla erinevat õli kasutades samal mootoril, mingit erinevust äkki täheldada,aga ei pruugi.
Ma pean kõigil mainitud juhtudel silmas eri tootjate ,aga ikka ainult antud mootorile ette nähtud, õli kasutamist.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:Küsimus oli retooriline, sest kuidas sa ise ikka õli kvaliteeti hindad, kui just mootorit laiali ei võta ja näiteks silindri kulumist ei mõõda, seejuures niiviisi mitme õliga, et neid võrrelda. Et üks onu youtubes kangi surub ei ole laborianalüüs. Jah, mõne õliga saab vanema siduri enne libisema kui teisega, aga see on ka kõik vist. XL ei ravinud midagi, lihtsalt sel ajal ei läinud midagi perse ja perse läheb asi esmalt ikkagi töötundide või defekti tõttu. Kallaks ikkagi tavarattasse nii Castroli, Motorexi või XL-i, täiesti suva.
Retooriliselt vastates, ma ütleks, et kui oled harjunud veini jooma siis sul tekib ka kompetents, mille järgi joodavat hinnata. Mõnedele on ka mootorite siseelu iga kuine, nädalane või lausa päevane tegevus. Tähelepanekute kirjeldamine võib kohati olla samapalju ütlev kui veini juures, hoomamatu iseloomustus mingist täidlasest maitsest ja kui ma tahaks nüüd veinide kohalt mitte ainult asjatundmatu olla, vaid seda ka kõigile teada anda siis ma esineks mingi üldistusega veinide aadressil. Nii siis laboris surumine ei pruugi paljutki näidata aga mootor on suhteliselt täiuslik stend, sealt andmeid väljalugeda osates. Mind väga ei häiri kui mõni veiniekspert seda ei mõista. Ja kui keegi väidab, et kasutab mootoris X asja või mekib Y jooke siis samuti mitte- Mõnigi mootor võib diiselkütusega karteris, väga pikalt kesta ja mõnigi vend klaasipesuvedelikuga sama moodi. Asjatundmatu seisukohalt tuleb vahe võib olla ilmsiks alles lahkamisel, asjatundja näeb erinevusi varem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Järjekordne õliteema
Ja nüüd teemale uus suund - miks soovitab Kawasaki oma VN1500 rattal õli iga 6 kuu tagant vahetada?
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Järjekordne õliteema
jaan mmc kirjutas:Asjatundmatu seisukohalt tuleb vahe võib olla ilmsiks alles lahkamisel, asjatundja näeb erinevusi varem.
Räägi siis, et kui sa ei tee pidevalt krossikaga 40 tundi sõitu või tänavarattaga välpa ja siis mõõtma ei asu või kasutatud õliga laborisse ei lähe, mis need erinevused siis on? Näpu vahel katsud õli või vaatad värvust või nuusutad? Tahaks teada, oskaks isegi hinnata.
Re: Järjekordne õliteema
Spoiler
Tort kirjutas:jaan mmc kirjutas:Asjatundmatu seisukohalt tuleb vahe võib olla ilmsiks alles lahkamisel, asjatundja näeb erinevusi varem.
Räägi siis, et kui sa ei tee pidevalt krossikaga 40 tundi sõitu või tänavarattaga välpa ja siis mõõtma ei asu või kasutatud õliga laborisse ei lähe, mis need erinevused siis on? Näpu vahel katsud õli või vaatad värvust või nuusutad? Tahaks teada, oskaks isegi hinnata.
Näiteks õli viskoosus madal (kütus satub õlisse) - õli lekked, hüdrotõukurid/pingutid ei tööta õieti, õlirõhk tavapärasest madalam,
Viskoosus kõrge (nt. õli pikaajalisest kasutamisest),- õlirõhk tavapärasest kõrgem või madalam, õli saavutab mootori seiskamisel taseme liiga pika aja jooksul, käivitamisel pöörded tavapärasest madalamad.
Jne. siia võiks Naamsi raamatugi ümber trükkida.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Järjekordne õliteema
Need on tehnilisest seisukorrast olenevad küsimused, mitte õli omadustest otseselt tulenevad. Kahe sama viskoossusega ja API JASO standardiga õli puhul oleks tulemus sama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.