Väljalaske puurimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Väljalaske puurimine
On sellisel asjal jumet ka?
Mõjutab selline asi ka kütusekulu? Minekut?
Parimat
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Väljalaske puurimine
Ma olen 99,9% kindel, et see mõjutab ainult häält.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Väljalaske puurimine
martint kirjutas:
On sellisel asjal jumet ka?
Mõjutab selline asi ka kütusekulu? Minekut?Parimat
Videost tundub, et sumpa hakkab plärtsuma lihtsalt, muud jumet ei tundu olevat.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Väljalaske puurimine
Ehk oleks lihtsam sumpsi sisse tulistada. Reimps ehk oskab paraja kaliibri nimetada
Re: Väljalaske puurimine
Kui keegi seda katsetama hakkab, siis loodan, et enne tööle panemist selle metallipuru ka sumpsist välja ikka võtab...
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
Re: Väljalaske puurimine
kalju1 kirjutas:Ehk oleks lihtsam sumpsi sisse tulistada. Reimps ehk oskab paraja kaliibri nimetada
Sellise hea plaani peale on mul kapist 7,62x39mm võtta küll
Tellija maksab moona kinni.
-
- Postitusi: 505
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Väljalaske puurimine
Kas on mõtet moona raisata? Vala pool liitrit atsetooni summutise ja viska eemalt tikk järgi. Puurib summuti ennast ise valjemaks.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Väljalaske puurimine
Mis selle puurimise idee on?
R6-e detuunitud kone võhiku kõrvale änksamaks teha?
Osta siis r6 juba pigem, see ratas jääb ikka fz6-ks.
Minekut saab varbaküünte ära lõikamise ja kergema kiivri pähe tõmbamisega rohkem juurde.
Re: Väljalaske puurimine
Lihtsalt video fz6 st.
Tahtsingi teada kas asjal mingit jumet on, et miks nii tehakse.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Väljalaske puurimine
Müra pärast peamiselt. Igatsorti põhjuseid on leiutatud, alates loud pipes save lives kuniks võimsuse juurde saamiseni välja.
See esimene las jääb, jahumist naguinii, rohkem usu teema.
Vabam väljalase kahtlemata annab veidi juurde, aga kui vabalt välja, siis peaks vabalt sisse ka pääsema ja no siis kipub segu lahjaks minema.
Aga see veidi juurde on nuuu, võidad 100ni kiirendamisel murdosa sekundit vms. naljakat.
Rolli hakkaks ta vast mängima kuskil rinkal ja kiirendusvõistlusel, kus see murdosa sekund maksab palju peale 67-t ringi.
Puurimine on minu arvates siiski rohkem selline änksatamise tase. Odavalt müra juurde.
Kui me aga läheme sumpa vahetuse peale, siis on teine jume, nimelt on asi kaalus. Mu rattal on originaal 15 kilose nuia asemel acrapovici 4 kilo.
See 10 kilone vahe on tsirka 4-5% ratta tühimassist ... vat juba annab hea pekitundega sõitja puhul tunda isegi tänaval, sest mootoril on vähem tavaari kaasas vaja vedada, pöördemomendist saadav mõnsa tunne on shefim.
Arukam on liitium akuga paar kilo kaalu võita, kui sumpat puurida.
Lõppeks on koos keskmise sõitjaga tolle fz6 kaal suurusjärku 300 kilo, edasi võid ise arvutada, mis saad ja mis ei saa.
Välja ja sisselaskega mängimine eeldab ikkagi dünosid, karpade või sissepritse muutmist ja palju muud. Mõttetu onanism tänavasõitja jaoks.
Hobi valdkond pigem. Kaugelt odavam on lihtsalt võimsam ratas osta. Saundi osas ka, tonnine reas neli müdiseb, puuritud 600 on kiunuv pensiokas ikkagi.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väljalaske puurimine
martint kirjutas:On sellisel asjal jumet ka?
Mõjutab selline asi ka kütusekulu? Minekut?
Oleneb rattast. Minu rattal annab lisaks häälele ka mõne kw ja ühtlasema jõukõvera - targemad on dünos ära testinud. AFR pidi pärast suht ok olema, kuna stockis olevat rikas. Aga hea efekti saamine eeldab lisaks ka sisselaske ja väljalaske liblikklappide elimineerimist. Ja kui ratas dünos veel eraldi häälestada, saab rohkemgi.
Ise lõin ka originaalpüti vaheseina minema, samuti tegin kahjutuks mõlemad liblikklapid, natuke näppisin ajus kütusekogust (mitte stock, vaid lihtsamat sorti progetav) ja juhtus see, et kui varasemalt rattal elu kuni 5000 rpm puudus (sealt edasi oli liiga järsult jalaga peesse saamise tunne ja tatt taeva poole), siis nüüd hakkab juba 3000 kanti midagi toimuma, kiirendades on sujuvam ja kergemini läheb pöördesse. Minu puhul oli muidugi segu isegi pärast "voolamise" parandamist liiga rikas, nii et pidin veel täiendavalt maha keerama.
Üldiselt, uuri konkreetse sind huvitava ratta kohta, sest tulemused on erinevad. Enamasti ilmselt läheb segu nati liiga lahjaks.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väljalaske puurimine
AzA kirjutas:cbr1000rr-ist räägid?
Jep, SC57.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väljalaske puurimine
Mhmh.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väljalaske puurimine
Lihtsalt, juhuks, kui huvitab - väljavõte ühe entusiasti uurimistööst: ...since I was a testing kinda guy, why not punch out the stock exhaust baffles just to see what could be gained. I agreed and he began working on the stock muffler making large holes in the baffles. Once the work was complete we ran the dyno test. I was surprised to see a gain of 3.7HP and 1.3 ft lbs of torque over the PAIR and flapper mod run. The total over all gain compared to stock was 5.8HP and 3.2 ft lbs of torque and there is power gained throughout the entire RPM range! The more important thing is that significant power was gained in the more usable RPM ranges. At 6000 RPMs the gain over stock is 6.8HP and 6 ft lbs of torque. At 8000 RPMs the gain was 6.9HP and 4.5 ft lbs of torque. The max numbers were 148.04HP and 76.93 ft lbs of torque vs. stock at 142.24HP and 73.69 ft lbs of torque.
Not bad at all for free HP. The sound of the gutted stock exhaust is quite unique. It sounds pretty good and similar to that of D&D if you've ever heard one of those. A tad loud, but not screaming, and very throaty. I've learned from these tests to recommend the flapper mod and gutting the stock exhaust to anyone who owns a 1000RR and wants to eeek a little more HP out of the motor.
Eelnevalt oli ta PAIR klapi ka pimedaks teinud (juba see andis juurde). Stock summuti puurumisega pigistas pisut veel paremaks, graafik:
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Väljalaske puurimine
Päämine, et endale meeldib, me panime omal ajal sulatatud juustu topsikurest lõigatud sektorid jalgratta kahvlile pesupulkadega kinni. Palju paremini käis edasi....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.