Mootori poleerimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Mootori poleerimine
Soov on õhkjahutusega R4 mootor, mis tehasest tuli värvituna, puhastada värvist ja poleerida haljaks. Milline tehnoloogia selleks kõige mõistlikum oleks?
Kuna ribide haljastamine tundub sõge, siis ei välista, et silinder ja plokikaan lähevad uuesti värvi alla aga kogu mootoriploki ja klapikambrikaane tahaks ära poleerida.
Husqvarna 450TE
Re: Mootori poleerimine
Vibropoleerimine kindlasti töötab, vt
.
Eestis on neid tööstuslikke seadmeid, materjale ja know-howd ka kindlasti olemas, aga nagu ikka - ega keegi seda jaeteenusena väga pakkuda ei taha, peab tutvusi olema.
Re: Mootori poleerimine
Kui õigesti mäletan, siis mingis foorumis keegi velgede poleerimist sellise aparaadiga pakkus. Iseasi, kas mootoriplokk sinna ära mahub.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: Mootori poleerimine
Mootoriplokk on vist liiga raske ka. Aga väiksemate detailide tegmiseks peaks samasuguse seadme meisterdama.
Kas mingi mehhaaniline poleerimine ei tule kõnealla - harjad - vildid - pastad? Mul puudub igasugune kogemus metalli/alumiiniumi poleerimisega.
Husqvarna 450TE
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Mootori poleerimine
Forumist kirjutas:Kui õigesti mäletan, siis mingis foorumis keegi velgede poleerimist sellise aparaadiga pakkus. Iseasi, kas mootoriplokk sinna ära mahub.
Polished OÜ ja loodan et rahakott on puuga seljas.
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: Mootori poleerimine
Vaatan neid vibropoleerimise videoid ja mõteln, et kui silindrit või plokikaant sellel meetodil teha siis see ju kahjustab sisemisi pindu. Et siis peaks kogu mootor koos ja ühes tükis olema?
Husqvarna 450TE
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Mootori poleerimine
Alumiiniumi poleerimine pole midagi keerulist, lihtsalt aeganõudev ja väga räpane töö. Mina kui värvitud alumiiniumi poleerisin alustasin 240-400-800-1000-1500-2500 liivapaberiga ja peale seda siis 2 erinevat metallipoleer vaha, mida peaks saama motonetist osta. Poleerimisketas rellaka otsa ja tuld.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Mootori poleerimine
Silindritel võib näiteks ribide servad ära poleerida ja ribide vahe jätta lihtsalt puhtaks alumiiniumiks,aga pikk,must ja aeganõudev saab see olema jah.Pead ju kogu pinna saama defekti vabaks.Pole mingit mõtet poleerida,kui detailidel täkked või löögi jäljed sees.Sa ei tea ilmselt mis seal värvi all peitub.
Kunagi nõuka ajal sai võidusõidu jalgratta pöidad-rummud ja kodarad ära poleeritud.Oli tol ajal selline mood Kahe a´2cm laiuse pöia ja rummu heaks saamiseks kulus paar-kolm õhtut.Kodarad sai kergema vaevaga,sest need olid mingist roostevaba laadsest materjalist ja neid me poleerisime suht iga päev,et ilusad oleks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: Mootori poleerimine
Mõistlik oleks siis vist kõigepealt soodapritsiga puhtaks lasta?
Husqvarna 450TE
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Mootori poleerimine
motard kirjutas:Mõistlik oleks siis vist kõigepealt soodapritsiga puhtaks lasta?
Pigem ma soovitaks värvieemaldit kasutada, kui pritsima hakata.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: Mootori poleerimine
Rust-o-leumi värvieemaldi peale ei hakanud. Oskad mõnda konkreetset soovitada?
Husqvarna 450TE
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Mootori poleerimine
Ise kasutasin Solmasteri MP värvieemaldit. Sulatas ka pulbervärvi maha.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.