Kawasaki KLE 500 süüde

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
vaix
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Juun 2007, 14:37
Tsikkel: FZS 600 Fazer ja KLE 500
Tänatud: 5 korda

Kawasaki KLE 500 süüde

Lugemata postitus #1 Postitas vaix » 17 Jaan 2018, 10:30

Tere,
Mure järgmine. 1999a. Kawasaki KLE 500 generaatori rootori üks magnet on katki (rootori küljest lahti). Otsustasin hankida uue (kasutatud) rootori. Teada on, et GPZ500, EN500, KLE500 ning ER-5 kasutavad samu mootoreid leidsin ühe GPZ 500 rootori. Ostsin ära, panin külge, kuid tsiklit käima ei saa. Pikalt käivitades käib kõva pauk summutis. Kontrollisin sädet, on olemas, kuid tundub, et valel ajal. Hakkasin rootoreid võrdlema ning avastasin, et kiilusoon ja märgid (F ja C) lähevad ilusti kokku, kuid rootori välisküljel olevad kõrgendused ei lähe kokku. Arvan, et nende kõrgenduste pealt loeb väntvõlli andur (crankshaft sensor) infot (või on need kõrgendused tasakaalustamiseks?).
Minu küsimus, mida edasi teha? Kas on võimalik GPZ500 rootoriga üldse edasi minna või on võimalik vana rootori magnetit kuidagi liimida? Kas mootorite aasta arvus võib erinevus tekkida?

Vaiko.


XS 400 -> XV 535 -> XL 600 V Transalp -> FZS 600 S Fazer ja KLE 500
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 881
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KLE 500 süüde

Lugemata postitus #2 Postitas Kalapea » 17 Jaan 2018, 12:32

Välimised kõrgendused on tõesti sädeme ajastuseks. Mõistlik lahendus oleks tellida sobilik tükk, kuid alternatiivina on võimalus vahetada katkised magnetid võttes korras magnetid vale tüki küljest ja uuesti liimides. Redneck võimalus on rootorile teha uued kõrgendused ja vanad maha lihvida.
PiltPilt

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist