Biolisandiga kütus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 26 Apr 2018, 16:33

will111 kirjutas:kuulge, see teema läheb ikka väga käest ära...üks räägib e85'st, teine sellest kuidas seal on vaid 15% bensiini (ülejäänu on misasi?) ja lõpuks lagunevad kõik asjad ära kui bio'ga kokku puutuvad. võiks nagu rohkem teaduslikku ja faktilist sisu olla siin.
E85 on sisuliselt etanoolkütus, milles on tõesti vaid 15% bensiini. Vahepeal oli vähemalt Rootsis popp, eriti taksode seas, kuna oli vist odavam kui tavaline bensiin. Seega kui pakutakse odavalt Saabi või Volvot, mille saba peal on kiri BiFuel, siis võid 99% kindel olla, et tegemist on vana taksoga. Aga nendel autodel oli terve kütusesüsteem ümber ehitatud (eriti tihendite osa) ja ilmselt kasutati ka mootoris mingeid teisi töötlusi.
https://en.wikipedia.org/wiki/E85


Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3842
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 763 korda
Tänatud: 157 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 26 Apr 2018, 17:17

mx77 kirjutas:
Spoiler:
will111 kirjutas:kuulge, see teema läheb ikka väga käest ära...üks räägib e85'st, teine sellest kuidas seal on vaid 15% bensiini (ülejäänu on misasi?) ja lõpuks lagunevad kõik asjad ära kui bio'ga kokku puutuvad. võiks nagu rohkem teaduslikku ja faktilist sisu olla siin.
E85 on sisuliselt etanoolkütus, milles on tõesti vaid 15% bensiini. Vahepeal oli vähemalt Rootsis popp, eriti taksode seas, kuna oli vist odavam kui tavaline bensiin. Seega kui pakutakse odavalt Saabi või Volvot, mille saba peal on kiri BiFuel, siis võid 99% kindel olla, et tegemist on vana taksoga. Aga nendel autodel oli terve kütusesüsteem ümber ehitatud (eriti tihendite osa) ja ilmselt kasutati ka mootoris mingeid teisi töötlusi.
https://en.wikipedia.org/wiki/E85

See E85 oli meil ka vahepeal paaris Statoili jaamas müügil.Laagris oli kohe kindlasti,aga kuna keegi ei tarbinud,siis lõpetati ära.
Ma olen enda rattaga seda biolisandiga Soomes müüdavat 95-te ja vist lõunapool euroopas(Itaalias äkki) ka seda tankinud ,aga polnud küll mingit vahet ei tõmbes ega käivitamisel aru saada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

dixon
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Mär 2018, 10:07
Tsikkel: Transalp XL600V, Kawa ZR7
Asukoht: Pärnumaa

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas dixon » 26 Apr 2018, 18:17

mx77 kirjutas:USA-s on etanooliga kütus juba aastaid kasutuses. Arvan, et vähemalt enamus Jaapani rattaid taluvad selle probleemideta ära, sest rataste jupid ja komponendid on samad, EU import võis USA speksist erineda ehk vaid mingite settingute osas.
Lehitsesin just Kawasaki ZR-7 manuaali (aastast 1999) ja seal kirjas järgmine jutt:
Fuels Containing Oxygenates
Gasoline frequently contains oxygenates (alcohols and ethers) especially in areas of the U.S. and Canada which are required to sell such reformulated fuels as part of a strategy to reduce exhaust emissions.
---
Gasoline/Alcohol Blends - Gasoline containing up to 10% ethanol (alcohol produced from agricultural products such as corn), also known as "gasohol" is approved for use.

Samas hoiatatakse ka, et metanooli ei tohi segus üle 5% olla, muidu võib jamaks minna.

will111
Postitusi: 2305
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Apr 2018, 18:54

seega ma eeldan, et see E85 ei ole üldse sama ega sarnane asi, mis olid kunagi müüdud kütused a'la 89 ja 92? (ei mäleta, mis täht seal ees oli, E või A vms)

venemaal pidavat vist praegugi müüdama midagi sellist nagu 91 või 92...ja nagu oleks kuskil veel näinud, kas äkki poolas, leedus, võimalik et ukrainas.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2095
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas puna » 26 Apr 2018, 19:10

will111 kirjutas:järelikult tuleb tonn ära osta
Mingi vaene oled või?
Ostad miski paarsada tonni kokku siis saad pärast teistelegi müüa (lol)
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 26 Apr 2018, 19:15

mx77 kirjutas:
RasmusL kirjutas: Võiks hoopis importida E85 turule mis on väga hea kütus.
See on küll väga veider väide.
Veider näide sellepärast, et Sul pole kogemust antud kütusega ?

Saastab vähem õhku, mootor töötab jahedamalt, käivitub paremini. Esimene peaks ju olema tähtis tnapäeval, mil autosid aina enam juurde toodetakse.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7812
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 136 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Piipz » 26 Apr 2018, 19:25

E85 on hea kütus ainult, kui performanceit taga ajad. teda kulub palju rohkem, seega hind võiks ja peaks vähemalt sama palju odavam olla. oktaaniarv võib ju väga kõrge olla, kuid liiter E85 annab mitukümmend protsenti vähem energiat, kui 98. seega ei sobi väga tavatarbijale
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5330
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 630 korda
Tänatud: 508 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 26 Apr 2018, 20:11

E85 annab sama mahu juures 70% sellest energiast, mis bensiin 95E.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 26 Apr 2018, 20:48

Umb 20% kulub rohkem kui bena aga on kõvasti odavam ka. Ja just nimelt põleb palju puhtamalt mis minuarvates on tähtis nii mootori tööle kui ka keskkonnale. Paljud uued autod ju tulevad tehasest flexfuel süsteemiga tänapäeval. Aga vb siia teemasse siiski ei sobi jah liigapalju performancele kalduv mõttemaailm :P
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 26 Apr 2018, 21:19

RasmusL kirjutas:
Spoiler:
mx77 kirjutas:
RasmusL kirjutas: Võiks hoopis importida E85 turule mis on väga hea kütus.
See on küll väga veider väide.
Veider näide sellepärast, et Sul pole kogemust antud kütusega ?

Saastab vähem õhku, mootor töötab jahedamalt, käivitub paremini. Esimene peaks ju olema tähtis tnapäeval, mil autosid aina enam juurde toodetakse.
Võid ju proovida seda kütust tavalises autos, vaata kaua mootor kestab.
Eestis hetkel sellele kütusele sobivaid autosid ei müüda. minu teada tegid neid SAAB (nüüdseks surnud), Volvo (minu teada enam mitte) ja siis mõned ameeriklased, aga nende euroopas arvele saamine on peavalu. Performancega pole siin mingit pistmist.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flexible- ... cle#Europe
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 26 Apr 2018, 22:04

Sa ikka pead iga jumala teemas hakkama kõikidega väitlema ? Performance all pidasin silmas etanooli nagu Piipz seda mainiski, mitte flexfueli. Wikipeediat oskame me kõik lugeda. Teiseks, miks peaks panema seda mingisse suvalisse autosse mis ongi algselt tehtud ainult bensule ? Kolmandaks. Paljudel uutel autodel ei pruugi suurelt lugeda E85 kuid kütuse torustikud ja tihendid ning muud asjad ON alkokindlad ning aju oskab puhtalt lõhnast ennast ümber seadistada vastavalt kütusele.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/

JAWAmees
Postitusi: 196
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas JAWAmees » 26 Apr 2018, 22:21

RasmusL kirjutas:Sa ikka pead iga jumala teemas hakkama kõikidega väitlema ? Performance all pidasin silmas etanooli nagu Piipz seda mainiski, mitte flexfueli. Wikipeediat oskame me kõik lugeda. Teiseks, miks peaks panema seda mingisse suvalisse autosse mis ongi algselt tehtud ainult bensule ? Kolmandaks. Paljudel uutel autodel ei pruugi suurelt lugeda E85 kuid kütuse torustikud ja tihendid ning muud asjad ON alkokindlad ning aju oskab puhtalt lõhnast ennast ümber seadistada vastavalt kütusele.
Krt see viimane asi keerab teeb küll paljudel tankimise ja peale seda sõidu alustamise keeruliseks- hingad mõõgaga paaki ja hopsti- ongi juba süütenurgad ja klapitõusud ringi
mängitud :mrgreen:

J.

will111
Postitusi: 2305
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Apr 2018, 23:25

kahtlustan, et pilu väravast see mõõtmine siiski ei toimu, nii et võid oma mõõgaga jumala rahulikult vehkida lahtiste pilude keskel :lol:

aga miks see teema üldse niivõrd otseselt autode tankimisele kipub keerama? mind need autod ei huvita vabsee, pealegi on see siiski TSIKLIFOORUM! jumala pohjomkin, kas mingi auto kuskil rootsis on flexfuel või kas tal on rohkem või vähem performancit, oluline on see mis tsiklimootoritega toimuma hakkab. aga kuna niivõrd palju igalpool mujal juba ammu sedasama kräppi müüakse ja kasutatakse siis võib vist järeldada, et ega tegelikult ei juhtugi eriti midagi. või igalpool mujal euroopas siis tõesti kõik tsiklid sõidavad ainult 98'ga, isegi kõiksugused vanemad riistapuud? murutrakttorid...ma ei tea motorollerid ja kogu muu temaatika?

ja noh see on tore teada, et kuskil on mingi E85, mida kulub rohkem aga samas on ka kõvasti odavam. eestis paraku, nagu ikka...tuleb küte, mida kulub rohkem ja maksab ka rohkem :lol:

Prets
Postitusi: 265
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
Asukoht: Auckland, Uus-Meremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Prets » 27 Apr 2018, 00:45

Siin on küte 89, 91 ja premium nime all 95/98. Põleb nagu ikka.

E85 peal sõidetakse väga palju Ladina-Ameerikas, eriti Brasiilias, kus kohalikust roomassist jne seda E85 ajatakse. Samas pole väga motomaad.

Muide, E85 peal sõidavad ka kõik Koenigseggi masinad ;)
(togi)
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 848
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 16 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas stev666 » 27 Apr 2018, 06:01

Hei. Saanil oli aju juures kapoti all kiri" kui kasutat etanoi siis ühenda juhe kinni"...oli seeal kaks juhtme otsa.. siis arctic cat f7 2007a.
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 27 Apr 2018, 09:38

Prets kirjutas:
Muide, E85 peal sõidavad ka kõik Koenigseggi masinad ;)
Kust sa selle võtsid? Firma kodulehel kas Premium gasoline või regular pump gas. Ainuke mis etanooliga sõidab on One:1.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 27 Apr 2018, 09:40

RasmusL kirjutas:Sa ikka pead iga jumala teemas hakkama kõikidega väitlema ? Performance all pidasin silmas etanooli nagu Piipz seda mainiski, mitte flexfueli. Wikipeediat oskame me kõik lugeda. Teiseks, miks peaks panema seda mingisse suvalisse autosse mis ongi algselt tehtud ainult bensule ? Kolmandaks. Paljudel uutel autodel ei pruugi suurelt lugeda E85 kuid kütuse torustikud ja tihendid ning muud asjad ON alkokindlad ning aju oskab puhtalt lõhnast ennast ümber seadistada vastavalt kütusele.
Sa viskasid ju õhku väite, et müüdagu E85-te ja kõik on õnnelikud.
Alustuseks võiksid mulle nimetada need autod, millel pole Flexifuel tähist, aga sõidavad etanooliga vabalt ja garantii ka säilib.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 27 Apr 2018, 10:13

Kuskohas ma seda mainisin, et kõik on õnnelikud ? Nagu näha siis sina ju pole 8)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 27 Apr 2018, 10:16

mx77 kirjutas:
Prets kirjutas:
Muide, E85 peal sõidavad ka kõik Koenigseggi masinad ;)
Kust sa selle võtsid? Firma kodulehel kas Premium gasoline või regular pump gas. Ainuke mis etanooliga sõidab on One:1.

KÕIK koenigseggid on suutelised sõitma nii tava kui ka etanooliga. Guugelda natuke veel :mrgreen: Mis sa arvad, et selline autotootja mõtleb, et ah ma ei hakka neid etanooli kindlaid vollasid panema, krt meeter ju 20e kallim kui tava voolikul :lol:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 27 Apr 2018, 10:31

RasmusL kirjutas:Kuskohas ma seda mainisin, et kõik on õnnelikud ? Nagu näha siis sina ju pole 8)
Tsiteerime siis sind ennast:
Võiks hoopis importida E85 turule mis on väga hea kütus.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6742
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 141 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas mx77 » 27 Apr 2018, 10:33

RasmusL kirjutas:
mx77 kirjutas:
Prets kirjutas:
Muide, E85 peal sõidavad ka kõik Koenigseggi masinad ;)
Kust sa selle võtsid? Firma kodulehel kas Premium gasoline või regular pump gas. Ainuke mis etanooliga sõidab on One:1.

KÕIK koenigseggid on suutelised sõitma nii tava kui ka etanooliga. Guugelda natuke veel :mrgreen: Mis sa arvad, et selline autotootja mõtleb, et ah ma ei hakka neid etanooli kindlaid vollasid panema, krt meeter ju 20e kallim kui tava voolikul :lol:
Mulle piisab Koengiseggi kodulehel olevast infost. Kui seal on ainukese etanooli sööva mudelina mainitud One:1, siis nii lihtsalt ongi. Googeldama ei hakka. Muuseas, googeldades võib üldse igasugu huvitavat infor leida - näiteks, et maa pole kera vaid lapik.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5330
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 630 korda
Tänatud: 508 korda
Kontakt:

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 27 Apr 2018, 11:01

RasmusL kirjutas:Umb 20% kulub rohkem kui bena aga on kõvasti odavam ka. Ja just nimelt põleb palju puhtamalt mis minuarvates on tähtis nii mootori tööle kui ka keskkonnale. Paljud uued autod ju tulevad tehasest flexfuel süsteemiga tänapäeval. Aga vb siia teemasse siiski ei sobi jah liigapalju performancele kalduv mõttemaailm :P
Arvutused näitavad, et ~29% suurem on kulu etanooliga (E85) sõites. Tsikli peal omab see olulist tähtsust. Mul väheneks sellega sõites paagitäie sõiduulatus 350 km pealt 250 km peale. Tegelikult päris nukker. Enamus mootorrattaid pole ehitatud selle arvestusega. Autodel on besiiinipaagid piisavalt suured, et kaasa vedada mida iganes.
Samas, Prantsusmaal müüdi kõikjal E10 nimelist vedelikku (10% etanooli ja 90% bensiini). Ma ei tuvastanud läbisõidu vähenemist ega keskmise kütusekulu kasvu, pärast esimest tankimist sain mingil põhjusel isegi pisut väiksema kulu (5L/100km; kaks sadulas + kohvrid). Edaspidi läks see endisele tasemele tagasi. (5.2-5.5L/100km).
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1376
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 27 Apr 2018, 12:25

Olen täitsa päri, matkamise mõistes on e85 hetkel ikkagi kehv valik jah, nii mootorratta paagi suurust kui kütuse enda saadavuse kohapealt. Eestis võib ära unustada, ning Soomeski peab oma tiiru läbi mõtlema, kui tahta minna pikemale ringile etanooli tsikliga. Igast tanklast seda nt ei saa. Pole kursis, kuidas nt kesk-jewroopa maades sellega on. Ma nt olin kerge dilemma ees paar aastat tagasi, kui mõtlesingi et teen kawa ainult e85 peale. Raul veel kiitis takka, et tellib garagesse 1000l vaadi ning laseb tolle etanooli täis siis jätkub kauaks, ning kui pundiga mingi tripp on siis kas teistele poistele seljakotti pudelid või eraldi auto kaasa sõitma millel pagassis kanistrid (lol) Aga sellime siblimine kahjuks tapaks viimasegi sõidumõnu ära minumeelest ning tookord see tegematta jäi :D Aga kütuse enda kohapealt on nt detoneerimise oht etanoolil pm olematu, bensiinil aga vägagi suur oht.

Aa ja mx77, palun ãra toda lapiku maa juttu nüüd küll usu :?
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1739
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas koi » 27 Apr 2018, 14:30

Mul tekkis väike küsimus. Kes, kus ja kuidas hakkab seda segu miksima? Kus on need suured varud piiritust, mis vaja bensuga segada? Kas nüüd kaob poest viin?
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 411
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Kauri » 27 Apr 2018, 15:33

Tolliladudes peaks olema seda konfiskeeritud solki hulgim
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

ovaaP
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
Tsikkel: TDM; Honda NC750X
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas ovaaP » 27 Apr 2018, 16:06

Eile telekas Neste esindaja rääkis, et nende jaoks ei muutu midagi, laev tuleb Muuga sadamasse ja kütus pumbatakse maha. Seal pidi juba kõik vajalik sees olema. Pannakse juba tehases.

Prets
Postitusi: 265
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
Asukoht: Auckland, Uus-Meremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Prets » 27 Apr 2018, 18:21

mx77 kirjutas:
RasmusL kirjutas:
mx77 kirjutas:
Prets kirjutas:
Muide, E85 peal sõidavad ka kõik Koenigseggi masinad ;)
Kust sa selle võtsid? Firma kodulehel kas Premium gasoline või regular pump gas. Ainuke mis etanooliga sõidab on One:1.

KÕIK koenigseggid on suutelised sõitma nii tava kui ka etanooliga. Guugelda natuke veel :mrgreen: Mis sa arvad, et selline autotootja mõtleb, et ah ma ei hakka neid etanooli kindlaid vollasid panema, krt meeter ju 20e kallim kui tava voolikul :lol:
Mulle piisab Koengiseggi kodulehel olevast infost. Kui seal on ainukese etanooli sööva mudelina mainitud One:1, siis nii lihtsalt ongi. Googeldama ei hakka. Muuseas, googeldades võib üldse igasugu huvitavat infor leida - näiteks, et maa pole kera vaid lapik.
Ma ei tea, milliselt Koenigseggi kodukalt sa lugesid, aga koenigsegg.com annab pea iga mudeli alt Flexfuel võimaluse ja näiteks Agera RSile annab suurema võimsuse kui tavabena.

E85 on viina solkimine, aga see 95 solkimine on ka narr. Ma saan aru, et diislisse pannakse ja saabki teha puhtalt 100% biodiislit, aga miks bena solkima peab?
(togi)

will111
Postitusi: 2305
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 » 27 Apr 2018, 18:30

no loomulikult selle pärast, et saaks kütuse hinda tõsta ja kasumit teenida :bsmile: ega hind ei tõuse ju seejuures mitte ainult 95'l, tõuseb see ka 98'l mille pealt kahtlemata on müüjatel kasum ka parem. nii et need kes edaspidi 95 edasi tangivad hakkavad selle eest rohkem maksma ja saavad vähem sõita, seega maksavad VEEL pisut rohkem, et ikkagi lõpuks sama pealju sõita saaks. ja kes tangivad 98't, no nemad hakkavad esialgu siis ilmselt lihtsalt rohkem maksma. müüjale on kõik see bisnes kahtlemata tulus sest arvata on, et selle "öku" lisandi sisse solkimine teeb neile liitri kokkuvõttes odavamaks.
lisaks saab veel riik ka oma elanike taskust VEEL rohkem pappi kõige selle toreduse pealt, kuna saadav aktsiis ju suureneb ja seda hakkab kogunema rohkem. ühesõnaga kõigil on win-win. ilmselt ka automüüjatel kuna saab hakata rohkem tüüpe pikale lainele saatma mingite garantiiteemadega :D nojah, kõigil on win peale tarbija loomulikult :lol:
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2095
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas puna » 27 Apr 2018, 19:55

Koenigseggid on algusest saati sõitnud ka E85 ja saadakse sealt oluliselt suuremat võimu sellega
Kuid see ei ole selle teema asi nagunii siin osad sellest midagi aru ei saa nagu teemast välja saab lugeda
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585

Dusterx
Postitusi: 140
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Dusterx » 27 Apr 2018, 22:42

e85 peaks olema turul, väga super valik võimsatele turbomasinatele. Tänage rohelisi, mitte kaupmehi ega riiki. Ausaltöeldes on see kisa suht ära tüüdanud, ülejäänud kera saab hakkama, me vaesed eestlased jälle nurka surutud ja kannatame...Reaalselt on seda biosodi seal ilmselt mingis ulatuses juba pikemalt sees olnud, järeldan seda lihtsalt sellest, et kütus ei seisa enam, seobki rohkem vett ja toodab seisnud masinatel karpadesse ja muudesse sõeltesse suht kiiresti märkimisväärse saasta, mõned aastad tagasi see nii hull ei olnud. Ise kasutan juba mitu aastat kõikides masinates 98. See, et ta tera kallim on, kompenseeritakse minu silmis parema kütusega st vähemalt minu masinatel on 98 kulu väiksem kui 95 ehk siis saan paagiga kaugemale, mis on tsiklite puhul ju vägagi tervitatav. Eks neeger (isenügitav muruniiduk) hakkab ka siis 98't imema ja kogu moos. Ärge elage oma elu liiga keeruliseks, 98 sisse, kui alkohol ainult enda kõrile mokkamööda ja asi ants.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”