Biolisandiga kütus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 »

lennuki kütust sai vene ajal ja peale selle lõppu maa seest tasuta, suht piiramatus koguses. voolas meil siin lausa jõena karjääri mitu aastat järjest. see käis ka võrri sees kui bensuga käima panna ja siis paaki lennuki oma peale valada. sõbral võrr tiksus niimoodi nädal aega järjest talvel...tasuta sõita oli tore. sapakas töötas see bensuga pooleks ka päris edukalt :D



Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

koi kirjutas:

A 66 käis sääreväristaja paaki küll. Vahest pidi küll päris pikalt käima lükkama, aga kas bensu pärast, ei tea siiani. Vene soldatid tõid seda 200l vaadiga otse hoovile ja küsisid 3 rubla. Millest vene ajal bensiin tegelikult koosnes, ei tea, aga lehkasid need kõik räigelt.
Muide, lennuki kütusega on proovitud maja kütta, korraliku põletiga. Leek oli ilus, aga sooja andis väga vähe. Põlemis-põletamis tingimused igal kütusel ikka erinevad. Samuti oli mingil ajal ime tehnoloogia, et lisati mootori silindrisse pihustatud vett Oli ka õnnestunud juhuseid, kui mootor töötas enam-vähem normaalselt, aga sõi silindrid-kolvid auklikuks. Piiritus paagis seob vett. Sügisel, meie talvel, kevadel on niiskust õhus küllaga. Palju õnne meile!

:D Talvel kui temperatuuride kõikumised on 0C ümber üles ja alla siis pooliku paagiga tekkib sinna vett. Paratamatu nähtus.....selle eemaldamiseks on piiritus mis vee seob. Vanemad karburaatormootorid olid kütuse kohapealt vähenõudlikud, kui midagi ummistus sai ise hakkama. Otsepritse diislid on eriti nõrgad vee ja solkkütuse suhtes, remont on ulmeliselt kallis. Võsa Petsi saade kus MB sõitis alates uriinist kuni päevalille õliga on tänapäevastele diislitele utoopia. Bio komponendi lisamine bensiinile on EU nõue nagu banaani kõverus, neegrite maaletoomine ja muud lauslollused. Enam ei ole turumajandust vaid mingi subsideeritud "omajope" majandus kus võimulolijale lähedane saab eeliseid teistega võrreldes. Misso-sse on tekkinud hiiglaslik kitsefarm......endine minister (vist) omanik, tolknes seal. Kõik ümbrus unikiviga kaetud, hirmkallid tõsteseadmed seisavad....isegi maakaabliga on toodud uuele trafoalajammale 10KV pinge ja oh imet.......ka mõningaid kitsi oli näha! Kui on raha ja kõik on uued seadmed siis kõlbab ka uus kütus!

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Vaba turumajandust nagu ka demokraatiat pole kunagi olnud. On olnud ajupesu ja miraažide poole jooksvad inimmassid.

--
Vallo

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas:

lennuki kütust sai vene ajal ja peale selle lõppu maa seest tasuta, suht piiramatus koguses. voolas meil siin lausa jõena karjääri mitu aastat järjest. see käis ka võrri sees kui bensuga käima panna ja siis paaki lennuki oma peale valada. sõbral võrr tiksus niimoodi nädal aega järjest talvel...tasuta sõita oli tore. sapakas töötas see bensuga pooleks ka päris edukalt :D

Lennukikütus mida "maa sees" leidus või mida kontrollimatult maha valati oli ikkagi reaktiivi kütus ehk petrool,aga autosse kõlbas bensiin,mida kasutasid metsavahid ja muud taolised lennukid.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Maaks »

urmas66 kirjutas:

Lennukikütus mida "maa sees" leidus või mida kontrollimatult maha valati oli ikkagi reaktiivi kütus ehk petrool,aga autosse kõlbas bensiin,mida kasutasid metsavahid ja muud taolised lennukid.

Kõik õige, aga segatuna bensiiniga käib bensumootor ka petroooliga kuidagi. Olen ise proovinud (UAZ buss, vedasime suhkrupeete).

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Maaks kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Lennukikütus mida "maa sees" leidus või mida kontrollimatult maha valati oli ikkagi reaktiivi kütus ehk petrool,aga autosse kõlbas bensiin,mida kasutasid metsavahid ja muud taolised lennukid.

Kõik õige, aga segatuna bensiiniga käib bensumootor ka petroooliga kuidagi. Olen ise proovinud (UAZ buss, vedasime suhkrupeete).

raskel(1989 ntks) ajal läks Volga ka diisli bensiini seguga liikvele,detoneeris küll julmalt,aga sõita sai.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 319
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas wicked »

Sel ajastul jäi Mosse ellu ka seguga A76 + 1/3 isopropanooli oktaanarvu tõstmiseks.
Tutikas buumer sõitis ka nitrolahustiga ja kõige muuga mida garaazist leida võis. No mingi aja sõitis :D
Tänapäeval ma pigem väldiks selliste solkide, ka. E10, kasutamist.

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas argoa »

Soomes hakkas mitmes tanklas silma E85, see siis peaaegu piiritus. Silma jäi just hinna pärast 1,0XX liiter!

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 »

saksas müüakse ka seda e85 minuteada. samamoodi jäi sima odava hinnaga. aga kuhu seda tangitakse? mingid spetsmootorid?

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas argoa »

Jep, FlexFuel oli vist nimetuses. Volvo, Ford ja küllap veel mõned...

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Tuleb omandada flex fuel auto ja sinna saad tankida
https://en.wikipedia.org/wiki/Flexible-fuel_vehicle
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_f ... nufacturer
Nõukaajal vist isegi oli mingi volga mudel, mis töötas piiritusega.
Tuleb meelde see kild vene kalapüügi eripärast: Ma tahaks selle inseneri silma vaadata kes sellise masina lõi :-)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Hinna poolest pole mõtet erutusse sattuda, sest E85 kulu on kolmandiku võrra suurem. Põhiasi on ikka võimsus, peenemad autod keeravad automaatselt kruvisid peale, kui paagist võlujoogi avastavad.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas will111 »

ma hetkel ei teagi palju seal soomes see bensuliiter täpselt on, aga vist mitte oluliselt kallim enam kui eestis jah. nii et kokkuvõttes tuleb tõesti sisuliselt sama. ainult cng on vist endiselt päris soodne kraam, millega liikuda...ja kulub seda ka vähe.

vat oleks omal ajal kõik need ämari kütusebaasi paagid omale koju ümber pumbanud, küll nüüd segaks igasuguseid E'sid kokku ja sõidaks alles soodsalt igasuguste huvitavate sõidukitega :D

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas pühak »

urmas66 kirjutas:
Spoiler
pühak kirjutas:

76 täpne marginimi oli A-76. Sellega sõites ei saanud vähemalt Lada ega uute Mossede ja Volgadega üldse eriti gaasi anda, kohe hakkas detoneerima ja laiali lendamise oht oli suur. A-76-ga sõideti küll, aga kas siis piisavalt lahjade autodega või deforsseeriti mootorit, et laiali ei laseks. Süüte hilisemaks keeramine aitas ka natuke, aga kõik need meetodid tegelikult muutsid auto lahjemaks, seega liiga madal oktaanarv on jälle saadanast. Liiga kõrge oktaanarv jälle teeb mineku lihtsalt kehvemaks. Need mootorid, millele on kõrgem oktaanarv ette nähtud, on ise võimsamad ja kõrgem oktaanarv lihtsalt annab võimaluse seda võimsust kasutada.

Mootorid Mossede ja GAZ-24 peal olid tehasest nii 76 kui 93 jaoks, sapakas oli ainult 76-le ja Žigulliga ilma deforseerimata 76-ga sõita ei saanud.Lihtsalt see oleks olenud sirge mootori lõhkumine. Lisati plokikaanele kahe tihendi vahele leht või pandi lühemad küünlad või pandi pikematele küünaldele puks vahele. Küünaldega oli selline lihtsam ja igamehe tehtav töö,mis aga ei olnud parim lahendus.Plokikaane tõstmine andis igati normaalse tulemuse ja mootor küll tuntavalt lahjemaks ei muutunud.

Mul isal oli sigullil 2mm leht vahel ja sõitis 76-ga. Kui auto Tallinnas sigulli esinduses kapremondis käis, võeti tal see vaheleht ära, et esindus sellist asja ei pane. Siis keeras lihtsalt süüdet hilisemaks ja sõitis ikka 76-ga, ainult gaasi ei tohtinud põhja vajutada, muidu hakkas kohe lagisema. Esimesel võimalusel sai uus vaheleht pandud, vana alumiiniumleht oli 200 tuhande kilomeetriga servast omajagu ära põlenud. Uus leht sai vaskplekist.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: T7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas tuman »

will111 kirjutas:

ainult cng on vist endiselt päris soodne kraam, millega liikuda...ja kulub seda ka vähe.

Sõidan juba ca 2 aastat CNG passatiga, läbitud ca 60k kilomeetrit.
Praeguste kütusehindade juures tundub jah CNG-ga sõit suhteliselt tasuta sõitmisena.
Kes teab muidugi kaua see kestab...

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

argoa kirjutas:

Soomes hakkas mitmes tanklas silma E85, see siis peaaegu piiritus. Silma jäi just hinna pärast 1,0XX liiter!

Palju seal seda etanooli on? Rubla aja lõpus kui vaene aeg ja polnud mitte m----gi saada sai pobedasse kõiki solki valatud ja sõitis. Vanal kulunud mootoril oli surveaste 3 ja alla selle. Isegi kui mälu ei peta sai talvel vedelgaasi tangitud ja kork lahti jäetud....sõitis.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

85% on etanooli seal E85:s, mõned aastad tagasi maksis samapalju eurosente liiter, kuid on ka selle kütuse hind tõusma hakanud. Kusagilt jäi kõrvu, et Brasiilias müükse tanklates E100 kütust. Kes seal käind, võiks mainida kas tõsi v mitte.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

urmas66 kirjutas:
Maaks kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Lennukikütus mida "maa sees" leidus või mida kontrollimatult maha valati oli ikkagi reaktiivi kütus ehk petrool,aga autosse kõlbas bensiin,mida kasutasid metsavahid ja muud taolised lennukid.

Kõik õige, aga segatuna bensiiniga käib bensumootor ka petroooliga kuidagi. Olen ise proovinud (UAZ buss, vedasime suhkrupeete).

raskel(1989 ntks) ajal läks Volga ka diisli bensiini seguga liikvele,detoneeris küll julmalt,aga sõita sai.

Bensukas Avdi A80 sõidab ka vabalt aga diisel ja auto peavad olema varastatud, et ära tasuks.(võimsus langeb ca 2x ja saad esimesse tanklasse ära tahmata)

kawasaki zx7r
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas stretch »

TiitX11 kirjutas:
argoa kirjutas:

Soomes hakkas mitmes tanklas silma E85, see siis peaaegu piiritus. Silma jäi just hinna pärast 1,0XX liiter!

Palju seal seda etanooli on? Rubla aja lõpus kui vaene aeg ja polnud mitte m----gi saada sai pobedasse kõiki solki valatud ja sõitis. Vanal kulunud mootoril oli surveaste 3 ja alla selle. Isegi kui mälu ei peta sai talvel vedelgaasi tangitud ja kork lahti jäetud....sõitis.

Kuidas mootori kuludes surveaste väheneb?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas pühak »

RasmusL kirjutas:

85% on etanooli seal E85:s, mõned aastad tagasi maksis samapalju eurosente liiter, kuid on ka selle kütuse hind tõusma hakanud. Kusagilt jäi kõrvu, et Brasiilias müükse tanklates E100 kütust. Kes seal käind, võiks mainida kas tõsi v mitte.

Mõtlesin just, et Euroopas ei müüda 100%-list vist sellepärast, et muidu parmud hakkaks seda liitri kaupa pudelisse ostma.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Brasiilia on jah juba 1970ndatest seda asja ajanud, neil kasvab suhkruroog hästi, millest on lihtne etanooli teha. Hetkel vist kuskil pool sõidukikütusest on etanool ja ühtlasi on nad selle maailma suurimad eksportijad. Usun küll et seal on ka puhas piiritus tanklas müügil, mis imet seal enam ikka niiväga on - joomise vastu pannakse mürki sisse, meil on ka ehituspoes tehniline piiritus vabamüügis 3€ liiter.

E85 on kuni 85%, reaalselt kipub ikka natuke vähem olema.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas koi »

Kiduraks kipub jah see kütuse värk. Farmides kasutavad juba kütusena lehma sita haisu. Kuivkäimla omanikud modivad ka varsti oma lampkasti ja saavad kaminasse leegikese võbelema. Kui rohkem külalisi käib, võib toa soojaks saada...

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Sõitmine sõitmiseks aga kui nüüd meie kliimas ratas üle talve seisnud on, milline siis karburaator-mootoril igakevadine rutiin olema saab? Sügisene bensiin paagist ämbrisse, karburaator maha kakkuda ja läbi pesta? Rullist uus jupp kütusevoolikut ja mis veel?

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

reimps

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas reimps »

Mitte mulligi ei saa enam aru - mu rollu tahab 98-t, manualiski nii kirjas. Mis selle uus nimetus olema saab? Või jääb 98 siiski alles ja sama nime alla?

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

õemehe õemees kirjutas:

Sõitmine sõitmiseks aga kui nüüd meie kliimas ratas üle talve seisnud on, milline siis karburaator-mootoril igakevadine rutiin olema saab? Sügisene bensiin paagist ämbrisse, karburaator maha kakkuda ja läbi pesta? Rullist uus jupp kütusevoolikut ja mis veel?

Viimase paagi tangid 98't (seni kui ta veel solkimata on)

Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 303
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas zombi »

reimps kirjutas:

Mitte mulligi ei saa enam aru - mu rollu tahab 98-t, manualiski nii kirjas. Mis selle uus nimetus olema saab? Või jääb 98 siiski alles ja sama nime alla?

Vot see huvitab mind kah- kas 98 siiski jääb alles või ei? Läksin isegi 98'le üle. Ja artiklist seda välja ei loe, kaoks nagu maa pealt see mark.

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Jesper »

õemehe õemees kirjutas:

Sõitmine sõitmiseks aga kui nüüd meie kliimas ratas üle talve seisnud on, milline siis karburaator-mootoril igakevadine rutiin olema saab?

Ma isiklikult kavatsen kasutada sellist mega rutiini või nagu tänapäeval öeldakse lifehacki, et panen kevadel tsikli käima ja hakkan sõitma :wack:

Aga kindlasti ei tee kõige võimaliku läbipesemine, lahtivõtmine, aluspükste väel ümber tsikli karates nõiatrummi tagumine jms midagi halvemaks :)


reimps

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ouou, itaallase omanik siin, meil pole see värk nii lihtne :)
Isegi 2 generatsiooni tagasi RSV/Tuonod ei sallinud solki nimega 95.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas Kirs »

reimps kirjutas:

Isegi 2 generatsiooni tagasi RSV/Tuonod ei sallinud solki nimega 95.

Ainult selle solgiga ma 4 aastat probleemideta sõitsingi. Proovisin korra ka 98 -t, aga mingit muutust ei tundnud.

SERTÃO
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”