SV1000 siduriprobleemid?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
SV1000 siduriprobleemid?
Tere,
Mure järgmine:
Puki otsas käiku sisse lüües hakkab tagumine ratas kohe kiiresti pöörlema. Kui jalaga ratas seisma pidurdada (suht suure võitlusega), jääb seisma. Sidurit uuesti pumbates kordub sama asi. Selline tunne nagu ei lahutaks täielikult? Sõites ei saa väga midagi aru, käik sisse, käib väike nõks lihtsalt. Käik sees sidur all lükkamine jupp maad raskem kui vabakäiguga sama tegevus. Räägivad, et ei ole mingi SV iseärasus.
Õli sai mõni nädal tagasi vahetatud, õhku ka nagu sisse ei jäänud. Ei oska öelda, kas enne seda oli sama või teisiti.
Talvel sai kogu sidurimäng lahti võetud, korv taastatud ja kokku tagasi laotud. On seal üldse võimalik midagi nii valesti kokku panna, et ta nii käituma hakkaks?
Ideid?
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
siduri õli oli must ka? neil on siduri töösilindriga tüüpviga.
Minuomal läks enne töösilindri vahetust värske õli paarisaja kilomeetriga mustaks uuesti.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Kusjuures, kui sa praegu mainid, siis jah.
Siduril ja piduril sai õli vahetatud samaaegselt. Siduri oma tunduvalt tumedam kui piduril. Must muidugi ei ole.
Ehk uut töösilindrit hankima?
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
tuman kirjutas:Spoiler
simp kirjutas:siduri õli oli must ka? neil on siduri töösilindriga tüüpviga.
Kusjuures, kui sa praegu mainid, siis jah.
Siduril ja piduril sai õli vahetatud samaaegselt. Siduri oma tunduvalt tumedam kui piduril. Must muidugi ei ole.
Ehk uut töösilindrit hankima?
Vaata kui kiiresti uuesti läheb. Lisasin täpsustuse ilmselt siis kui sa kirjutasid.
Minu rattal läks paarisaja kilomeetriga uuesti mustaks. Eelmine suvi sai töösilinder vahetatud ja nüüd on pikalt okei olnud.
Kui aus olla, siis ma muid sümptomeid ei täheldanud ja ei tea kas see võib seotud olla. Lihtsalt midagi mida tasuks kontrollida.
Piipz oskab sellest veast rohkem rääkida ilmselt.
Spoiler
Piipz kirjutas:Ping
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
simp kirjutas:Spoiler
tuman kirjutas:simp kirjutas:siduri õli oli must ka? neil on siduri töösilindriga tüüpviga.
Kusjuures, kui sa praegu mainid, siis jah.
Siduril ja piduril sai õli vahetatud samaaegselt. Siduri oma tunduvalt tumedam kui piduril. Must muidugi ei ole.
Ehk uut töösilindrit hankima?Vaata kui kiiresti uuesti läheb. Lisasin täpsustuse ilmselt siis kui sa kirjutasid.
Minu rattal läks paarisaja kilomeetriga uuesti mustaks. Eelmine suvi sai töösilinder vahetatud ja nüüd on pikalt okei olnud.
Kui aus olla, siis ma muid sümptomeid ei täheldanud ja ei tea kas see võib seotud olla. Lihtsalt midagi mida tasuks kontrollida.
Piipz oskab sellest veast rohkem rääkida ilmselt.
Paarsada ainult sõitnudki peale õlivahetust ja õli tunduvalt tumedam kui piduri oma.
Kustkohast uue tellisid/mis see hind tuli?
Vaatan, et jee-bais mingid repair kitid ka, kellelgi nendega on kogemusi, tasub ära?
https://www.ebay.com/itm/GENUINE-NISSIN ... pq&vxp=mtr
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Kas see on ikka probleem, kui õli kiirelt tumedaks läheb? Aprilia Tuono puhul siduriõliga sama asi. Vahetad uue vastu, kui üsna pea on jälle tume. Ongi selline eripära, mille tagant probleeme otsida ei ole mõtet.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Sv'l on sellele konkreetne lahendus olemas.
Mul oli kiire/olin laisk ja lasin neemel enne euroopa tuuri ära vahetada. Maksis vist 60+vahetus.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8781
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 128 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Selle alumise silindri asukoht seal keti juures on paha. Keti pealt lendab silindri kummitihenditele (ja sellele tõukevardale) liiva jms õliplöga ja see rikub tihendi kiiresti ära. Sealt ka tume õli ja õlilekked. Aitaks idee järgi ka tihendivahetus, kuid kuna silindri pind on ilmselt kraabitud ja see ise ei maksa kuigi palju ka esinduses (silinder siis), soovitan osta komplekti ja rahu majas.
Tulevikus tasuks aga silindri ümbrust tihemini puhastada.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8781
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 128 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: SV1000 siduriprobleemid?
mis tuonosse puutub, siis sellel, vähemalt vanematel tuonodel, on mingi tihendidisaini viga. vahetad silindri ära, varsti ikka sama jama. abiks aftermarket silinder, näiteks selline http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... _ACSC.html
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Tänud kõigile info eest.
Võtan täna kogu sidurimängu lahti ja vaatan üle / puhastan.
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Tuonol pesin ma mitu korda siduri peasilindrit ning mitu korda pesin ka tervet süsteemi enne kui puhas vedelik pidama jäi. On võimalik, püsis 1.5a puhtana, järelikult jäi pidama.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Võtsin täna alumise otsa lahti. Kõik tundus tiptop ja suhteliselt puhas. Kummist osad olid terved, peale vaadates ehk liigagi terved. Täiesti võimalik, et hiljuti remonditud/vahetatud.
Heebli juurest on vähe teine jutt, seal kaitsekumm ribadeks ja seest päris roostene. Tellisin UK-st remondikomplekti, loodetavasti sellest abi.
Ega seal väga muid variante väga olla saa kui ainult ülemine ots õhtal?
Edit: panen siia ka hinnapäringu Ramost, ehk kellelegi abiks:
Alumine, töösilinder maksab 72.-EUR
Ülemine, ehk pump 168.-
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Infoks järeltulevatele põlvedele.
Peasilindri remondikomplekt tuli ära, sai vahetatud ja algselt kirjeldatud probleem leidis lahenduse.
Puki otsas sidurit lahutades ratas enam ei keerle, jääb seisma nagu peabki. Lisaks vaba pealt käiku sisse lüües on "nõks" palju väiksem.
Ehk siis probleemiks oligi töösilindri väsinud kummid mis ei suutnud enam piisavat survet tekitada siduri täielikult lahutamiseks.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: SV1000 siduriprobleemid?
Piipz kirjutas:mis tuonosse puutub, siis sellel, vähemalt vanematel tuonodel, on mingi tihendidisaini viga. vahetad silindri ära, varsti ikka sama jama. abiks aftermarket silinder, näiteks selline http://www.oberon-performance.co.uk/aca ... _ACSC.html
See on 1 ja 2 genil mõlemal küljes, alles v4-st lahendatud.
Oberon teeb asja korda, aga samamoodi võib paari aasta tagant lihtsalt tihendi vahetada, letikaup kah. Tervet silindrit pole vaja vahetada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.