Vaakumkork
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 3
- Liitunud: 13 Aug 2016, 17:13
- Tsikkel: Kawasaki ER-6N
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vaakumkork
Tervist,
Ehk oskab keegi öelda, millisest Tallinna poest selliseid korke leida võiks?
Suurus: 3/8"
Ratas: Kawasaki ER6N 2006
Re: Kus leida selliseid vaakumkorke?
Täpselt ei tea, aga sellised tulevad igasugu hüdro- ja pneumovidinatega kaasa, et keermeid kaitsta ja mingi läbu voolikusse ei satuks. Ehk siis Baltflex ja Hydroscand oleks esimesed kohad, kust ma küsiks, äkki saad lihtsalt aitähi eest?
-
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 191 korda
Re: Kus leida selliseid vaakumkorke?
Täitsa mõnus eesti keel.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 3
- Liitunud: 13 Aug 2016, 17:13
- Tsikkel: Kawasaki ER-6N
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kus leida selliseid vaakumkorke?
franz125 kirjutas:Täitsa mõnus eesti keel.
Lihtsustatud just sinu jaoks.
-
- Postitusi: 3183
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 191 korda
Re: Vaakumkork
Hoopis teine tubakas
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Vaakumkork
Mis nende korkide paigaldamisega muutuda võiks?
Või oskab keegi lühidalt kirjeldada, mida Air Switching Valve üldiselt teeb ning miks võiks olla tarvilik selle toru kinni panna?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8764
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 324 korda
- Kontakt:
Re: Vaakumkork
Kui on stock ratas, siis ei muutu suurt midagi peale selle, et sa seda muutsid.
Kui aga on õhufiltrid ja summutid ära vahetatud, siis selle eemaldamise/disablimisega väheneb "paukumine".
Sellel asjal on erinevate rataste puhul erinevad nimed, kuid seda võiks siis "õhupritseks" nimetada e. süsteemi lisatakse lisaõhku, et põlemata gaasid summutis ikka lõpuni põleksid.
Ühesõnaga, emissioonide värk.
Osadel ratastel pannakse see süsteem kinni (või eemaldatakse) kaalu pärast, ühel KTM-il sai vist ligi poolteist kilo voolikuid ja klambreid minema visata.
Kui mul oli Yamaha XT660r, siis ma oma suht lahtise summutiga pidin selle asja kinni panema, sest muidu paukus nii, et leek oli väljas.
Ehk siis kui sa ei tea, miks seda ära oleks vaja võtta, siis ilmselt ei olegi.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.