2003 Kawasaki z1000 - vooluga mured - Lahendus leitud: uus aku!
Tere,
Lugu selline: Täna hommikul käivitus kenasti masin ja sõitsin tööle. Töölt tulles masin ei käivitunud, vaevu suutis enda nö. käivituseelseid piiksud ja prääksud teha.
Nädal tagasi vahetasin küünlad ära. Sest pill turtsus ja no vanad küünlad olid päris inetud. Peale seda läks FI tuli põlema, vahel veidi nagu vilksatas kustu ka algul aga nüüd põleb stabiilselt. Kuid masin töötab väga hästi. Kuna enda arust ühendasin kõik juhtmed ära, siis sõitsin siiani kuni enam masin ei toimeta ( jep polnud parim idee).
Mõned päevad enne küünalde vahetust sai pandud ka uus aku, kuna vana laadisin täis, näitas et ok. Aga 1 öö seisis masina peal ja hommikul ei käivitunud. Tester näitas nö. täis laetud akul 12,3v. seega vähe. Ideaal oli vist 12,6-12,8 kui õigesti mäletan. Sügisel kui masin gaaraaži sai viidud laadimise mured puudusid ning aku seisis terve talve mul toas. Anyway- aku oli vähemalt 2a vana juba minu käes, pagan teab kaua eelmine omanik sõitis, seega aeg oli uus panna.
Sellest saati kui aku vahetatud ja küünlad ka olen igapäev sõitnud tööle ja koju ja mujalgi mingi 300-400km kindlasti, kõik töötab kenasti, ainult FI tuli helendas silma.
Täna siis peale seda kui enam ellu ei ärganud, andsin boosteriga voolu, käivitus koheselt ja nii kui boosteri eemaldasin suri välja. Kui laadimine on olemas, siis peaks ju isegi kutu akuga käima jääma masin ja seda vaikselt elustama hakkama sõites?
Igatahes tõin aku koju, laadija näitas et täiesti surnud ja jätsin laadima. Homme proovin täisakuga käivitada ja koju sõita, et lähemalt uurima hakata, kuid sooviks teie ideid mida jälgida.
Põhi küsismused on:
Kas tõesti puudub laadimine ja tutika akuga võib saada sõita nii palju ja isegi ei näita väsimise märke käivitamisel?
Kas see FI tuli viitab, et ma suutsin ikka mingi pistiku kuskil lahti jätta ja tõesti ei laegi? Oskab ehk keegi öelda, kus see pistik/massi kaabel vms. asub?
Tänan teid abi eest!