Ratas vajus üsna pehmelt garaažis külili ja kukkumispunnide tõttu mingeid vigastusi ei kaasnenud peale kõvera tagapiduri hoova. Kas leidub kuskil keegi, kes kõvera hoova taas sirgeks painutaks/töötleks. Kõver on ainult hoova pedaali poolne osa, vedru- ja pidurimehhanism on korras. Vajadusel saan ka kõverast hoovast pildi teha. Rattaks Yamaha FZ1-N (2007) ja originaalhoob (sirgena) näeb ise välja selline:
Käed on olemas, õigeid vahendeid mitte. Kellegi jaoks, kes metallitöödega tegeleb, lihtne viis raha teenimiseks. Ja minu jaoks oleks lahendus probleemile. On nõudlus ja on pakkumine, nii turg töötab.
Ja muidu...tänud hea soovituse eest, said tõesti heaks abiks olla!
Ma jagan sulle ka ühe soovituse - kui midagi asjalikku öelda pole, siis ei ole vaja öelda!
Kuumutamine oleks abiks painutamisel, aga et hoob tulega lillaks ei muutuks, on variant fööniga aidata. Mul on tavalisest kangem föön olemas, võin kruustangide vahele panna ja proovida. Vastutust ei võta.
Kas tõesti on tegemist nii naeruväärse sooviga, et normaalseid vastuseid ei ole võimalik saada? Või näitavad need lihtsalt siinse keskmise foorumlase taset?
Tänan vastajaid, kes võtsid vaevaks päriselt hetkeks kaasa mõelda.
Kas eemaldad ise või peab selle töö ka tegema? Ainult väänamine 10, koos eemalduse ja paigaldusega 50. "iluteenust" ei paku ehk et peale väänamist võivad vidinale jääda peale märgid sellest, et on väänatud, sellesisulisi pretensioone hiljem ei rahulda. Tulema peab Keila kanti ja kui reaalselt huvi siis kirjuta erasõnumisse, täna olen kohapeal.
Kas tõesti on tegemist nii naeruväärse sooviga, et normaalseid vastuseid ei ole võimalik saada? Või näitavad need lihtsalt siinse keskmise foorumlase taset?
Pole soov ei naeruvaäärne ega reaktsioon kesmise taseme näitaja. Mõned foorumlased, kellel on korralik töölaud ja kruustangid (ning alasi), millega õnnestub see vidin kenasti sirgeks saada on ilmselt unustanud, mis tunne on, kui võimalused puuduvad. Muidugi võib kullinokkadega pidurihooba väänata aga sel viisil tehtu ei kannata pärast mingit kriitikat.
Kas tõesti on tegemist nii naeruväärse sooviga, et normaalseid vastuseid ei ole võimalik saada? Või näitavad need lihtsalt siinse keskmise foorumlase taset?
Tänan vastajaid, kes võtsid vaevaks päriselt hetkeks kaasa mõelda.
Sa võiks lihtsalt üles näidata veidi austust kaasfoorumlaste suhtes ja oma soovi veidi sõbralikumalt sõnastada. Hetkel jääb mulje, et keegi hea inimene peab välgukiirusel kohale tormama, heebli maha võtma ja tagasi monteerima.
Mootorrataste remondiga tegeleb muuseas päris mitu firmat (seal oleks asi ilmselt juba ammu korda tehtud väikese tasu eest)
Sa võiks lihtsalt üles näidata veidi austust kaasfoorumlaste suhtes ja oma soovi veidi sõbralikumalt sõnastada. Hetkel jääb mulje, et keegi hea inimene peab välgukiirusel kohale tormama, heebli maha võtma ja tagasi monteerima.
Mootorrataste remondiga tegeleb muuseas päris mitu firmat (seal oleks asi ilmselt juba ammu korda tehtud väikese tasu eest)
Äkki viitad milline osa minu soovist oli ebasõbralikult või mitte austavalt (või kedagi halvustades) sõnastatud? Tean siis järgmisel korral sellega arvestada. Päriselt. Ma proovisin enda arust probleemi ja soovi väga selgelt ja arusaadavalt kirja panna, kuid nähtavasti mitte piisavalt.
Mis puudutab tasuta, välgu kiirusel, minu ette antud kohas demontaaži/montaaži ja kogu töö ära tegemist, siis kust sa selle välja lugesid?
Ma ju täitsa ühemõtteliselt ütlesin, et olen loomulikult valmis töö eest tasuma, mul lihtsalt endal linnakorteris elades puuduvad vahendid, et seda (jah, väga lihtsat) tööd ära teha. Ja kohale lähen loomulikult ise ja hoova maha võtmise ja peale panekuga saan vast ka ise hakkama.
Ja ma ei ole eeldanud, et kõik foorumikasutajad peaksid mulle jooksujalu tööriistad käes füüsiliselt appi tõttama, ka mõni soovitus asjaliku metalliga tegeleva ettevõtte suunal oleks väga okei ja suureks abiks.
Ehk siis selle asemel, et sapiselt 1000€ eest abi pakkuda, oleksid ju võinud sõbralikult (vastavalt omaenda soovitusele) viidata mõnele toredale metallitöökojale ja kõik oleks rõõmsad. Mina saan murest lahti ja keegi saab paagitäie meelehead.
ebasõbralikkust mina välja ei lugenud, küll aga täiesti ebapiisavat infot...ehk siis info puudumist!
vast kõige olulisem - kus sa asud? kas vidinat tuleb maha monteerida või oled seda juba teinud ja polegi muud vaja kui vaid painutada? kas ootad, et seda tööd tehtaks tasuta või pakud mingit omapoolset kompensatsiooni või mingi kolmas variant? mis materjal? kas ootad, et vidin on peale "töö" ära tegemist välimuselt nagu uus või tahad lihtsalt, et asi saaks enamvähem sirgeks tagasi?
ühesõnaga kogu see info oli puudu algses postituses ja selle asemel oli paras ports infot, et kuidas sul kang kõveraks läks ja millised muud asjad terveks jäid. mis on tegelikult täiesti ebavajalik teada. alustada...ja teinekord ka piirduda võiks siiski olulise ja vajalikuga lõpuks mulle tundub, et sul polegi midagi muud vaja kui lihtsalt kruustange - võibolla siis sedasi olekski pidanud küsima - kas siin leidub kedagi (linnas, vallas või misiganes asula x lähistel) kellel on kodus või tööl kruustange
Jeesus mariia küll, mis krdi infot, ega see esimene kord pole kui kellelgi tsikkel külili kukkus. Mine suvalisse motoasutusse, kus tagaruumist vahel kolkimist ja suruõhutööriistade häält kostab, ja kurda oma mure ära. Kui hoob on terasest ja välimus pole megaoluline, siis tõenäoliselt tehakse see kaks liigutust haamriga ootetööna ära. Kui üldse kohe ideid ei tule, kuhu minna, siis vaata Kaupmeeste sektsioonist rohelise teemaalgataja nimega teemasid - esimeses postituses on kohe kirjas, kas haamrid on majapidamises või mitte. Ma näen seal lausa ühte hetkel, kus firma nimi on tuletatud sõnade "mootorratas" ja "remont" esitähtedest Kuna tõenäoliselt ei ole see viimane sinu sõidukit tabav probleem, mida korteris raske remontida on, siis toimib see käik ka hea uurimustöö või suhtesoojendajana selleks, et järgmine kord oleks kogu protssess juba sujuvam.
Mingisse suurde metallifirmasse pole mõtet üldse oma lingiga sudima minna, kui just pole plaanis 2500 tutikat custom linki tellida, ja siis on ka joppamise värk et millal õnnestub su mikrotellimus tähtsate Rootsi onude vahele ära mahutada.
Kui kõver see hoob siis on? Pilt oleks hea. Ära sinna mine, kus fööniga tööd pakutakse! Ma ei viitsi hakata loengut pidama, milleks ja kui palju metalli peab kuumutama. Ma selle väikese abi eest küll raha ei tihka küsida. Tule ma teen selle sirgeks.
Ära sinna mine, kus fööniga tööd pakutakse! Ma ei viitsi hakata loengut pidama, milleks ja kui palju metalli peab kuumutama.
Olen selle Leisteri fööni abil palju asju "ära päästnud", seepärast pakkusin variandi. Aga pea see loeng ikka ära, kus tõestad, et metall ei purune või ei teki mikropragusid külmana väänates. Polaarkülmas võivad masinatel jubinad puruneda nagu oleks klaasist.
Suur kummardus abi ja vihjete eest, asi korras ja mure lahendatud!
Ei läinud vaja ei kruustange, ega kuumutamist, polnud vaja isegi hooba lahti monteerida. Piisas, kui üks mees õigest kohast tangidega hoova ilusti ära fikseeris ja teine hoova otsast torujupiga õigesse asendisse väänas. Hoob oli üpris kõver, aga kuna terasest (mitte alumiiniumist), siis seda andis täitsa kenasti õigesse asendisse tagasi painutada (ilma katki murdmata). Igaljuhul tänud veelkord ja turvalisi kilomeetreid!
Suur kummardus abi ja vihjete eest, asi korras ja mure lahendatud!
Ei läinud vaja ei kruustange, ega kuumutamist, polnud vaja isegi hooba lahti monteerida. Piisas, kui üks mees õigest kohast tangidega hoova ilusti ära fikseeris ja teine hoova otsast torujupiga õigesse asendisse väänas. Hoob oli üpris kõver, aga kuna terasest (mitte alumiiniumist), siis seda andis täitsa kenasti õigesse asendisse tagasi painutada (ilma katki murdmata). Igaljuhul tänud veelkord ja turvalisi kilomeetreid!
Been there, done that. Ega ilmaasjata kullinokkasid ei pakkunud.