Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Tervist.
Sattus siis minu kätte selline seade, nagu Pandora DXL 1200L kahepoolse sidega alarm, gps seade, igast mobiili teel juhitavad mootori blokid, puldiga signad ja kaugkäivitused jne, täislaks uhke värk ühesõnaga.
https://www.skroutz.gr/s/14281321/Pando ... -Moto.html

"Sattus" just sellistel tingimustel, et installin ära ning annan tagasisidet toote kohta. Asi ei ole Eestis hetkel veel müüdav ega kättesaadav.
A kui pakuti 380 eurost vidinat, siis why not, proovime ära.
Ehk siis oleks selle installimisel natuke abi vaja, et kuhu kohta ühendused teha.
Rattaks on 2008 ZX10R

Kellel huvi, siis seadme manual on siin: http://pandorainfo.com/wp-content/uploa ... 25x180.pdf
Lehekülg 16 ja 33 on wiring diagram.
Arusaamatuks on jäänud järgmised juhtmed, et kuhu need täpsemalt ühenduvad:
Wire ”3” (White) (+/-)
— Tachometer input. It is an analog input of the tachometer signal. It connects
to the tachometer wire or to the signal wire of nozzle, which provide stable pulses of any polarity
corresponding to the RPM
- Tachometer input, okei,selle leian vajadusel ratta manualist üles. Aga misasi on "Signal wire of nozzle" ? Äkki sinna lihtsam ligi pääseda ?
Wire ”5” (Gray) 200mA (-) INP4/CH1
— Factory preset is “Clutch handle input”. It is a negative (-)
channel of the guarded zones with maximum load current 200mA. It can operate as input (INP)
and as output (CH). This wire connects to a wire that becomes grounded when the clutch handle
is pressed.
- Ma ei ole kursis isegi, mis asi see signaali saab, kui sidurit tõmmata ? Kus ma selle signaali leida võiks ? Mida ma ratta service manualist otsima peaks.
Wire ”6” (Green) 200mA (-) CH4
— Factory preset is “NC Blocking”. It is a negative (-) channel
with maximum load current 200mA. The channel is used to control a blocking relay with normally
closed logic. The channel is enabled (blocking is activated) when the ignition is switched on in the
armed mode and there is no radio tag in the coverage zone when ignition is switched on (in the
Immobilizer mode).

If it is assigned as ”NO Blocking” – The channel is used to control a blocking relay with normally open
logic. The channel is enabled (blocking is deactivated) when the system is disarmed and there is a
radio tag in the coverage zone when ignition is switched on (in the Immobilizer mode).
- Kui aus olla, siis sellest ma ei saa üldse aru.
Wire ”10” (Brown/Yellow) (-) INP1
— Factory preset is “Trunk input”. It is a negative (-) input of the
guarded zones. This wire connects to a wire that becomes grounded when the pannier opens. It is
required to change input type to NC in the Inputs settings if a reed sensor is used.
- Kas mingid rattad on nii uhked, et reageerivad sellele, kui keegi peaks istme küljest kangutama ? Mina jätan vist kasutamata selle lihtsalt sel juhul
Wire ”11” (Brown) (-) INP2
— Factory preset is “Neutral”. It is a negative (-) input of the remote and
automatic engine start control. This wire connects to a wire that becomes grounded when the gear
lever in the neutral position.
- Jällegi, kus ma võiks leida või mida ma peaks ratta service manualist otsima ? Mis seda signaali edastab ?
Wire ”13” (Pink) 200mA (-) CH3/INP6
— Factory preset is “Starter”. It is a negative (-) channel with
maximum load current 200mA. This output is used to control starter relay for remote and automatic
engine starts
- Enne starteri releed peab ühenduse tegema ? Mitte relee ja starteri vahele ?
Wire ”14” (Blue) 200mA (-) CH2/INP5
— Factory preset is “Ignition”. It is a negative (-) channel with
maximum load current 200mA. This output is used to control ignition relay for remote and automatic
engine starts and for “in series (incut)” connection of the ignition.
- Jällegi, ühendus on enne releed ?

Ehk viitsib keegi sportlikust huvist kaasa mõelda :)
Tahaks ise selle asjaga hakkama saada, puhtalt selle pärast, et siis jälle kogemuse võrra rikkam + ratast maha müües on lihtsam deinstalli teha.
Ma väga ei usu, et uus omanik selle eest mulle maksta tahab + endal on uue ratta peale hea panna :)
Aga just in case, palju sellise asjanduse install kellegi poolt maksta võiks ?



Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas morse »

Hei
Väga süvitsi pole läinud aga teen esimesed pakkumised sinu teksti sees selle kohta, mis mida võiks tähendada:

Ahfrsk kirjutas:

Tervist.

Sattus siis minu kätte selline seade, nagu Pandora DXL 1200L kahepoolse sidega alarm, gps seade, igast mobiili teel juhitavad mootori blokid, puldiga signad ja kaugkäivitused jne, täislaks uhke värk ühesõnaga.
https://www.skroutz.gr/s/14281321/Pando ... -Moto.html

"Sattus" just sellistel tingimustel, et installin ära ning annan tagasisidet toote kohta. Asi ei ole Eestis hetkel veel müüdav ega kättesaadav.
A kui pakuti 380 eurost vidinat, siis why not, proovime ära.
Ehk siis oleks selle installimisel natuke abi vaja, et kuhu kohta ühendused teha.
Rattaks on 2008 ZX10R

Kellel huvi, siis seadme manual on siin: http://pandorainfo.com/wp-content/uploa ... 25x180.pdf
Lehekülg 16 ja 33 on wiring diagram.
Arusaamatuks on jäänud järgmised juhtmed, et kuhu need täpsemalt ühenduvad:
Wire ”3” (White) (+/-)
— Tachometer input. It is an analog input of the tachometer signal. It connects
to the tachometer wire or to the signal wire of nozzle, which provide stable pulses of any polarity
corresponding to the RPM
- Tachometer input, okei,selle leian vajadusel ratta manualist üles. Aga misasi on "Signal wire of nozzle" ? Äkki sinna lihtsam ligi pääseda ?
FI pihusti juhe mingisugune? Ausaltöeldes ei saa ise ka aru sellest. Võta tahhoka pealt, ohutum asi, mida näppida.

Wire ”5” (Gray) 200mA (-) INP4/CH1
— Factory preset is “Clutch handle input”. It is a negative (-)
channel of the guarded zones with maximum load current 200mA. It can operate as input (INP)
and as output (CH). This wire connects to a wire that becomes grounded when the clutch handle
is pressed.
- Ma ei ole kursis isegi, mis asi see signaali saab, kui sidurit tõmmata ? Kus ma selle signaali leida võiks ? Mida ma ratta service manualist otsima peaks.
Ma saan aru, et see on siduri lingi lüliti. See on lenksul.

Wire ”6” (Green) 200mA (-) CH4
— Factory preset is “NC Blocking”. It is a negative (-) channel
with maximum load current 200mA. The channel is used to control a blocking relay with normally
closed logic. The channel is enabled (blocking is activated) when the ignition is switched on in the
armed mode and there is no radio tag in the coverage zone when ignition is switched on (in the
Immobilizer mode).

If it is assigned as ”NO Blocking” – The channel is used to control a blocking relay with normally open
logic. The channel is enabled (blocking is deactivated) when the system is disarmed and there is a
radio tag in the coverage zone when ignition is switched on (in the Immobilizer mode).
- Kui aus olla, siis sellest ma ei saa üldse aru.
Immot on mõeldud. Et paned mingi kolmanda osapoole relee või on juba tsiklil relee, mis ei lase tsiklit käivitada. Tavapäraselt see "blocking" relee lülitub siis kui süüde on sees, run/off on run asendis ja käik on väljas või käik sees ja sidur samaaegselt all (küljejalg mängib ka rolli).
Sina saad nüüd sinna lisada sellise reegli, et kui sul pole alarm maas ja immo kaasas, siis tsikkel käima ei lähe.
NO on selline relee, mille klemm on muidu lahti ja teeb klõpsu kui vool taha tuleb.
NC on vastupidi.

Wire ”10” (Brown/Yellow) (-) INP1
— Factory preset is “Trunk input”. It is a negative (-) input of the
guarded zones. This wire connects to a wire that becomes grounded when the pannier opens. It is
required to change input type to NC in the Inputs settings if a reed sensor is used.
- Kas mingid rattad on nii uhked, et reageerivad sellele, kui keegi peaks istme küljest kangutama ? Mina jätan vist kasutamata selle lihtsalt sel juhul

Lausa nii targad, et teavad, kui küljekohvri uks on lahti... Aga jah, istmele võid ka selle omakorda ühendada...

Wire ”11” (Brown) (-) INP2
— Factory preset is “Neutral”. It is a negative (-) input of the remote and
automatic engine start control. This wire connects to a wire that becomes grounded when the gear
lever in the neutral position.
- Jällegi, kus ma võiks leida või mida ma peaks ratta service manualist otsima ? Mis seda signaali edastab ?

See on mootorist tulev neutraalianduri juhe. Käigukastis läheb üks lüliti massi, kui N sees on. Juhe ühendub tihti mingisse nõmedasse kohta nagu näiteks veoketi lähedusse.

Wire ”13” (Pink) 200mA (-) CH3/INP6
— Factory preset is “Starter”. It is a negative (-) channel with
maximum load current 200mA. This output is used to control starter relay for remote and automatic
engine starts
- Enne starteri releed peab ühenduse tegema ? Mitte relee ja starteri vahele ?
Kindlasti enne. Kui on enne pendiksit (suurt releed) lisaks väike relee, siis võiks seda juhtida, kui ei, siis pendiksi väikseks klemme, mitte neid pakse juhtmed.

Wire ”14” (Blue) 200mA (-) CH2/INP5
— Factory preset is “Ignition”. It is a negative (-) channel with
maximum load current 200mA. This output is used to control ignition relay for remote and automatic
engine starts and for “in series (incut)” connection of the ignition.
- Jällegi, ühendus on enne releed ?
Jah.

Ehk viitsib keegi sportlikust huvist kaasa mõelda :)
Tahaks ise selle asjaga hakkama saada, puhtalt selle pärast, et siis jälle kogemuse võrra rikkam + ratast maha müües on lihtsam deinstalli teha.
Ma väga ei usu, et uus omanik selle eest mulle maksta tahab + endal on uue ratta peale hea panna :)
Aga just in case, palju sellise asjanduse install kellegi poolt maksta võiks ?

Ise võid teha ja kogemus on kindlasti väga väärtuslik aga võta keegi ligi. Enamus nendest, mis sa küsisid võivad vale ühendamise korral su seadmele liiga teha. Halvemal juhul ka rattale. Pane tähele, et seade juhib paljude asjade miinus poolt. Tihti on minu kogemuses tsiklil teisiti, releel on miinus kogu aeg peal ja lülitist juhitakse plussi.

Edu!


red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas red buell »

Mul vedeleb sama asi juba tükkaega kapi peal. Vaatasin seda ja mõtlesin, et miks on vaja asju nii keeruliseks teha. Olen paigaldanud üle tuhande alarmi oma elu jooksul ja tekkis minulgi küsimusi selle seadme kohta. Otsustasin et oma rattale ma seda ei viitsi paigaldada.
Küsimusi saad ju esitada selle seadme maaletoojale Autoextra.ee

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

red buell kirjutas:
Spoiler

Mul vedeleb sama asi juba tükkaega kapi peal. Vaatasin seda ja mõtlesin, et miks on vaja asju nii keeruliseks teha. Olen paigaldanud üle tuhande alarmi oma elu jooksul ja tekkis minulgi küsimusi selle seadme kohta. Otsustasin et oma rattale ma seda ei viitsi paigaldada.
Küsimusi saad ju esitada selle seadme maaletoojale Autoextra.ee

Saan ma õigesti aru, et sinu kutse on rataste ümberehitus, nende elektritööd ning alarmide paigaldus ?
Mul ega ühelgi teisel heausklikul toote ostjal ei ole siis lootustki seda ühendatud saada ju ? :D

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas red buell »

Ahfrsk kirjutas:
Spoiler
red buell kirjutas:

Mul vedeleb sama asi juba tükkaega kapi peal. Vaatasin seda ja mõtlesin, et miks on vaja asju nii keeruliseks teha. Olen paigaldanud üle tuhande alarmi oma elu jooksul ja tekkis minulgi küsimusi selle seadme kohta. Otsustasin et oma rattale ma seda ei viitsi paigaldada.
Küsimusi saad ju esitada selle seadme maaletoojale Autoextra.ee

Saan ma õigesti aru, et sinu kutse on rataste ümberehitus, nende elektritööd ning alarmide paigaldus ?
Mul ega ühelgi teisel heausklikul toote ostjal ei ole siis lootustki seda ühendatud saada ju ? :D

Ma arvan, et see süsteem on mõeldud professionaalide poolt paigaldamiseks mis ei tähenda, et sina või keegi teine asjaarmastaja selle paigaldamisega hakkama ei saa :bsmile: .
Aga said asja toimima?

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas red buell »

Polnud ilusa ilmaga targemat teha siis panen lihtsustatud juhendi.
Juhtme positsioon:
1- aku miinus
2- suunatuli +
3- tahho signaal, mis on vajalik kui on ühendatud kaugkäivitus (kui rattal on tehase immo siis suure tõenäosusega kasutada ei saa).
4- suunatuli +
5- sidurilüliti signaal -
6- käivitusplokeeringu väljund - (vajalik lisarelee NC)
7- väljund sireenile +
8- aku +
9- süüde +
10- sadula, kohvri jne valvamiseks sisend -
11- neutrali sisend -
12- pidurilülitist + (ühendada piduritule juhtme külge)
13- distants käivituse starteri väljund - 200mA vajalik lisarelee
14- distantskäivituse süüte väljund - 200mA vajalik lisarelee

Kui sul on küsimusi võid vabalt helistada mulle.
Olen paigaldanud sama tootja immot tsiklile ja see toimis küll ägedalt ning APP-is sai jälgida levi tugevust, aku pinget nii puldi kui ratta oma, lülitada ajutiselt immot välja kui ratta remonti annad jne.
Kindlasti on see Pandora 1200 alarm + GPS kah lahe asi - tore ju kaardi pealt vaadata kus tsikkel liigub.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Hei.
Tänud, aga liiga keeruliseks aetud tavakasutaja jaoks, ei hakka seda asja ise ette võtma, keeran veel kokku ka midagi.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Pandora DXL 1200L Alarm + GPS paigaldus - abi juhtmestikuga

Lugemata postitus Postitas red buell »

Ahfrsk kirjutas:

Hei.
Tänud, aga liiga keeruliseks aetud tavakasutaja jaoks, ei hakka seda asja ise ette võtma, keeran veel kokku ka midagi.

Ma paigaldan mõne päeva pärast ühele rattale selle alarmi, eks siis annan teada kuidas toimis.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”