VN2000 sidur
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
VN2000 sidur
Sidur hakkas libisema. Kui uut tellida kas on parema friktsiooniga kettaid ja tugevamaid vedrusid? Tundub, et originaal ei kesta
https://www.ebay.ca/itm/Newfren-Kawasak ... BG&vxp=mtr
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: VN2000 sidur
Mis põhjusel vanad läbi läksid ? Tavaliselt vale regull siduril(kui on trossiga) või vale mootoriõli. originaal kettad on niigi head, vedrud kipuvad originaalis nõrgavõitu olema enamikel cruiseritel
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VN2000 sidur
Regull oli õige. Kadus vabakäik sõidu ajal, tegin trossi kõri lühemaks aga ikkagi jäi libisema. Küll mitte katastrofaalselt vaid 4-nda ja 5-ndaga max. pöördemomendi vahemikus. Probleem võib ka selles olla, et max. pöördemoment on 25% standardist suurem tagarattast 200NM. Kindlasti tugevamad vedrud, kust või millisel tootjal neid on saada? Need mis on pakkuda on standardvedrud.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: VN2000 sidur
vedrude ja ketaste poolest ebc ja barnett ühed paremad
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: VN2000 sidur
EBC-d julgen ise ka kiita. Tänavarataste kohta ei ole kogemust, aga krossikale sai sisse pandud EBC Carbon Racing sidurikomplekt, vahe on selle, et kui vana siduriga siduri vabakäik muutus sõites väga suures ulatuses sõltuvalt kui kuumaks mootor läks, siis uuega on vabakäik praktiliselt muutumatu.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: VN2000 sidur
mx77 kirjutas:EBC-d julgen ise ka kiita. Tänavarataste kohta ei ole kogemust, aga krossikale sai sisse pandud EBC Carbon Racing sidurikomplekt, vahe on selle, et kui vana siduriga siduri vabakäik muutus sõites väga suures ulatuses sõltuvalt kui kuumaks mootor läks, siis uuega on vabakäik praktiliselt muutumatu.
Siis kui tegin m1800r siduri modi, tellisin ka ebc 20%kangemad vedrud. Peale seda hakkas sidur libisema. Vötsin uuesti lahti ja ebc vedru materjal oli originaalist peenem ja vedru sörmevahel tunduvalt pehmem. Panin originaali tagasi ja siiani pole libisenud enam.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VN2000 sidur
Jõudsin ka foorumitest vaadata EBC-ed ei kiideta Barneti koha pealt andmed puuduvad. Vedrud võiksid 50% tugevamad olla....kohe ülitugevad. Kuidas aga selliseid tellida? VN2000-l on niigi tugev sidur aga näe jääb nõrgaks. Selliseid tsikli variante muidugi on: naerugaasiga on täpselt sama, isegi nati suurem vääne. Pole ju mõtet teha kui peab uuesti lahti võtma ja see pole lihtne töö.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: VN2000 sidur
TiitX11 kirjutas:Jõudsin ka foorumitest vaadata EBC-ed ei kiideta Barneti koha pealt andmed puuduvad. Vedrud võiksid 50% tugevamad olla....kohe ülitugevad. Kuidas aga selliseid tellida? VN2000-l on niigi tugev sidur aga näe jääb nõrgaks. Selliseid tsikli variante muidugi on: naerugaasiga on täpselt sama, isegi nati suurem vääne. Pole ju mõtet teha kui peab uuesti lahti võtma ja see pole lihtne töö.
Sa pead jõudma need 50% kangemad vedrud ka kokku tõmmata. Kas stockis on siduriheebel nii kerge?
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VN2000 sidur
Originaalvedrudega on suhteliselt kerge, kannatab ära, kui tross vastu peab. Kust aga saada?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VN2000 sidur
Siin väidetavalt +10%
https://www.ebay.it/itm/TRW-MEF146-4-CL ... 3077501846
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VN2000 sidur
yeekim kirjutas:Siin väidetavalt +10%
https://www.ebay.it/itm/TRW-MEF146-4-CL ... 3077501846
Tänud! Mõtlen ka neid. Seibid alla või otsida õiges mõõdus vedrusid mis on tugevamad. Muude asjadega on korras. Sain katsuda 250NM väändega mootori sidurit, raske oli aga talutav, minul 200NM ja võib siis sama või natuke nõrgem olla. Kettad originaalid, metallkettad samuti.
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kuulsin, et on kasutatud sõidukite siduriketaste vedrusid mis on õiges mõõdus. See pole lihtne, et kust tead millise margi oma just see "õige" on. Pannes standardsetega kokku on hirm, et jälle 2000km ja sidur läbi.....muidugi kui gaasirutskat ei keera siis peaks kestma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.