Dominator summuti.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
jaan66
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Mai 2018, 23:02
Tsikkel: sv1000

Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas jaan66 » 29 Mai 2018, 23:35

Tere kas kellegil on kokkupuuteid eelpool mainitud summutitega.Kuidas kvaliteediga lood on ja kas tasub osta.


Kasutaja avatar

scorpios77
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Veebr 2017, 15:43
Tsikkel: V-Strom 1000 2002
Asukoht: Tartu(maa)

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas scorpios77 » 30 Mai 2018, 06:47

Olid Yamaha Bulldogi küljes. Korralik kraam. Hääl mõnus. Ülevaatusel ka keegi ei norinud.
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 474
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Enduro "May"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 228 korda
Tänatud: 51 korda
Kontakt:

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto » 30 Mai 2018, 08:10

Mul on 650cc-se ühepütalise küljes ja väga kole hääl on.. Lärmakas ja tüütu. Nagu keegi täristaks tongipüssiga otse kõrva juures... Positiivsema poole pealt vast ainult see, et näeb viisakas väike välja ja kaalub väga vähe..
lorez.jpg

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1354
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 30 Mai 2018, 08:20

Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.

Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 819
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990advSR, 701Rally, Berg.
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 30 Mai 2018, 11:36

Hr.Nõel kirjutas:
Spoiler:
Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.

Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Tere.

kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Sai ühele sõbrale külge pandud dominator koos selle nende toodetava "Y" pipe-ga mis originaal kat-i asendab. Hääl ja tasakaalustus paras peavalu pärast seda.
Aga see siis 1150 twinspark-i mootoril. Hind on hea ja pisut selline toores toode tundub - aga kannatab julma kohtlemist ja ää ei roosteta.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5852
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 633 korda
Kontakt:

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 30 Mai 2018, 12:59

Hr.Nõel kirjutas:Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1354
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 30 Mai 2018, 16:29

Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid.
Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi.
Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Mul Gessu esimene variant 1994-96 a. Ja neil pole all veel ei miskit andurit. Originaal sumpsil isegi polnud kohta selle jaoks. Nii et kui sõber tahtis oma 99 aasta gessule seda panna, siis jäi ära kuna lambda andurit polnud kuhugile susata, kohta pole.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5852
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 633 korda
Kontakt:

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 30 Mai 2018, 17:40

Hr.Nõel kirjutas:
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1354
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 30 Mai 2018, 18:39

Mac, sinu küsimus õigustatud.

Veel, üksinda matkates pole reaalselt nagu tundnud. Ei loe miskiks reisiks kevadist 1900 km 5 päevast retke kevadel Venesse.
Aga see mõte tuli mul möödunud aastal koos kaasaga L-venes käies. Siis oli iga kuradima kilo küll arvel. Ilmselt tulevikus kui läheks 2-kesi jälle pikemaks ajaks tundmatutele maastikele... siis annaks kindlasti tunda. Üksinda ei olegi probleemi arvan ma. Aga iialgi ei tea millal teine pool ytleb, et ma tahan ka kaasa tulla.
Ja siis peab selleks valmis olema.... kodurahu huvides.
:bsmile:
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1182
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Jesper » 30 Mai 2018, 19:33

Arvestades igasugu kerge matkavarustuse hindu on see 20€/kg nagu muidu saadud :)
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 819
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990advSR, 701Rally, Berg.
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Dominator summuti.

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 31 Mai 2018, 09:33

Macintosh kirjutas:
Hr.Nõel kirjutas:
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?
Oleneb kui pikale reisile ja millistele teedele.
Kui lähed 5 tuh km ja mööda asfalti ja siledaid (maid) kruusateid sõitma, siis ei näe vahet nähtavasti kuidagi.
Kui eesmärk on 15 tuh km mööda Mongoolia steppi sõita ja muid "huvitavaid" eesmärke täita, siis on iga kilo arvel. See kujundab nii ratta käitumise off- piste situatsioonides kui rehvikulumise, vedrustuse toimimise ja ka Sinu enda väsitamises. Lisaks alati see teema, et kui reisiratast või võistlusratast ehitatakse, siis tihti on vajalik lisakütus. Hea, kui suudad lisakütusega siiski jääda mõistuse piiresse ja kergem väljalase aitab "tasandada" neid numbreid.
Olenevalt ratastest on võimalik saada pea 10kg kergemaks selle süsteemi arvelt. Vahel vaevu 1-2 kg. Kui see rahakotile pihta ei hakka, sis ju tore ikka.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”