Dominator summuti.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Dominator summuti.
Tere kas kellegil on kokkupuuteid eelpool mainitud summutitega.Kuidas kvaliteediga lood on ja kas tasub osta.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 15:43
- Tsikkel: V-Strom 1000 2002
- Asukoht: Tartu(maa)
Re: Dominator summuti.
Olid Yamaha Bulldogi küljes. Korralik kraam. Hääl mõnus. Ülevaatusel ka keegi ei norinud.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Dominator summuti.
Mul on 650cc-se ühepütalise küljes ja väga kole hääl on.. Lärmakas ja tüütu. Nagu keegi täristaks tongipüssiga otse kõrva juures... Positiivsema poole pealt vast ainult see, et näeb viisakas väike välja ja kaalub väga vähe..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Dominator summuti.
Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.
Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Dominator summuti.
Hr.Nõel kirjutas:Spoiler
Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Tere.
kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Sai ühele sõbrale külge pandud dominator koos selle nende toodetava "Y" pipe-ga mis originaal kat-i asendab. Hääl ja tasakaalustus paras peavalu pärast seda.
Aga see siis 1150 twinspark-i mootoril. Hind on hea ja pisut selline toores toode tundub - aga kannatab julma kohtlemist ja ää ei roosteta.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Dominator summuti.
Hr.Nõel kirjutas:Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Dominator summuti.
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid.
Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi.
Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Mul Gessu esimene variant 1994-96 a. Ja neil pole all veel ei miskit andurit. Originaal sumpsil isegi polnud kohta selle jaoks. Nii et kui sõber tahtis oma 99 aasta gessule seda panna, siis jäi ära kuna lambda andurit polnud kuhugile susata, kohta pole.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Dominator summuti.
Hr.Nõel kirjutas:Spoiler
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Dominator summuti.
Mac, sinu küsimus õigustatud.
Veel, üksinda matkates pole reaalselt nagu tundnud. Ei loe miskiks reisiks kevadist 1900 km 5 päevast retke kevadel Venesse.
Aga see mõte tuli mul möödunud aastal koos kaasaga L-venes käies. Siis oli iga kuradima kilo küll arvel. Ilmselt tulevikus kui läheks 2-kesi jälle pikemaks ajaks tundmatutele maastikele... siis annaks kindlasti tunda. Üksinda ei olegi probleemi arvan ma. Aga iialgi ei tea millal teine pool ytleb, et ma tahan ka kaasa tulla.
Ja siis peab selleks valmis olema.... kodurahu huvides.
Re: Dominator summuti.
Arvestades igasugu kerge matkavarustuse hindu on see 20€/kg nagu muidu saadud
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Dominator summuti.
Macintosh kirjutas:Spoiler
Hr.Nõel kirjutas:Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?
Oleneb kui pikale reisile ja millistele teedele.
Kui lähed 5 tuh km ja mööda asfalti ja siledaid (maid) kruusateid sõitma, siis ei näe vahet nähtavasti kuidagi.
Kui eesmärk on 15 tuh km mööda Mongoolia steppi sõita ja muid "huvitavaid" eesmärke täita, siis on iga kilo arvel. See kujundab nii ratta käitumise off- piste situatsioonides kui rehvikulumise, vedrustuse toimimise ja ka Sinu enda väsitamises. Lisaks alati see teema, et kui reisiratast või võistlusratast ehitatakse, siis tihti on vajalik lisakütus. Hea, kui suudad lisakütusega siiski jääda mõistuse piiresse ja kergem väljalase aitab "tasandada" neid numbreid.
Olenevalt ratastest on võimalik saada pea 10kg kergemaks selle süsteemi arvelt. Vahel vaevu 1-2 kg. Kui see rahakotile pihta ei hakka, sis ju tore ikka.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Dominator summuti.
On tekkinud huvi 2007 hornetile alla panna Dominatori decat ja HP3 pütt (koos db-killeirga). Hornetil on katalüsaator selline, et püti vahetus mingit vahet hääles ei tee, välimuse poolest mind ei häiri ka originaal. Et kui hakata vahetama, siis decat on suht ainus mõistlik tee, kui soovida ka mingit tulemust peale välimuse. Küll aga siit kaks asja, mis selle ettevõtmise juures on jäänud kummitama. 1) Kui karm on selles osas ülevaatus? Minu viimases ülevaatuses vaadati pmst piduritule toimimist ja vin koodi, kuidas on kogemused moditud väljalaskega bikeritel? 2) Kati vahelt välja jätmine ilmselt mõjutab ka mootori tööd. Kas/kuidas sellega kogemus on? Kas see tähendaks veel powecommanderit vms, või saab kuidagi mõistlikumalt hakkama? Ma nagu ülejääänud internetis päris ühest vastust ei saanudki. Et mõned ütlevad kui jääb alles lamda, siis pole suurt probleemi, teised nii ei arva.
Siin videos päris hea ülevaade erinevatest kombinatsioonidest -
Jupid sellised:
https://www.dominator-exhausts.nl/catal ... -2007-2013
https://www.dominator-exhausts.nl/exhau ... -2007-2011
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.