1. leht 1-st

Dominator summuti.

Postitatud: 29 Mai 2018, 23:35
Postitas jaan66
Tere kas kellegil on kokkupuuteid eelpool mainitud summutitega.Kuidas kvaliteediga lood on ja kas tasub osta.

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 06:47
Postitas scorpios77
Olid Yamaha Bulldogi küljes. Korralik kraam. Hääl mõnus. Ülevaatusel ka keegi ei norinud.

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 08:10
Postitas ElectroMoto
Mul on 650cc-se ühepütalise küljes ja väga kole hääl on.. Lärmakas ja tüütu. Nagu keegi täristaks tongipüssiga otse kõrva juures... Positiivsema poole pealt vast ainult see, et näeb viisakas väike välja ja kaalub väga vähe..
lorez.jpg

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 08:20
Postitas Hr.Nõel
Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.

Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 11:36
Postitas Snowhite
Hr.Nõel kirjutas:
Spoiler:
Ostsin möödunud talvel selle oma mammut Gessule.
Eesmärgiks oli- võrreldes originaaliga kaaluvõit... mis lõppkokkuvõtteks oli ca 7 kg.

Miinused ( lihtsalt likvideeritavad)-
Kogemata sai tellitud ilma DB killerita. Ja sedasi sõita oli hullumaja. Silindripea oü-s tehti paarikümne rutsi eest killer. Ja nüüd väga mõnus. Selline madal podin.
Teine asi mis juhtus. Kuna minu rattal puudub lambda andur, siis uuel oli selle koha peal keermestatud punn ees. Selle ma suutsin maikuuse Venemaa reisu ajal ära kaotada. Nii et tagasi tulles piiril juhiti sellele mürale tähelepanu.
Lasin uue teha ja kinni punktida. Nagunii seda vaja pole.
Ja nüüd kõik ok.
Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Tere.

kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Sai ühele sõbrale külge pandud dominator koos selle nende toodetava "Y" pipe-ga mis originaal kat-i asendab. Hääl ja tasakaalustus paras peavalu pärast seda.
Aga see siis 1150 twinspark-i mootoril. Hind on hea ja pisut selline toores toode tundub - aga kannatab julma kohtlemist ja ää ei roosteta.
:bsmile:

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 12:59
Postitas Macintosh
Hr.Nõel kirjutas:Eesmärk kuhjaga täidetud. Pikemate reisude jaoks on see -7 kg vägagi määrav.
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 16:29
Postitas Hr.Nõel
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid.
Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi.
Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
kas Sul on see kat-iga versioon gessut või ilma?
Mul Gessu esimene variant 1994-96 a. Ja neil pole all veel ei miskit andurit. Originaal sumpsil isegi polnud kohta selle jaoks. Nii et kui sõber tahtis oma 99 aasta gessule seda panna, siis jäi ära kuna lambda andurit polnud kuhugile susata, kohta pole.

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 17:40
Postitas Macintosh
Hr.Nõel kirjutas:
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 18:39
Postitas Hr.Nõel
Mac, sinu küsimus õigustatud.

Veel, üksinda matkates pole reaalselt nagu tundnud. Ei loe miskiks reisiks kevadist 1900 km 5 päevast retke kevadel Venesse.
Aga see mõte tuli mul möödunud aastal koos kaasaga L-venes käies. Siis oli iga kuradima kilo küll arvel. Ilmselt tulevikus kui läheks 2-kesi jälle pikemaks ajaks tundmatutele maastikele... siis annaks kindlasti tunda. Üksinda ei olegi probleemi arvan ma. Aga iialgi ei tea millal teine pool ytleb, et ma tahan ka kaasa tulla.
Ja siis peab selleks valmis olema.... kodurahu huvides.
:bsmile:

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 30 Mai 2018, 19:33
Postitas Jesper
Arvestades igasugu kerge matkavarustuse hindu on see 20€/kg nagu muidu saadud :)

Re: Dominator summuti.

Postitatud: 31 Mai 2018, 09:33
Postitas Snowhite
Macintosh kirjutas:
Hr.Nõel kirjutas:
Kuidas see 7kg täpsemalt määrav on?
Originaal mis all oli on kõik ühest tykist kuni mootori keskele välja. Ja peale äravõtmist sai kaalule kogu see kupatus visatud. Kaal oli väheke alla 9 kg.
Dominatori oma ei kaalunud üle,aga paberite järgi koos torujupiga 1,8 kg. Juurde sai tehtud ka killer. Kahjuks ei kaalunud seda komplekti üle. Siis oleks vist grammi pealt vahe saanud. Usun neid pabereid. Aga väga kerge on küll.
Liitmise-lahutamise teel saingi selle tulemi. Vaatasin talvel ebayst paljusid neid "tuuningu" sumpse. Dominator lõi oma hinna ja kaaluga ka paljusid nimekaid. Ei tea kuidas ta vastu peab jne.
Sellest ma saan aru, et numbriline näitja on parem aga minu küsimuse mõte oli: kas sa reaalselt panid ka 9 kg kadumist kasutuse käigus tähele või see on pigem teoreetiline ja teadmisel põhinev?
Oleneb kui pikale reisile ja millistele teedele.
Kui lähed 5 tuh km ja mööda asfalti ja siledaid (maid) kruusateid sõitma, siis ei näe vahet nähtavasti kuidagi.
Kui eesmärk on 15 tuh km mööda Mongoolia steppi sõita ja muid "huvitavaid" eesmärke täita, siis on iga kilo arvel. See kujundab nii ratta käitumise off- piste situatsioonides kui rehvikulumise, vedrustuse toimimise ja ka Sinu enda väsitamises. Lisaks alati see teema, et kui reisiratast või võistlusratast ehitatakse, siis tihti on vajalik lisakütus. Hea, kui suudad lisakütusega siiski jääda mõistuse piiresse ja kergem väljalase aitab "tasandada" neid numbreid.
Olenevalt ratastest on võimalik saada pea 10kg kergemaks selle süsteemi arvelt. Vahel vaevu 1-2 kg. Kui see rahakotile pihta ei hakka, sis ju tore ikka.
:bsmile: