Suzuki gsr 600 pöörded
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Suzuki gsr 600 pöörded
Trossid vaata kõigepealt üle kas liiguvad tulevad ilusti tagasi et oleks vaba lõtk.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki gsr 600 pöörded
Kas gaasi rull jääb ka peale, või kui käega keerad tagasi siis pöörded lahevad normaalseks?
Kui lähevad, siis tõenäoliselt ikka küsimus trossis. Kontrollimiseks, proovi trossi lõdvemaks lasta.
Minul oli sarnane juhus, kui kuumutades ühe polti leeklambiga (ei tulnud lahti), sai vigastada trossi ümbris, mis senikaua kui trossid pingul polnud, ei andnud kuidagi tunda. Kahjuks aitas ainult trosside vahetus.
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Juun 2018, 12:50
- Tsikkel: Kawasaki vn 1500 mean streak
- Asukoht: Tallinn
Re: Suzuki gsr 600 pöörded
Käega tagasi keerates ei juhtu mitte midagi. Tegin väikse ringi ja aina hullemaks läheb. Pöörded jäävad 5000 peale
-
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Suzuki gsr 600 pöörded
Lahja? Lisaõhk või ei saa kütet kätte? Nende kahe asja kontrollimiseks suhteliselt palju katsetusi vaja teha / võimalik teha.
Esmased indikaatorid, et on lahja, võiks olla hele küünal ja tavalisest kuumem mootor (ja muidugi “rippuma jäävad” pöörded nagu sul vist ongi).
Kas enne vea tekkimist sisselaset või väljalaset ei modifitseeritud?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.