Kawasaki lähitule lülitus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #1 Postitas Ivoonu » 23 Juun 2018, 18:08

Probleem järgmine - Kawa vn 1500 (2002) esitule automaatne lülitus toimub nagu ise tahab. Vahest läheb iga kord põlema, vahest ei lähe mitu käivitust jutti põlema. Viga tekkis eelmine aasta peale seda, kui mootor raami vahelt väljas käis. Kus ma peaka viga otsima?


Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #2 Postitas Ivoonu » 23 Juun 2018, 22:06

Või leidub lõunaosariikides keegi, kes laenab korra oma katsmete/releede karpi
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4982
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 506 korda
Tänatud: 454 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #3 Postitas Macintosh » 24 Juun 2018, 10:43

Lihtne maamehe loogika ütleb, et sul on halb ühendus või relee, mis lülitab on korrast ära. Käid kõik pistikud üle ja kontrolllid ning puhastad. Mass on ka hea üle vaadata. Alustagi sellest. Kui see ei aita siis otsid elektriskeemi ja asud viga otsima. Kordad situatsiooni, otsid üles relee ja kontollid testriga, kas ühendus on, või mitte. Ja nii kogu ahela ulatuses, kõik pistikud-ühendused.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 715
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #4 Postitas Black » 24 Juun 2018, 12:39

Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #5 Postitas Ivoonu » 24 Juun 2018, 12:47

Black kirjutas:Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?

Tehasest on nii. Tuli süttib siis, kui genekas laadima hakkab.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4301
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 391 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #6 Postitas reimps » 24 Juun 2018, 12:52

Koputa releekarpi natuke, ju on ajapikku lihtsalt kinni jääma hakanud. Suures plaanis võiks uue(ma) relee panna ka, aga seni peaks koputamisest kasu olema.
Kui tal tulede jaoks ikka relee on muidugi, ma laiguliste autode suunatuleprobleemi ajutist lahendust pakun :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1273
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 57 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #7 Postitas Vint » 24 Juun 2018, 13:21

Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #8 Postitas Ivoonu » 24 Juun 2018, 13:24

Juba koputatud, ei aidanud. Insenerid on relee maru lolli kohta pannud - kaitsmekarpi kinni tinutanud ja releed ennast ametlikult ei müüda, ainult koos kaitsmekarbiga 100+ € eest. Relee ise on NEC MR301-N9
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #9 Postitas Ivoonu » 24 Juun 2018, 13:43

Vint kirjutas:Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html

Also, as the stator goes bad, the voltage from it can vary, which will result in the headlight turning on sporadically or after you rev the bike up a bit. 10.5V is the minimum voltage needed to trip the relay.

On dual stator bikes (Nomads and later Classics) you can swap the two stators where they plug into the wiring harness and regain your headlight. As long as you aren't running any serious electrics (heated gear, stereo, etc) you can ride for years this way.

Kuna mul on Nomad mudel, siis võib arvata, et geneka juhtmete kokku ühendamisel on pistikud vahetusse läinud ja üks mähis ei tööta ka enam korralikult. Või sain ma tekstist valesti aru?
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4496
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #10 Postitas yeekim » 24 Juun 2018, 14:07

Hoi!

ZX'idel peaks sama "box" olema kasutusel, vähemalt võimas internet väidab nii..

Mul on vanem "box" reservis aga see vist ei sobi...

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 715
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #11 Postitas Black » 24 Juun 2018, 15:45

Tundub lihtne normaalselt avatud relee olevat. Asendatav suvalise füüsiliselt sobivaga. Kui plaadile joodetud, siis see ei tähenda, et vahetada ei saa. Iseasi, kui korraliku pruugitud kaitsemekarbi tervenisti kommiraha eest kätte saab...

Aga viska tester mähiseotstele peale, mõõda algul takistust ja pärast töötavana pinget (vahelduvvool!). Üks võib surnud olla küll.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1273
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 57 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #12 Postitas Vint » 24 Juun 2018, 16:01

Jep, ka see võimalus on olemas, esmalt aga soovitaks seal kirjeldatud veaotsingu läbi teha, et asjas täpsemalt selgust saada.
Siit saad manuali, juhul kui pole. ( Proovisin enne postitamist. ) https://www.manualslib.com/manual/83092 ... treak.html
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1188
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus #13 Postitas Ivoonu » 24 Juun 2018, 17:07

Nii ongi, üks mähis on surnud. Tõstsin genekast väljuvad juhtmed omavahel ringi ja tule süttimise probleem lahenes. Senikaua kuni laadimine hea püsib, ei hakka mähiseid vahetama. Tõenäoliselt minestab teine mähis ka varsti ära, kuna takistus oli 0.22 oomi, mis on poole väiksem nõutust.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist