KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 27 Juun 2018, 00:22
KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Tere
Juhtus eile nii , et peale pikemat sõitu suuremal kiirusel hakkas masin puterdama ja suri välja. Käima enam ei läinud ja tilkus ka kuskilt mootori õli. Lekke asukohta ei suutnud tuvastada kuna oli juba hilja õhtu ja ei hakkanud pikemalt uurima. Aga tundus , et kuskilt sealt lekkis kuskohast ketti näha ei ole ,sest kett oli üleni mootori õliga koos. Kuna olen tsiklite ja Ktm-ide koha pealt algaja sii küsin jrgnevat: Mis võis juhtuda? Kuskohast lekke tuvastamsit alustada? Kuhu poole pöörduda remondiks? ja miks ta ei käivitu? igasugune muu info on ka väga teretulnud. Kuna masina alles ostsin siis on ka mure suur.
Tänud!
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Mittekäivitumine ja õli tilkumine ei pruugi omavahel seotud olla. Kuid esimese hooga pakuks, et äkki on näiteks karteri tuulutus umbes, sest sellisel juhul hakkab tavaliselt veovõlli simmeri vahelt hoogsalt õli välja pressima.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 27 Juun 2018, 00:22
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Tänud info eest.
Kas sellepärast , et karteri tuulutus on umbes võib masin ka mitte käivituda? sesuhtes enne seda käivitus masin paugust.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Võib nii palju õli silindrisse pressida, et küünal läheb tuksi, aga ega enne ei tea, kui ei vaata.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 27 Juun 2018, 00:22
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 27 Juun 2018, 00:22
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Küsiks veel kas remont oleks suurem ette võtmine? mõtlen kas hakata ise pusima või oleks mõistlik masin asjatundjate kätte viia ?
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
sander.pilisner kirjutas:Kuna olen tsiklite ja Ktm-ide koha pealt algaja sii küsin jrgnevat: Mis võis juhtuda? Kuskohast lekke tuvastamsit alustada?
Algatuseks puhasta mootor ära, et näha kust lekkima hakkab. See pole ju midagi keerulist. Eks siis selgub kas on spetsi abi vaja.
Igaks juhuks küsimus algajale - ega pole bensiin otsa saanud või reservipiirini jõudnud? Kui kindel pole et ei saanud, siis voolik karpa küljest lahti ja kas voolab peale?
Kui bens on olemas, kontrolliks mis nägu küünal on ja kas säde on olemas... (ja mis süütesüsteem sellel masinal üldse on?)
Ja ära unusta õlitaset kontrollida.
sander.pilisner kirjutas:mõtlen kas hakata ise pusima või oleks mõistlik masin asjatundjate kätte viia ?
Ise pusimine sõltub sinust endast - kas on tahtmist, veidi tehnilist taipu, aega ja kohta nokitsemiseks, või eelistad jääda remonditöökoja kliendiks. Inimesi ja võimalusi tänapäeval igasuguseid.
G
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Kontrolli esimese asjana süüdet. Kui sul peaks SEM süüde olema, siis on päris tõenäoline et see lendas. Õlileke võib ka mujalt olla, nt karterituulutus peaks tal otse airboxi minema, kust on omakorda väike auk, et üleliigne välja voolaks. Pikemal kõrgete pööretega sõidul võib sinna üht-teist lüüa küll.
Kas 620 varianti üldse toodeti enam 2003?
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
Siin juba paljud samu asju öelnud, kuid panen ritta:
- Puhasta ratas ära, siis on näha, kust õli tilgub ja on parem tööd teha - ei lähe liiv mootorisse jne
- Kontrolli õlitaset. Et ei oleks liiga vähe ega liiga palju. Oluline on aru saada, et ei oleks bensiini õli sees (sellel rattal peaks karpa ülevool olema, nii et karpa nõelklapi rikke korral ilmselt õli sisse bensiin ei lähe).
Igaljuhul - igasuguse käivitamise ja muu eeldus on see, et õliga on kõik OK - Kontrolli kas saab bensiini kätte. Voolik karpa juurest maha, peaks korralikult voolama, kui kraani lahti teed.
- Kui oskad, veendu, et karpa üle ei voola. Ma ei tea, kas sul on Mikuni BST40 karpa - aga vähemalt sellel mudelil on karpa ujukikausi all tühjendustila, millest hakkab nõelklapi jamade korral bensiini tilkuma (kui jätad näiteks lahtise kraaniga seisma). Sellist ratast on (eriti vändast) raske käivitada.
- Veendu, et säde on. Küünal maha ja küünal piibus ning küünla mutrikujuline osa vastu silindrit anna vänta - kui just lauspäike pole, peaks korralikult küünla elektroodide vahel sädet nägema (eriti peenike 16mm küünlavõti läheb sinna minuteada - kui vaja näita mõnele võtmele relakat). Võimalusel pane tutikas küünal.
Kui siit mingit suuremat kala ei leidnud, siis on palju asju, mida kontrollida. Näiteks kas silindris surve on (mõõtja abil). Karpa puhastamine (mul tuli viimati ujukikambri põhjast seismisega tekkinud vaigutükk lahti ja lendas kiirendamise ajal peadüüsi risti sisse - oi kui kehvasti ratas siis käis).
Loomulikult oleks vahepeal tore aru saada, kust õli tuli ja seejärel miks...
Võid Streetmotosse või mujale ka viia - aga ära enne midagi rohkem pekki keera, et saaks ikka pea püsti töökotta astuda
EDU!
Re: KTM 620 Supermoto 2003 , Õli leke ja ei käivitu
On vist nii, et alates 2003 mootori värvus hall enne seda must. Minu 2003 625 karteri tuulutus jookseb raami ja kui õli liiga palju jookseb raamist põhjakaitsmele ja siis lööb mootori õliseks. Lisaks kui tuulutus halb kaob ära sidur.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.