summuti-sõelad-karbussi regul ja kütusekulu.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
joha123
Postitusi: 228
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda
Kontakt:

summuti-sõelad-karbussi regul ja kütusekulu.

Lugemata postitus Postitas joha123 »

kõik omavahel seotud ja seega tekkis ?, et vahetasin VZ800 origin summi H&V lühikeste puhaste torude vastu. mürtsu sai isegi liiast, aga asja + poolelt kütusekulu vähenemine. viimased paagid on enamasti kahekesi sõitu olnud ja ootasin juba varakult , millal reservile peab minema aga ei läinud ja paaki mahtus ka oma 2-3 litra vähem tavalise 200 otsa peal!!! ja ei regullinud karbussi ega miskit ( sain alles hiljem, sellest vajadusest teada) ilmselt joppas ja kõvasti + poolele... aga kuna lärmi on pikaks otsaks liiast, oleks torudesse ikkagi mingid db killer aretada. ja mida siis peaks peale hääle mahavõtmist siis ikkagi jälgima või ennetavalt reguleerida laskma. mida arvestama db killerite paigaldamisel- versioone on erinevaid ja häälekust võtaks maha just pisut.



Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1939
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Re: summuti-sõelad-karbussi regul ja kütusekulu.

Lugemata postitus Postitas Vint »

Sõida veel paar paagitäit ja mõtle alles siis karpade regullile.
Mul oli näiteks Domikaga vastupidine.
Ja kasutusel oli kahed sumpad, vana tsikli omad, kergelt tühjendatud, uue omad igaksjuhuks, ülevaatuseks. Reaalset vajadust küll polnud kordagi.

Kui keerad kütust peale, hakkab järsku gaasi maha lastes, ilusti paukkuma. :)

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: summuti-sõelad-karbussi regul ja kütusekulu.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mõistlik oleks siiski korra küünlad maha võtta ja veenduda, et segu liiga lahja ei oleks. Lahja seguga sõites riskid klappide/kolbide põletamisega või ülekuumenemisest tingitud kokkujooksmisega.

Ps. Lahja seguga võib gaasi maha lastes isegi rohkem paukuda kui rikka seguga.

PiltPilt

Teema algataja
joha123
Postitusi: 228
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda
Kontakt:

Re: summuti-sõelad-karbussi regul ja kütusekulu.

Lugemata postitus Postitas joha123 »

paukumist oli vaid korra uue summiga esmakäivitamisel. hetkel korralik lörramine.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”