Honda CBR600F probleem jahutusega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 30 Juul 2018, 19:33
Honda CBR600F probleem jahutusega
Tere.
Probleem järgmine: Avastasin peale sõitu, et paisupaagis vedelik alla miinimumi. Mõtlesin, et vahetan siis kohe jahutusvedeliku ära ka ( kuna alles sai ostetud ratas). Lasin siis jahutusvedeliku välja lõdvikust aga paisupaaki jäi ikka vedelik sisse(võibolla peab siis kuskilt teisest kohast välja laskma, et ka paisupaagist välja tuleks), aga ühesõnaga valasin uue vedeliku sisse ja panin siis ratta käima. Hakkas paisupaagist mulle tulema, lasin mootoril töödata, et näha kas jahutusvent hakkab tööle aga ei hakkanud. Lisaks ei läinud ka paisupaagist vedeliku vähemaks. Tühikäigul valget tossu ei tule, aga kui natukene rutskat keerata siia tuleb minimaalselt ka valget tossu.
Ühesõnaga kas on see mida kardan, et kaan võib kõver olla ja vendikas ei puhu kuna termostaat õhtal?
Ei tea kas see käib siia juurde,aga pill ei taha soojast peast kohe esimese laksuga käima ka minna. Külmast peast probleemi pole.
Kes mida mõtleb ja soovitab?
-
- Mode
- Postitusi: 46
- Liitunud: 19 Mai 2018, 17:48
- Tsikkel: Hornet, R1
- Asukoht: Tööl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Honda CBR600F probleem jahutusega
Kui külma mootoriga käivitad, siis natukene valget tossu tuleb rikkalt käivitamisest. Üldiselt käib minu Hornet praeguste palavate ilmadega ka väga kuumalt- temp seier on linnas sõites punasest eelmise kriipsu peal - üle keskmise. Kui ratas soojaks läheb, siis tossu ei ole täheldanud. Vahetasin ka hiljuti jahutusvedeliku ja ei pannud tähele, et paisupaak mullitaks. Küll alguses radikas pisut mullitas, sest süsteemis on peale vedeliku vahetust veel õhku, aga peale mõningast õhutamist enam ei mullitanud.
Jahutusventikat juhitakse termolülitig, seda saad kontrollida multimeetriga. Ent alustuseks mõõda ventilaatori takistus ja kui see tundub mõistlikus piirkonnas, ühenda otse järele. Kui töötab, mine järjest edasi kuni vea leiad.
Autoga olen katkise kaanetihendi kindlaks teinud järgmiselt. Keera kõik küünlad välja ning keera ühte küünalt järjest, ühe silindri kaupa, silindrisse ja starterit andes vaata kas radiaator mullitab. Sellel puhul peab kaanetihend, plokikaas muidugi korralikult lekkima. Kontrolli õli, et jahutusvedelik sinna ei oleks pääsenud. Jahutusvedelik välja ei ole lekkinud?
Küünal läheb puhtaks, kui jahutusvedelik silindrist läbi käib. Vb saab noid analüüsides mingit sotti?
Kui mootor üle ei kuumene ja jahutusvedeliku silmnähtavalt ei kao, siis ei pruugi see üldse probleem olla!
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR600F probleem jahutusega
See mullitamine paisupaagis tuleb sellest et õhk sai süsteemi sisse tosooli vahetusega, hoia paisupaagis (ülevoolupaagis) tase nõutud normis ja mullitamine peaks ära kaduma. Kui on vedelik liiga kuum siis lükkab sinna paaki ja kui jahtub siis imeb tagasi. Teoreetiliselt peaks ennast ise ära õhutama niimoodi. Sinna peaks radika korgi alune voolik minema alt sisse, seega kui tahad ka selle viimase ära vahetada siis tõmba paagi alt voolik lahti jne... Soojalt käivitamise probleem on ilmselt mujal
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
- Tsikkel: Honda Hornet CB600F
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda CBR600F probleem jahutusega
Tahad jahutusvedeliku välja lasta siis peaksid ikkagi veepumba korpusest tühjendusava poldi välja keerama, radika ja paisupaagi korgid lahti tegema- lõdvikuid pole vaja torkida. Hiljem tühjendusava polti tagasi keerates vaata, et jõuga üle ei pinguta...Seejärel vala uus vedelik nii radikast kui ka paisupaagist sisse ja pane mootor tööle, lase mõni aeg toimetada ja kontrolli taset, vajadusel lisa juurde.
Külmalt käivitades peakski natuke valget "auru" tulema, juhul kui sul masin praegu jahedas garaazis seisab, õues sooja käes seistes vast mitte
Ventika tööd saad kontrollida lihtsal- süüde välja, radika küljest anduri pistik lahti, süüde sisse ja pane anduri pistik otse ratta raami vastu või vea juhe kohe aku - klemmini (mul kohe igast kohast massi niimoodi ei andnud)- kui ventikas tööle hakkab on andur õhtal või juhe katki või tõesti termostaat läbi. Mul on hetkel pandud otseühendus ehk ventikas toimetab kogu aeg kui süüde sees.
Minul tähendas soojalt kehvem käivitamine aku vahetust, sest aku oli oma aja ära elanud- külmalt läks iga põksuga, soojalt enam mitte ja pidin nii mõnigi kord ratta käima lükkama. Peale aku vahetust asi ok.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.