1. leht 1-st

Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 12:21
Postitas Aaro Õismets

Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 14:01
Postitas tarmoel

Otsi kohta, kust lisaõhku tõmbab. Karpa ja silindri vahel. Pihusta töötamise ajal puhastuspreid, kui pöörded tõusevad, siis sellest kohast saabki õhku.
Päikest!


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 15:12
Postitas Kalapea

Kui karburaatorid välja jätta siis järgmised asjad mis kütuse pealevoolu piiravad on kraan, filter ja kütusepump. Kraanil voolikud küljest, ja kui voolab ilusti on pilt selge, kui ei siis on kraanil sõel mis vajab puhastamist. Kütusepumba saab välistada kui kraanil on keskel PRI asend, sellega saab kütuse pumbast mööda juhtida, kuid eeldab paagis suuremat kütuse taset.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 15:20
Postitas 3rik

Võid proovida, kui paned karburaatori tuulutuse/ülevoolu vooliku kinni.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 16:10
Postitas Kauri

Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 19:30
Postitas Stonekurg
Kauri kirjutas:

Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.

Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 19:51
Postitas ranel
Stonekurg kirjutas:
Kauri kirjutas:

Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.

Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.

See oli vihje biokütusele, mis võib elama hakata ja vett siduma.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 03 Aug 2018, 20:00
Postitas Kauri

Konkreetne juhus oma tsikliga. Seisis kaks aastat kuna sõitmiseks aega nappis. Sel aastal peale käivitamist jõudu ei jätkunud ja tuletorud punased. Uus kütus sisse ja korras. Tuttava Citroen peale pikemat seismist sulatas kõik kolvid ära.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 04 Aug 2018, 21:30
Postitas Aaro Õismets
Kauri kirjutas:

Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.

Kytuse vahetasin mingi aeg tagasi välja ja siis läks minek natuke paremaks, kuid mitte oluliselt.


Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Postitatud: 06 Aug 2018, 09:02
Postitas desmorado
Aaro Õismets kirjutas:

Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?

Tegelesin ka ühe seisnud KLE-ga. Sümtomid täpselt samad. Küljejala poolne karpa oli seest lausa roheline (kaua seisnud kütus). Lisaks düüsidele leotasin "carb cleaneriga" ka kanalid lahti ja asi korras.
Teine variant - lisaõhk.

Terv.