ZX-6R õlirõhk
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
ZX-6R õlirõhk
Küsimus järgmine: kui kaua on okei oodata õlirõhu taastumist peale õli vahetust? Taustaks ka nii palju, et ei olnud tegemist regulaarse õli vahetamisega, vaid õlifilter keris end lahti ning paar sada meetrit sai punase õlirõhu tule saatel kulgetud, mootorisse oli jäänud ca 800ml õli. Uue õliga korra tõstsin ka pöördeid paari tuhande võrra ning pöörete langedes on kuulda mingit tiksumist. Kas on mõistlik lasta u minut tühikäigul veel tiksuda lootuses, et õlirõhk taasub või on muud nipid süsteemi survestamiseks?
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: ZX-6R õlirõhk
Õlituli põleb või kustus ära peale vahetust ja käivitamist? Kui kustus ära siis on surve olemas. Kui ei siis võib olla, et pump käis kuivaks ja ei saa ise enam rõhku üles.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: ZX-6R õlirõhk
Tort kirjutas:Õlituli põleb või kustus ära peale vahetust ja käivitamist? Kui kustus ära siis on surve olemas. Kui ei siis võib olla, et pump käis kuivaks ja ei saa ise enam rõhku üles.
Mis asja? Õlipump käis kuivaks ja ei saa rõhku üles?
Räägi kuidas kuivaks käinud pumbal jälle rõhk üles meelitada!
Oodata pole seal midagi. Kas kõlin ka sees?
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: ZX-6R õlirõhk
Madlobster kirjutas:Mis asja? Õlipump käis kuivaks ja ei saa rõhku üles?
Ihihi ahaha. Googelda "oil pump priming", enne kui lol lol lol karjud siin.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: ZX-6R õlirõhk
Mul ei ole vaja seda googeldada, ma tean, mis see on.
See ei käi mitte kuidagi antud teemaga kokku.
Ei ole vaja ju anda nõu kui tegelt ei tunne asja.
Re: ZX-6R õlirõhk
Ma kahtlustan, et antud mootor on küll kottis, kuid nn kuivale jäänud õlipump on reaalne probleem. Olen ise kokku puutunud -GSX600r käigukasti remondi järel ei saanud kuidagi õlirõhku üles. Õlipump on õli tasapinnast kõrgemal ja kui see on õlist tühi siis ei pruugi see vabatahtlikult õli pumpama hakatagi. Mina vist imesin imuriga rõhuanduri augu kaudu õli üles. Siis hakkas lõpuks toimima. Kui imurit ei ole siis ilmselt saab ehk kuidagi õli näiteks suure süstlaga samast rõhuanduri august sisse pressida.
Edu igatahes.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: ZX-6R õlirõhk
Madlobster kirjutas:Mul ei ole vaja seda googeldada, ma tean, mis see on.
See ei käi mitte kuidagi antud teemaga kokku.Ei ole vaja ju anda nõu kui tegelt ei tunne asja.
Tead sa jee. Mina näed olen ise pumpa praiminud, sina pidid praegu youtubest vaatama, et mis see üleüldse on. Pole vist teemaalgatajal palju abi ka küsimusest, et kas kilin on sees. Erinevalt minu küsimusest, et kas survet pole või arvab, et pole. Uuri siis juba detailsemalt, kas teeb kill kill kill või tõk tõk tõk ja ole muidu osavõtlik.
Minu kogemusel käib mootor minutikese ka surveta. Ei pruugi see kone ilmtingimata õhtal olla. Võib aga ei pruugi.
Re: ZX-6R õlirõhk
A äkki andis andur saba? On see võimalik? (Vot õlirõhuandurist ei tea muffigi ja kiuste ei guugelda ka.)
Re: ZX-6R õlirõhk
Minu kogemus ei ole päris ilma õlita sõitmine ja õlivahetus, aga ZX-6R õlirõhuga olen maadelnud.
Nimelt kunagine Ninja (2000a) ei võtnud peale külje mahapanekut enam õlirõhku ülesse. Mul õnnestus seda ratast 3x pillata ja esimesel kahel korral piisas üleöö seismisest, et rõhk "taastuks", aga viimasel korral jäi rõhutuli põlema ka peale ööotsa seismist.
Siis sai googli abiga niipalju välja raalitud, et mootor käima ja õlifilter lahtikeerata ning "õhutada".
Igatahes sõber, kes filtrit keeras ütles, et mingit mullitamist oli kosta ja õlirõhk tuli kustus ilusti ära.
Ühekorra on see trikk ka kukkunud 636 Ninjal õlirõhu tagasi aidanud.
Et enne kui saalesid vahetama jooksed võid igaks petteks proovida. Tühikäigul käima ja filter lahti keerata (lihtalt paar keeret, mitte otsast ära).
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: ZX-6R õlirõhk
Tänan vastuste eest, üle öö seistes sai esimesel käivitusel kohe tule kustu. Metallipuru vanast õlist ei leidnud, loodetavasti esialgu pääseb ka saalede vahetamisest.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.