Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Yamsuzu
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Juun 2015, 18:53
Tsikkel: Yamaha xj600n / Suzuki dr650r

Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas Yamsuzu »

Klõbina avastasin metsateel kulgedes, peale seda 15km veel sõitu.

Vahetasin esimese hooga balanseerimis keti mis tundus liiga veninud ja kontrollisin ka ajastusketti ja tema pingsust aga ei midagi klõbin ikka sees.
Automaatse ajastusketiketi pinguti ja käisin üle.

Kellelgi hüva nõu mida kontrollida ?

https://youtu.be/qVgyASolQ3w?t=84




morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas morse »

video on vist private. hetkel ei saa vaadata.
edit: nüüd toimib.

ütlen kohe ära, et mul kindlat pakkumist pole. aga kui ennustada, siis kõlab nagu klapikambri kaane alt tuleks. näiteks kunagi oli samal mootoril mingi häda decoga ja sealt tekkis nukkvõlli juures mingi jama sisse (ma enam ei mäleta, milline see hääl tookord oli). klapikambrikaant on lihtne maha võtta ka - keegi ehk meenutab, kas seal käib tihend või oligi lihtsalt silikooniga. kontrollida saaks sel juhul nookureid koos decoga ja nukkvõlli ning klappe.

edu!


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kas saaksid vähegi täpsustada kust otsast see klõbin kostab?

Klõbiseda võib tõesti deko kui tross on seatud nii lühikeseks, et nookur käib vastu dekovõlli või kui hoova tagastusvedru on latki läinud. Kontrollida on lihtne: mootor käima ja katsu näpuga deko võlli/hooba klapikambri kaanes - kui tõmbleb, käib nookur vastu võlli ja sel juhul tuleb trossi pikkust reguleerida.

Järgmine asi mida kontrollida, ega klapivahed pole äkki ülisuureks muutunud. St mis seisus on nookurid ja nukkvõlli nukad - selle mootori iseärasuse tõttu võivad need väääga äkki ära kuluda ja siis hakkab sarnast kaootilist klõbinat kostma. Kindlasti võta maha ka parem küljekaas ja kontrolli, kas kolvi jahutuse düüs on terve: detail nr 9 - https://images.cmsnl.com/img/partslists ... 3_bebe.gif Kui see on veninud nukaketi poolt katki hõõrutud, siis langeb niigi madal õlirõhk...

G


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas morse »

Grahvi viited kõik väga loogilised. Et enne klapikambrikaane maha võtmist võiks vaadata väljastpoolt (deco hoob plokikaane peal) ja võibolla ka lihtsalt klappide regullimise kaante alt.

Seda kolvi jahutuse pihusti juttu polegi varem kuulnud. Aga kuna sul oli vist kulunud ainult tasakaalustusvõlli kett (mulle on oma ratta pealt mulje jäänud, et see kulubki kiiremini kui nukakett), siis pihustit pean vähem tõenäoliseks.


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas grahv »

morse kirjutas:

Seda kolvi jahutuse pihusti juttu polegi varem kuulnud.

Läbikäidud teema, mitte ainult kuuldud.

Aga teemaalgataja annab ehk teada mis ta deko ja klapivahede juurest leiab...

G

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas stev666 »

kas 800 ka see pihusti, ja kus ta täpselt asub

dr800 2x

Teema algataja
Yamsuzu
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Juun 2015, 18:53
Tsikkel: Yamaha xj600n / Suzuki dr650r

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas Yamsuzu »

Tervist.

Sai pikemalt kuulatud ja väga raske kindlalt öelda kust kolin tuleb, kõrvaga nagu heli tuleks silindripea juurest aga stetoskoobiga (rauast pulk millel plastik ots) kuulates kolin suurem just silindri alumises osas.

Deko tross lõdva peal ei ole ja vedru ka korras.
Klapid kontrollisin ka ära 0,1 olid, nookurid uued, nukkvõll korralik

Kui laiskus lahti laseb siis kontrollin ikka need ajastusketti plastik tallad üle ja seda autom. ketipingutit ka nagu ültse ei usu, kole tahtmine uus osta.

Tänud kõigile kes aega leidsid.


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas morse »

stev666 kirjutas:

kas 800 ka see pihusti, ja kus ta täpselt asub

Minu arust oli neid õlipritse kaks tükki. Kahel pool, kolvi all, ploki sees suunaga üles. Pihustab jahedamat õli kolvile ja vist kepsu sõrmele ka. 800 mootoris neid nägin.


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Suzuki DR650 91 mootoris klõbin. Kuulake videot,arvamusi?

Lugemata postitus Postitas morse »

Yamsuzu kirjutas:

Tervist.
kole tahtmine uus osta.

Ma pole su ratast näinud aga üldiselt on sellised rattad ikka megavastupidavad. Igasugu uued ja ägedad vajavad teinekord isegi rohkem remonti. Muidugi uued on kiiremad ja võibolla ka ilusamad/mugavamad :bsmile:

Jutt ei kehti muidugi siis, kui uus ratas on ainult teed mööda liikuv Jaapani ridaneli vmt igiliikur.

Teisisõnu, kui sa selle klõbina üles leiad, siis võiks pill jälle omajagu pikalt käia. Mul on DR800 igast otsast ära kulunud, uuesti värskendatud ja jälle ära kulunud - suht pommikas.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”