2001 aasta BMW F650GS spidomeeteri ja kaugtule probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
tha
Postitusi: 18
Liitunud: 22 Mai 2013, 11:49
Tänanud: 14 korda

2001 aasta BMW F650GS spidomeeteri ja kaugtule probleem

Lugemata postitus Postitas tha »

Tervist!

Esimene probleem selline, et spidomeetrinäit kerkib gaasi andes kohapeal. Nagu topelt tahomeeter:) Jama tekkis peale seda, kui võtsime tulelt pirni välja. Kuna see latern on pmst spidomeetri bloki all, siis tõenäoliselt sealt midagi läks selle askeldamisega nihu, aga ei oska asjale kuidagi läheneda.

Teine probleem seisneb selles, et peale külje maha panekut ei toimi kaugtuli. Lülitus toimub, kuid lööb pirni kustu ja ainult gabariit tuli jääb põlema. Pirn ise on terve ja korras.

ideid?



Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”