Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

will111
Postitusi: 2316
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 167 korda

Re: Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas will111 » 27 Sept 2018, 06:20

mis puudutab neid mosfet regusid ja nende headust, või siis mitte nii erilist headust, ja series regulaatoreid...siin on veel üks link, kus minnakse selle asjaga ikka väga väga sügavale (eriti lehekülg 3): https://www.apriliaforum.com/forums/sho ... regulators

minu jaoks sealne jutt võttis selle teema hästi kokku ja sain viimased vastused veel pisut õhus olnud kahtlustele või kõhklustele. aga ka see siinne teema üleüldises mõttes on olnud vägagi tänuväärne sest igati konstruktiivse aruelu tulemusena ma sain nüüd üsnagi peensusteni omale selgeks tsikli generulli ning regulaatorite tööpõhimõtte ja siseelu. tänud hollow'le, kes jutu üles võttis. vist osaliselt seetõttu, et päev või paar varem sai (tol hetkel veel) minu aprilia kõrval nendest aprilia regulaatoritest korra räägitud :D


Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”