1. leht 1-st

900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 09:11
Postitas Klän

Tervist osavnäpud

Mure 900 Ninjaga- 2002 a.- nimelt ratas ei käivitu kui jahutusvedeliku temperatuur on üle 73-74 kraadi. käiviti lööb tühjalt mootorit ringi nagu kohviveskit -ei ühtki pauku ega lubamist. Nagu temp langeb alla eel mainitud väärtusi siis läheb paugust käima-samas sõites ei ole mingeid probleeme olenemata mootori temperatuurist. Enne kui algosadeks lammutama hakkan, mõtlesin siit nõu küsida.

Tänud asjalikele!


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 12:11
Postitas Piipz

Soekäivitus (või soojalt käivitus, või käivitus sooja mootoriga) on selle asja nimi. Seda siingi arutatud ja probleem vanade ratastega peaaegu alati karpades. Jahutusvedeliku probleem see kindlasti ei ole :)

Näiteks kui segu on liiga rikas, siis soekäivitusega paistab see probleem eriti hästi silma. Suhtkoht kindel, et peaks alustama karpadest.

On ka muidugi kummalisi erandeid olnud, nagu näiteks pekkis aku


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 12:35
Postitas Kalapea

Lisaks karburaatorite poolt põhjustatud rikkale segule võib otsida viga ka süüteahelast, näiteks vale temperatuuriga küünlad või sureva süütepooli tõttu nõrk säde.


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 13:16
Postitas Klän

Karpades võib olla asi aga ebanormaalne on see ,et alati üks ja seesama temperatuuri piir millal see jama hakkab- kui rikas segu siis oleks antud janti erinevatel temperatuuridel ( sooja mootori korral). Küünlad välistaks kuna nendega on ok. arvatavasti tuleb lihtsalt katsetada- mootor soojaks, siis piibud maha ja kontrollima kas käivitamise probleem on sädeme puudumisel või mitte- kui ei siis ju on tegemist karpaga. Kahtlustasin, et äkki on mõni temp andur mis "villast" paneb ja ajul juhe kokku jookseb.


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 13:18
Postitas Piipz

Iga jama jaoks on ju mingi piir, kust ta algab, pole siin ebanormaalset midagi. Enne, kui sa piipudeta käivituskatseid tegema hakkad, mine üks samm edasi ja vaata, mis värvi küünlaotsad on.

p.s. radika temp anduri võid ju lahti ühendada, vaata, kas viga kaob :)


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 13:20
Postitas Macintosh

Kas see on ainult käivitusprobleem või jääb töötav mootor seisma ka siis, kui vastav temperatuur saavutatakse?


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 13:23
Postitas Piipz

samas sõites ei ole mingeid probleeme olenemata mootori temperatuurist.

oli tegelikult kirjas ;)


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 13:29
Postitas Klän

No eks küünla värvi näeb nagunii ära kui piibud maha võtan ja küünal välja krutin, otsapidi piipu ja vastu mootori korpust, et sädet imetleda.
Painama jäi kogu selle jama juures vaid see, et viga tuleb ja läheb nii täpse temp. juures.


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 14:02
Postitas Kalapea

"Küünlad välistaks kuna nendega on ok" - milliste vaatluste käigus selline otsus saavutati?
Enamus valediagnoose pannakse lollist enesekindlusest, ala väited "ma ju kontrollisin" või "see on ju uus tükk"


Re: 900 Ninja anomaalia

Postitatud: 14 Jaan 2019, 15:43
Postitas Klän

Eks ma kakun mõni õhtu laiali ja kui miskit leian annan siia ka teada.
Tänud kaasamõtlemast!