VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 30 Jaan 2019, 19:11
VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Tere, nagu kuulnud juba et mingi tüüpviga, (õlitushammasratta kulumine) või nii, saale kinni, vänt rikutud, lihvida pole mõtet kuna margil puuduvad remont saaled,uue vända hind tundub hetkel veel liiga, ebays väntasi palju, aga valed vändad kõik, seal kõik pika-võlliga, endal lühikese võlliga, niiet siit ka küsimus kas on veel meest , kes erimõõdus saalesi valmistab(kunagi oli selline mees täitsa olemas) või on kellegil juba infot, mis saaled sinna sisse istuks, ennem ei julgeks lihvima hakkata kui saale olemas. või on teada mõni vända "taastaja ", viimase varjandina keevitan peale ja lasen ära lihvida, kaotada pole ju midagi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Kepsul on saaled olemas ja täitsa vahetatavad mõõtude järgi aga vat' vändal ja raamil pole saalesid vaid puks, mis korpusesse pressitud ja vändaga "paaritatud", seega tavaliselt kõige odavam lahendus on olnud uus/kasutatud vänt koos karteripooltega.
edu
EDIT: Veelgi odavam on töötav mootor sinna vaiste vahele osta.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
https://motorinstandsetzung.steger-gmbh.de/
https://motorinstandsetzung.steger-gmbh ... temID=4970
Teevad ära!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Vastus käes, jõudu taastamisel:
"Die Instandsetzung der Kurbelwelle kostet incl Lagerschalen 500 EURO und die Reparatur des Hauplager im Motorgehäuse kostet 495,00 Euro.
Bearbeitungszeit zirka drei Wochen."
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Ei ole seda nüüd nii hull, kõik kokku:
transpordikulud, tegemine Saksast, tihendite komplekt ja muud kõrvalkulud = 1.500,- E ja probleemid selle väntvõllidega ei ole iialt enam olemas.
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Võid helistada 509 2483 ja uurida, kas saab aidata. Autodele ta teeb, tsiklite osas ei ole kindel, kas jutule võtab. Hind kindlasti soodsam kui ülalmainitud Saksa pakkujal.
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Kui millalgi Eestis uurisin valmistudes halvimaks, siis ei leidnud küll ettevõtet/tegijat Eestis, kes mootorrattale vajaliku/soovitatava täpsusklassiga suudaks taastada. Paljudel pole isegi vastavaid mõõteriistasid, mis tuhandike täpsusega suudaks mõõta välja arvatud mingi pasta vms mõõtmiseks. Pinke aga mitte. Nii et kui Saksast 1500 eur eest saab päris korraliku asja, siis hea pakkumine ju.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Tonn viiesajaga saab juba komplektse mootori.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Eestis krt ei suudeta isegi nikassil silindrit hoonida, rääkimata vãntvõlli töödest. Saksamaa on way to go, kui seal kindel firma. Samamoodi võib nt Soomest uurida. Mina isiklikult teeksin olemasoleva mootori korda, kui et osta teine kasutatud ega teada 100% mis korras too võib olla.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
20 aastat sõitnud mootorit pulkhaaval taastama hakata ei ole tõesti mõtet, kui just erilist emotsionaalset sidet ei ole. Tööd on palju ja hind kujuneb algul loodetust tunduvalt suuremaks. Peale vända ja saalede on seal ka teised asjad kulunud (ja mis näiteks ikkagi põhjustas selle peeti minemise) + tihendikomplektid. Endal tõmbas ka vulcanil saale ringi ja lahti võttes selgus, et ka nukad olid kulunud ja kolvid ussitanud jne. Jänkidel on ebays üleval kuulutused, kus demonstreeritakse avariiliste rataste töötavaid mootoreid. Ja ka läbisõidud on kirjas, ehki kes seda ikka kontrollida saab. 100 % kindel ei saa kasutatud asja puhul kunagi olla. Samuti ei saa täiesti kindel olla enda remonditud asjade puhul. Siin on kasutaja EIKKI, kes aitab ameerikast asju eestisse sebida. Minul läks nomadi mootor ameerikast minu auto pagasnikusse koos transa ja tolliga 1500€ maksma (mootor ise maksis mingi 1000$ kantti). Nüüd neli suve sõidetud ja kõik ok. Ainult aega läheb transa peale mitu kuud. Praegu õige aeg tehing ära teha.
Aga eks muidugi igaüks teab ise kuidas oma asju korraldab, suveni veel aega on.
Päikest!
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VULCAN 1500 .96. väntvõlli-saale remont/taastamine
Selle mudeli vähe sõitnud katel USAst koos kõikide kuludega kopikad alla tonni, uuritud ja läbi torgitud teema.
Lisaks jääb vanast mootorist varuks hunnik osasi mis võib tulevikus omakorda raha säästa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.