Kogemust kellelgi- Smart TRE Timeriga (2005 DL 1000) ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Kogemust kellelgi- Smart TRE Timeriga (2005 DL 1000) ?

Lugemata postitus Postitas qwerin »

On kellelgi sarnase vidinaga kokkupuudet, kogemust? https://www.ebay.co.uk/itm/Smart-TRE-Ti ... %7Ciid%3A1

Mureks siis klassikaline DL1000 mure:

  • ei taha hästi toimetada madalatel pööretel. Eriti mõjutab kehvemates tingimustes sõitmist, kuna kipub välja surema.
  • külmkäivitusel ei taha käima jääda alati
  • 2500 rpm kandis natuke jõuetu
  • kütusekulu sinna 8 L/km kandis

Kas või millisele mõnedest nendest asjadest võiks lingil viidatud vidin abi anda või kas sellel üldse mõtet on?



FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kogemust kellelgi- Smart TRE Timeriga (2005 DL 1000) ?

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Lihtne vastus - mitte ühelegi ülalnimetatutest.

TRE manipuleerib käiguanduri infoga, väites ajule, et 1-4käigu asemel on 5-6käik. Kuna 5-6käik võimaldavad kasutada suuremat süütenurka, tõuseb madatel käikudel jõudlus. Muidugi lubatud +15hp asemel on reaalsus pigem +3-5hp. Kuna aga kütusekaart jääb samak, süüde mõjub pigem kõrgemale pööretevahemikule ja enamsti sa neljanda käiguga niikuinii maanteel ei kruiisi, jääb kütusekulu suure tõenäosusega samaks.

Esimesed kaks mure viitavad pigem TPSi probleemidele.
Kütusekulu diagnoos keerulisem, alates mustast õhufiltrist lõpetades valetava temp. andur või lambdaga.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Kogemust kellelgi- Smart TRE Timeriga (2005 DL 1000) ?

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Tänud kaasa mõtlemas Kalapea ja Snowhite. Tegeln TPSi ja sisselaske poolega. Eks peale seda näeb.
See aasta tahaks enne hooaja algust korda teha, mitte nikerdada suvel sõitmise asemel :-D

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”