Intake air duct

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kari
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Apr 2018, 08:17
Tsikkel: Honda CB 1000 RA
Asukoht: Saaremaa-Kuressaare
Tänatud: 1 kord

Intake air duct

Lugemata postitus Postitas Kari »

Tere, mulle jääb arusaamatuks mis effekti annab see sisseimetava õhu kanalis olev lapats enne filtrit siis mida diaphragmaga tõmmatakse? Millal see klapp peab liikuma kas käivitamisel, kiirendamisel, külma või sooja mootoriga...? juhib seda ilmselt aju läbi IDC solenoidi. Service manual ütleb et kontrollitakse vaakumiga 250 mm Hg. Huvitab just see ,et millal ta liikuma peab , kuidas näha kas toimetab mootori töötamise ajal? Kasutavad vist sellist süsteemi kõik väiksemad ja suuremad pritsega Jaapani baigilised minul CB1000R.




Teema algataja
Kari
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Apr 2018, 08:17
Tsikkel: Honda CB 1000 RA
Asukoht: Saaremaa-Kuressaare
Tänatud: 1 kord

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas Kari »

[url][/url]

airbox3.jpg
airbox3.jpg (132.44 KiB) Vaadatud 1128 korda

Niipalju olen vahepeal targem ,et see alumine suurem uks tõmmatakse 4500 RPM ja ülesspoole kinni, avatuks jääb siis see ülemine väiksem kanal ja parema poole oma

Manused
airbox2.jpg
airbox2.jpg (142.05 KiB) Vaadatud 1128 korda
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas franz125 »

See klapimajandus on selleks et mahtuda müra normide sisse,muud efekti sellel pole.Mu VTR1000SP1 oli ka selline asi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Kari
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Apr 2018, 08:17
Tsikkel: Honda CB 1000 RA
Asukoht: Saaremaa-Kuressaare
Tänatud: 1 kord

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas Kari »

franz125 kirjutas: 16 Mär 2019, 20:55

See klapimajandus on selleks et mahtuda müra normide sisse,muud efekti sellel pole.Mu VTR1000SP1 oli ka selline asi.

Saan aru ,et selle klapi liigutamisega vähendatakse mootorratta poolt tekitatavat müra :o et mahtuda mingitesse db. normidesse :shock: ilma kütuse põlemis protsessile mõju avaldamatta...

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ei usu, et 4500+ midagi kinni tõmmatakse, pigem ikka vastupidi, alguses on kinni ja pärast lüüakse luuk lahti. Kuna kõik müranormid mõõdetakse madalatel pööretel, siis pole vahet, kui palju tsikkel kõrgetel pööretel lõugab.

Tõenäoliselt ei liigu see klapp ka kohapeal tuuritades, vaid mingist ajusse programmeeritud koormusest alates, pluss pöörded.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas randel »

Lisaks mürale on vabalthingava mootori jaoks airboxi maht ja sisselaskekanali pikkus ja läbimõõt väga olulised, liiga lahtine sisselase kärbib keskpööretel märgatavalt pöördemomenti. Seepärast kasutataksegi sisselaskes klappe, et saaks kombineerida keskpöörete momendi suure tippvõimsusega.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Intake air duct

Lugemata postitus Postitas Jesper »

See oli ka minul esimene mõte, aga pilti lähemalt uurides sellist muljet väga ei jää, et see sisselaskekanalit märgatavalt pikendaks-lühendaks... Lihtsalt tekitab madalatel pööretel sinna "intake silencer"-i.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”