KTM 2015 hüdrauliline sidur
Rumal küsimus. KTM 2015 hüdrauliline sidur. Kui fotol nähtavat varrast (pushrod) sisse suruda, siis peaks ju sidur tööle hakkama?
Foto on netist leitud, olukord on analoogne.
Rumal küsimus. KTM 2015 hüdrauliline sidur. Kui fotol nähtavat varrast (pushrod) sisse suruda, siis peaks ju sidur tööle hakkama?
Foto on netist leitud, olukord on analoogne.
siis peaks sidur lahutama. aga kui sul on karv hambuline siis ei juhtu mitte midagi...ja ma olen üsna kindel,et seepärast küsid
jah, vedrudelt võtad pinge maha, kuid kettad on nii sügavates vagudes kinni, et sidur ära ei lahuta. ega seal mingit muud müstikat ei olegi. pead terve korvi maha kangutama ja ilmselt ära vahetama. või siis üritama asja fixida...mis on parasjagu tööd ja only goes so far
Või on kogu kettapakk lihtsalt kokku liimunud õliga. Kunagi ammu kogetud sellist olukorda ka.
Mul on see kokku liimumise seis pärast sidurisse kotitäie EBC kola kallamist igal hommikul. Alguses pablasin, nüüd on juba rutiin - lihtsalt vabaga peab käivitama ja esimest korda käiku sisse pannes ärkvel olema
No vähemalt ma tean, millest mulgi antud probleem siis tekib. Samamoodi EBC sidur sees.
Enne sisse panemist leotasid kettaid nii nagu ette nähtud?
Ma ei leidnud mingit konkreetset juhendit, kaua seda tegema peaks? Umbes nii kaua vedelesid seal õli sees, kui vana siduri demontaažile kulus, tunnike ehk?
Seda varrast ei peaks jaksama näpuga vajutada. Mina enda suzul ei jaksa. See pilt ongi vist samasugusest suzust nagu mul. Hüdraulikal on veits rohkem jõudu taga, sellega (õige asjaga) ikka vajutasid?
Päriselt ka? Et kui panen töökotta sidurivahetuse aja homseks, siis paneb keegi täna kettad likku?
Mitte et see nüüd täiesti uskumatu lugu oleks, aga 3 nädalat enne EBC-sid panin sinna samade võtetega TRW, vms see Streetmoto müüdav "tavabränd" on, kettad, ja ei olnud iseenesest probleemi - ühendasid hästi ja ööga kinni ei jäänud. Anoh järjekordses mudaaugus hakkasid libisema ka hästi
EBC komplektis on lisaks ketastele ka ilgelt tugevad vedrud, mul varsti on sidurinäpp sama suur kui üks teine asi. Mitte, et tal muidugi kunagi väga kaugele minna oleks olnud.
Pärast paigaldamist on kettad permanentselt õlis. Mida see eelnev leotamine annab?
Minu puhul isiklikult hingerahu, et karbi peal olevat valmistajapoolset koomiksit on järgitud - küll nad ise juba teavad paremini, kui kord juba sellised junnid valmis on tootnud
Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.
Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.
mikulaine kirjutas: ↑17 Apr 2019, 16:38Spoiler
Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.
Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.
Sul on ilmselt siduri töösilindri tihend läbi, see ei paista õlilekkena kah välja sest õli jookseb käigukasti. Selle tihendi läbiminek on tüüpviga. Kusjuures see on selline loll viga et kui töösilinder maha võtta ja niisama proovida, siis töötab ilusti, kuna takistus puudub. Mina otsisin kunagi Hydroscandist p**s* võrra suurema rõnga läbimõõduga O-rõngastihendi, kuna originaal ei tahtnud kuidagi pidama jääda.
Varras käibki ilma üheg takistuseta sisse-välja. Aga kui sa arvad et suudad sidurivedrud näpuga kokku suruda - palju õnne, oled Eesti tugevaim mees .
mx77 kirjutas: ↑17 Apr 2019, 16:49mikulaine kirjutas: ↑17 Apr 2019, 16:38Spoiler
Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.
Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.
Sul on ilmselt siduri töösilindri tihend läbi, see ei paista õlilekkena kah välja sest õli jookseb käigukasti. Selle tihendi läbiminek on tüüpviga. Kusjuures see on selline loll viga et kui töösilinder maha võtta ja niisama proovida, siis töötab ilusti, kuna takistus puudub. Mina otsisin kunagi Hydroscandist p**s* võrra suurema rõnga läbimõõduga O-rõngastihendi, kuna originaal ei tahtnud kuidagi pidama jääda.
Varras käibki ilma üheg takistuseta sisse-välja. Aga kui sa arvad et suudad sidurivedrud näpuga kokku suruda - palju õnne, oled Eesti tugevaim mees .
Tundub, et tihendi vahetus aitas. Tänud!
aga mind ka siiski tagantj'rele huvitaks, et mis see ööpäev leotamine nendele EBC ketastele siis ikkagi teeb? kui see aitaks/muudaks siis võiks ju ka peale installimist tõmmata siduri sisse, lasta natuke mootoril käia ning fikseerida siis ööseks link "sisse tõmmatud" asendisse ära. istuvad kah samamoodi sama õli sees. võib veel ratta rohkem külje peale ka keerata, et sügavamalt istuks
will111 kirjutas: ↑18 Apr 2019, 13:56aga mind ka siiski tagantj'rele huvitaks, et mis see ööpäev leotamine nendele EBC ketastele siis ikkagi teeb? kui see aitaks/muudaks siis võiks ju ka peale installimist tõmmata siduri sisse, lasta natuke mootoril käia ning fikseerida siis ööseks link "sisse tõmmatud" asendisse ära. istuvad kah samamoodi sama õli sees. võib veel ratta rohkem külje peale ka keerata, et sügavamalt istuks
Kirjuta ja küsi sales@ebcbrakesusa.com
Ja kui vastuse saad, siis anna meile ka teda, muidu jäädki siia pläägutama.
peaaegu sõna täpsusega suutsin ette ennustada, milline vastus siit tuleb, nice