Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
tagasivool takistatud (kahtlustan ka heeblit)
pidurdades õli kuumeneb ja paisub ja ei mahu enam samasse ruumi ära ja jääb pidurit peal hoidma kuna ei pääse anumasse.
Jahtub maha tõmbab kokku ja ongi korras jälle kuni järgmise korrani
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Kui peasilinder ja support korduvalt üle kontrollitud, siis viga võib ka nende kahe vahel olla. Pidurivoolik oskab ka selliselt seest lagunema hakata, et väliselt midagi paista pole, aga vedelik enam (hästi) ei liigu. Tasub igatahes kontrollimist, kas vedelik või õhk käib mõlemas suunas vabalt voolikust läbi.
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Viga pole veel teada saanud aga ma uurin ümbertringi juba asjade hindu ette.
Kas siin Eestis keegi sellist asja ka müüb:
https://www.svracingparts.com/store/Nis ... -p10237971
Usast see vidin koos transaga on 270€, mis tundub mulle natuke üle võlli.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
erkil kirjutas: ↑19 Mai 2019, 22:42Kui peasilinder ja support korduvalt üle kontrollitud, siis viga võib ka nende kahe vahel olla. Pidurivoolik oskab ka selliselt seest lagunema hakata, et väliselt midagi paista pole, aga vedelik enam (hästi) ei liigu. Tasub igatahes kontrollimist, kas vedelik või õhk käib mõlemas suunas vabalt voolikust läbi.
Jah see võib ka case olla. Mul autol oli pidurivooliku sisepind puruks nii et õli pääses kihtide vahele ja see pigistas kanali nii kitsaks, et üks pidur rakendus sekund hiljem kui teine. Peale jäämine natuke kahtlasem aga ma 100% ei välistaks. Paras ooper oli vea tuvastamine. Kõik on puhtaks tehtud kontrollitud aga igal pidurdamisel auto teeb esmalt rämeda nõksu vasakule ja siis on pidur ühtlane. Lõpuks üks töökoda pakkus, et voolik seest puruks, vaetasime kõik voolikud ja nagu uus.
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Spoiler
Madlobster kirjutas: ↑21 Mai 2019, 09:35erkil kirjutas: ↑19 Mai 2019, 22:42Kui peasilinder ja support korduvalt üle kontrollitud, siis viga võib ka nende kahe vahel olla. Pidurivoolik oskab ka selliselt seest lagunema hakata, et väliselt midagi paista pole, aga vedelik enam (hästi) ei liigu. Tasub igatahes kontrollimist, kas vedelik või õhk käib mõlemas suunas vabalt voolikust läbi.
Jah see võib ka case olla. Mul autol oli pidurivooliku sisepind puruks nii et õli pääses kihtide vahele ja see pigistas kanali nii kitsaks, et üks pidur rakendus sekund hiljem kui teine. Peale jäämine natuke kahtlasem aga ma 100% ei välistaks. Paras ooper oli vea tuvastamine. Kõik on puhtaks tehtud kontrollitud aga igal pidurdamisel auto teeb esmalt rämeda nõksu vasakule ja siis on pidur ühtlane. Lõpuks üks töökoda pakkus, et voolik seest puruks, vaetasime kõik voolikud ja nagu uus.
Küll ta jääb peale ka, nähtud. Mul olid esipidurid ca aasta jagu kergelt vilega, aga kuna pidurid toimisid, siis väga sellega pead ei vaevanud. Kuni siis saabus päev, kui esimese ratta sõidu ajal sujuvalt kinni võttis. Lasin veidi jahtuda ja sai koju ära sõidetud. Kogu kupatust üle kontrollides jõudsin lõpuks pidurivoolikuteni, mis ühtepidi käisid peaaegu et hästi läbi, teistpidi üldse mitte. Voolikuid läbi puhudes jäigi sealt kummipuru ja -sodi tulema. Väliselt polnud häda midagi, täiesti terved voolikud.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Spoiler
oil kirjutas: ↑19 Mai 2019, 18:11Risustan siin teise inimese teemat, aga mu masinal käib piduripump täiesti muretult. Lahtise pidurivedelikuanumaga on näha ka tagasivoolu auk ja kolb selles.
Pidur ei jää peale üldse (õnneks). Naljakas jah et see mull seal süsteemis tekitab olukorra, kus nii külmalt kui kuumalt on pidurdamine (minu jaoks) ideaalne, ei tahaks grammigi jäigemaks ega pehmemaks.
Et poleks puhtalt risustamine, siis ehk kergema karistuse annab ühe nalja lisamine. Küljejalaanduri olen juba ammu eemaldanud. Okstes ragistamine kippus seda valel hetkel sundima tsiklit suretama, kivid ja palgid aga peksid seda andurijublakat halastamatult. Nüüd hea tsiklit pesta - mingi halg tagakiige alla ühelt poolt, tagaratas üles küljejala peal kõõludes ja idealna. Mõnus pesta kogu liikuvat süsteemi peale mudas müttamist. Ja pikema sõidu ajal ka lihtsam õlitada, kui saab tagaratta lasta pöörlema tsiklit küljejala peale tõmmates.
Viimati tsiklit pestes toimis sama süsteem nagu alati. Kuna muda on täiesti ohjeldamatult palju, pesen teda kuskil muruplatsil aias survekaga. Saab üheaegslelt muru väetamisega ka hilisemat muda koristamist vältida. Ei arvestanud sellega, et kui maapind märjaks saab, siis vajub tsiklit ülevalhoidev puuhalg maasse. Ülekanne on selline, et esimesega välja ei sure ka gaasi andmata. Natuke olid pöörded peal ka, kuna mootor oli külm.
Pesen rahumeeli ja pühadevahe, korraga kraabib tagaratas veits maad ning tsikkel sõidab minema. Otse põõsaste ja aiamaja poole. Survekas lendas kus see ja teine, sukeldusin tsiklile järele, kaldus ühele poole peaaegu ümber, siis viskas teisele poole ja seejärel sain siduri-piduri kätte. Aiamajast jäi puudu pool meetrit, eneseväärikuse kaotamisest sama napilt, hea et naaber ei näinud seda rodeot.
Mul ka kõigil ratastel lüliti minema visatud. Ükspäev hakkas KTMi keskhark ketti õlitades sujuvalt muru sisse vajuma - õlitasin ohtralt edasi, et ei peaks protseduuuri kordama. Selleks ajaks, kui kett õline ja sidurini jõudsin, tegi tsikkel juba kohalt ärahüppamise liigutusi. Minu juhul ei oleks ette jäänud mitte aiamaia vaid garaazitäis tsikleid... Aga tsiklimehed üldiselt võtavadki arutuid riske, eksole.
Ahjaa. Mul ka kõik pidurid praegu töötavad
-
- Postitusi: 750
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Yamaha manuaalis oli pidurivoolikute vahetamine hoolduse osa, iga 4 a tagant. Usun et ka teistel markidel on see vajalik ja mõistlik. Need olid siis Kummivoolikud, mitte armeeritud.
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
siit loo moraal, kasutage pidurites sinna ette nähtud vedelikku siis ei ole kõik kohad kummipuru ja sodi täis. muidugi see moraal ei aita kui keegi on varemalt juba nahka teinud..
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
LAHENDUS: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
LAHENDATUD
****************************Ratas korras, siin teemas oli ka õigeid pakkumisi, tänud kõigile kaasa mõtlemast ning ausõna, olen pidurimaailmas nüüd jälle tüki maad targem.
- kolvi seda otsa, mida heebel vajutab, tuleb ka määrida. ma miskipärast arvasin, et ei tule. Pole seda enne ka määrinud, jälle targem.
- aftermarket piduriheebli ots oli originaaliga võrreldes natuke teise kujuga ja vajutas pidurit õrnalt peale. nii õrnalt, et silmaga näha polnud, kuid piisavalt, et tagasivooluava veidi blokeerida. Relakas aitas. Kusjuures seda ma ei tahtnud algul üldse uskuda, sest mul ju need heeblid mitu aastat küljes olnud, tulid koos rattaga.
Ning üks pluss on veel, mu kompressori külge käiv piduriõhutusseade polegi pekkis, vaid lihtsalt õli ei tahtnud hästi tagurpidi läbi tulla, alt niplist imedes. imestati, kuidas ma seda sinnani teha sain.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
ideaalis peaksid kõik liikuvad osad pidevalt määritud olema, hõlbustab tunduvalt liikumist nii et purk paksu määret tasub kasvõi teooria mõttes riiulis alati hoida...isegi kui praktikas ei tule eriti kunagi meelde seda kasutada
aga hea kuulda, et tööle said ja ka täpse probleemi kirjelduse lisasid!
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Ma eeldasin, et kuna see otsatihend on tagumise otsaga ju piduriõli sees, et sellest siis piisab. aga ei piisanud, see osa, mis õhuga kokku puutus, oli liiga kuiv ja ei lasknud kolvil piisavalt kiiresti liikuda.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Ma nüüd hõivan korraks veel iseenda teema aga tekkis üks küsimus supportite lammutamisega.
Kui need kokku panen, siis kas ma peaks kolbide väljaulatuva osa ka millegiga määrima. Kui jah, siis millega? Siiani olen nad lihtsalt puhtaks teinud ja õrnalt piduriõliga niisutanud enne sisse lükkamist..
Aitäh juba ette
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
kui sinna juba määret paned siis pane nii, et ilmastik seda üsna kergelt minema ei uhuks, ja et oleks seda määret seal ikka mehiselt! muidu on see efekt, et kolvi pind jääb küll mingi määrdekihiga kaetuks aga pigem kogub sinna külge lihtsalt sitta mida siis kipub ka supporti ja kolvi seina vahele nö. sisse ujuma. seal peaks olema väga paks ja eelkõige ilmastikukindel möga, mis ei lase vett ja muud sitta ligi ning ei lenda esimese tuulega minema. temperatuurikindel võiks see ka mingil määral olla, kuid ega kolvi pinna temperatuur samas üle 200 kraadi ikka väga tihti ei lähe tänavarattal...kui üldse kunagi.
mina panin silikoonmääret pinnale ja väljast määrisin kihi ümberringi peale mingi muu paksema asjaga. samas vaevalt see seal just teab mis kaua püsib. igatahes on sel määrdel seal rohkem see mõte, et kolvi pinnad elementide käes olles metsa ei läheks vaid püsiks ilusad ja smoothid
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Esipidur jääb peale (DL1000 2005a) (viga leitud)
Tänu Yeekimi antud teemale soetasin selle.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.