K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Tere
Kuna elektri teemasid minu aju lihtsalt ei võta siis küsiksin nõu targematelt.
Nimelt oleks vaja teada, kui palju tarbimist ma saan enda rattale järgi lükata.
Tegemist on siis tavalise kick-start rattaga, millele toodab voolu magneeto, mille tootlikus peaks olema 200w (interneti allikad).
Vahele on pandud 2000 mikro faraadine (2000uF) 16A kondekas.
Praegused tarbijad on:
LED suunad -> 13,5v x 4 (1.1w x4) = 0.32592592593 A
Esimene halogeen pirn -> 12v - 55w = 4.5833333333 A
Tagmine LED tuli -> 12v - 5w (1/3/1 W) = 0.41666666667 A
Koso spido 12v - ? W = 0.41666666667 A (kuna vatte ei tea siis arvestame ka näiteks 5w)
kokku ca 5,7421 A ehk ca 6A ümardatuna.
Arvutan ma õigesti, et see peaks tarbimise poolelt olema kuskil 72w? Ja ma saan tarbijaid veel järgi panna kuni 127w ehk siis kuskil 10,5A?
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Postitusi: 722
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: K: Voolutarbimine kick-start rattal
Telefonile on sul vaja seda 2.1A 5V juurde, sega mingit step-downi kasutades koormaks see paberil umbes:
2.1A * 5V = 10,5W = 12V * 0,875A
tegelikkuses läheb sealgi natukene kaduma aga hea buck konverter suudab neis piires vist max 95% tõhususega tööd rabada.
Aga insener arvestaks ampriga.
Sellised mõtted... aga et asja mitte liiga keeruliseks ajada, on poodides akupangad müügil .
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Tänud vastuse eest! Akupank pigem teeb asja just keerulisemaks kuna soov oleks telefoni kasutada GPS-ina lenksul.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Aga arvesta, et ees on ka parktuli, samuti Sa pidurdad(tuli)-kui on ikka tänavalegaalne. Kosol on ka märgutuled ja valgustus....
Aga selle mob.laadija saad Sa lõdvalt panna.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Parki ei ole järel ja ei pane ka.
Pidurituli on sinna sisse arvestatud.
Kosos spido on see MX versioon EX-02, pisike. Ei tohiks vast palju tarbida.
Usun, et kõige suurem tarbimine on:
a) liikluses fooritaga, suund sees ja pidur all
b) pimedas maanteel, suund sees, täistuli ja pidurdamine
Aga ülal on arvestatud siis maksimaalne tarbimine, kui kõik asjad korraga peaks järel olema. Ühtlasi see 200w voolutootlikust peaks ka vist olema @7000RPM ehk madalamatel pööretel on loogiliselt võttes tootlikus oluliselt madalam, aga nendel hetkedel peakski kondekas olema see, mis suudab voolutarbimise siiski ära "teenindada".
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Postitusi: 1798
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 109 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
See kondekas ei "teeninda" sul midagi. Väga jämedalt arvutades kondeka laeng 2000 µF * 12 V = 0.024 mC. Amper on kulon sekundis, seega 24 millikulonit on 24 mA sekundi jooksul või 1 A 24 millisekundi jooksul.
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
shortcut kirjutas: ↑27 Mai 2019, 15:33Aga ülal on arvestatud siis maksimaalne tarbimine, kui kõik asjad korraga peaks järel olema. Ühtlasi see 200w voolutootlikust peaks ka vist olema @7000RPM ehk madalamatel pööretel on loogiliselt võttes tootlikus oluliselt madalam, aga nendel hetkedel peakski kondekas olema see, mis suudab voolutarbimise siiski ära "teenindada".
Kondekas ei teeninda seal midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Tõmban ise teema kokku. Unustasin ära, et CDI tarbib enne pinge regulaatorit ca 2A-d ehk 24w ehk rohkem tarbijaid järgi ei "mahu" kui just koguaeg 7000RPM ei sõida.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: K: Voolu tarbimine kick-start rattal (EDIT)
Aga proovi järgi!
Pane tarbija taha ja vaata, kas hakkab kakkuma või mitte?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.