Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Tänatud: 1 kord

Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Lugemata postitus Postitas Kiks » 11 Juun 2019, 20:09

Tere,
Kellel Kawasaki ZR-7 (2000) juppe doonori testideks pakkuda või lihtsalt know-howd vahetada.
Minu rattas kuumalt ei käivitu ja elektri poole kontroll on pooleli.


Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4955
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 133 korda

Re: Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Lugemata postitus Postitas yeekim » 11 Juun 2019, 21:29

Mida küünlad peale käiamist ütlevad?
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Lugemata postitus Postitas Kiks » 11 Juun 2019, 22:42

Hetkel seis:

Kuumalt säde puudub. Info saadud sädemetestriga. Mitte käivitumise ajal starter veab reipalt. Jahtununa/külmalt käivitumisel testris tuluke "ilusti" värelemas.
Aku seisund kontrollitud Renovaaris - korras, klemmid puhastatud, mingeid klemmimäärdeid ei lisanud. Aku hoiab pinget ka käivitamisel, tuled ei tuhmistu, laadimspinge ok.
Igniter - ei oska VEEL kontrollida.
Coil-Ignitor - mõlemal kontrollitud takistus primaar ja sekundaar osal. primaar mõlemal 3 oomi, sekundaar mõlemal 24,12-24,2 kilo-oomi koos piipudega. Piibukaablid eraldi testitud ja nende takistuse maha arvamisel jäi normi piiridesse. ZR-7S juhendi järgi lubatud 13,5-16,5k-oomi.
Küünal kaablid kontrollitud - takistuse muutumist kaablite ja piibu ühendusi liigutades ei olnud. Kaablite liitumised Coli- ignitoriga kontrollitud - ühel neljast oli korrosioon, nõel puhastatud ja kaabel lõigatud 5mm lühemaks, et oksüdeerinud kiud ära saada.
Pick-up coil (väntvõlli andur) kontrollitud. Temperatuuri 19 kraadi juures on takistus 441 oomi. Temperatuuri tõusul takistus tõuseb ( anduri temp 73kraadi ja takistus 531 oomi. Koolirahaks nüüd ka uus ostedud - sama teema.
Küünlad vahetatud.
Plaanis veelkord kontrollida sädeme puudumist ja siis skeemi järgi kõik süütega seonduvad juhtmed läbi näppida ja katkestusi, kehvasid pistikuid kontrollida.
Hetkel ei tea, mida võib teha anduri eemaldus ahelast, ntx pick-up coil, throttle sensor - mõne jaoks on eraldi kontrollikaablid, et saada infot pinge muutustest (ntx gaasianduril). Ehk mõte, et külmalt kui käivituma peaks võtan pick-upi lahti ja vaatan , mis häält teeb - sama võin midagi konkreetselt peeti keerata.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4955
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 133 korda

Re: Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Lugemata postitus Postitas yeekim » 11 Juun 2019, 22:49

Kill-switch'id, küljejalad, neutral-siduri andurid....
Kui need on aktiveeritud, kas starter käib ringi, ka külmalt?

edu
Teen saiast sitta!

will111
Postitusi: 2811
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki ZR-7 Ei käivitu kuumalt

Lugemata postitus Postitas will111 » 12 Juun 2019, 02:10

misasi see sädemetester on? ja mis on kuumalt?

ratas siis sõidab ükskõik kuidas ja ükskõik mis oludes täiesti probleemitult nii kaua kui vaja ja kui süüte välja keerad ning uuesti käivitad siis lihtsalt ei tee enam ühtegi pauku? ja millal ta siis uuesti käivituma hakkab?

see sädeme puudumine tuleks minumeelest tuvastada ikka konkreetselt küünla vahelt ja visuaalselt. ei pea selleks tingimata küünlaid kuumalt mootorilt maha keerama. võid ju ka lasta mootori kuumaks ja siis panna mõne teise (töötava) küünla testiks piibu sisse. aga kui tõesti kõigi silindrite küünaldel järsku säde läinud on siis arvatavasti annab miski andur ajule vale signaali ja seetõttu lihtsalt süüdet ei tule kuna aju arvab, et midagi on valesti ning ei lase mootorit käivitada.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”