Pöörete hüppamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 »

Tere,

Kirjutan siia, enne kui läheb suuremaks testimiseks ning ehk on kellelegi veel mõtteid jagada mida vaadata/kontrollida.
Rattaks Suzuki sv650s 2003a (2gen).

Nimelt on sõites 3-4000 rpm juures probleem kõige suurem. Tsikkel jubedalt jukerdab ning justkui jätaks vahele(sõita on kohutav). Kohapeal 3-4000 rpm juures hoides on samuti näha, et pöörded kohati hüppavad pea 800 pööret. Kiirendades probleemi justkui ei ole.

Tänaseks on ära möödetud klapivahed, vaakumtorud kontrollitud+segusiibrite muhvid, kõik pistikud üle käidud korrosiooni mõttes, küünlad vahetatud(0,7mm), paak lahti võetud ja puhastatud + kütusepump ja filter, kütust on see aasta sise valatud ca 2-3 paagitäit(98) seega kütus võiks ok olla (sõita kannatab nt maanteel, sest siis pöörded ca 1000-2000 kõrgemad ning jukerdamist on justkui vähem).
Külmast peast käima pannes tahab samuti natuke rohkem peale andmist, sest muidu sureb välja, aga peale 20-30sekundit jääb käima. TP andur sai samuti paika reguleeritud ning nüüd hüppamist tühikäigul vähem.

Ehk on kellelgi kogemust samasuguse probleemiga ning lahendus tagataskust võtta :?



Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mul tegi vaakumileke sama asja.

Kuidas sa vaakumtorusid kontrollisid, vaatasid peale?
Proovi käivituseetrit neile peale lasta käimise ajal ja vaata, kas pööre muutub.
Minu rattal oli viga selles, et need "intake manifold pipe" ehk siis sisselaskekollektori otsa käivad kummilutid ei olnud hästi kinni ja tõmbasid lisaõhku.
Käivituseeter tõi selle vea igatahes kenasti nähtavale.

Samas ma ei loe välja, et kas sa oled throttle body synci teinud ?

Võid kangutada ka pihustid välja ja need Truumu Diagnostikasse viia, las viskavad pilgu peale (kontroll 10€ per pihusti, kontroll ja puhastus 15€ per pihusti). See aga tundub, et on ikkagi suht viimane asi, mida kontrollida.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

TPSi nullpunkt võib paigas olla, aga kas anduri väärtus püsib ka lineaarne 3-4k pöörde juures?

PiltPilt

Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 »

Workshop manuali järgi sai see paika reguleeritud.
Pm sama, nagu siin näidatud https://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459

Kuidas ma saaksin anduri lineaarsust testida, et selle väärtus püsiks ka 3-4k juures ?

Segusiibrite sünkroniseerimine on veel tegemata, puuduvad õiged vahendid millega seda teha :wink:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Selle asja tegemine peaks olema peale klappide tegemist elementaarne, st ei tasu enne edasi otsidagi.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

TB sünkroon ei mõjuta kindlasti pöördeid 3-4k juures.
TPSi testitakse ideaalis osilloskoobiga, kuid ka tavalise käsitestriga on näha kas antud pöörete juures esineb väljundis anomaaliaid.
Võtad multimeetri, must ots vastu raami ja punane keskmisele tpsi klemmile siis kui pistik ühendatud. Gaasi keerates peaks olemas väljund lineaarne vahemikus 1,1-4,2V

PiltPilt

Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 »

Probleem oli pihustites. Hetkel tehtud "lihtsam" pesu ja töötab ilusti.
Ilmselt viin lähiajal ka Truumu Diagnostikasse, et saaks korralikult puhastatud ja kontrollitud.


Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 »

Tekkinud on järgev probleem :
Kohalt ära minnes tahab oluliselt rohkem peale andmist kui enne (aasta tagasi) ja sidurit tuleb veidi lohistada, muidu sureb välja.
Kütus on puhas.

Millest võib antud probleem tingitud olla ?
Eelnev probleem oli pihustitega(üleval) ja nende puhastusel tühikäigul enam ei puterda.
Kas võib olla, et midagi on pihustitega ikkagi lahti ning õhu ja kütuse segu on vale ? Segusiibrid tuleks samuti ilmselt synci ajada :wack: .


will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 381 korda

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

No esialgne põhjus ilmselgelt on jõu puudus, sinu kirjeldase järgi. Mis tähendab kütus on puhas??
Millest see jõu puudus tingitud on, seda küll raske niimoodi kohvipaksu pealt öelda. Võimalik, et kütusesegu näiteks on väga paigast ära. Mida tagant, sumpsist tuleb...väga "rammusat" või vastupidi väga kuiva?

Siin eelnevalt Kalapea rääkis TPS'st. Kui lugesin siis mulle tundus ka vägagi selle moodi, et TPS võib olla problemaatiline. Kas testisid selle ära? Eks sel mootoril ole neid andureid veel, repair manualis on kirjas, millised on esmajärgulised ja millised teisejärgulised segu paika sättimisel. Ma peast hetkel ei mäleta.
Pihustitega on selline lugu, et eks neid võib ja saab puhastada küll, kuid teatavasti on tegu siiski TÖÖD tegema mehaanilise komponendiga, mis kulul ;)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”